Skrevet av Emne: World of warcraft: personlig teori oppsamling  (Lest 1446 ganger)

Samuel_Laeon

  • Gjest
World of warcraft: personlig teori oppsamling
« på: 22. jan, 2012, 09:22 »
jeg har spilt wow i flere år siden tbc.
jeg har oppdaget utrolig mye glitch, hemmelig steeder fra gang til gang. mer og mer oppdaget jeg med flere sammen og mye alene.
vi fant rommer, grotter, og ting som ikke var ment for og være der.
det har vært historier fra andre i tbc at det har funnet rare mount seller som solgte mount, man kun fikk fra gaming cards.
og dette skulle vist være sant, tror min bror støttet på den vendoren 1 gang noensinne.
Vendoren seg selv var unik, sjelden var kansje i winterspring, og i en gjemt grotte i stranglethorn vale, muligens flere steder.
det var også snakk om hemmelig gm steder som existere og gm mobs som ga utrolig mye gull, men alt sånnt begynte og bli fjernet
rundt når wrath startet.

det første jeg oppdaget var, og finne en vei under stormwind, det var utrolig gøy så explore vi rundt etter det skjedde time etter time så søkte vi etter slike ting.
og så sjekka vi sider og youtube og da "OPPDAGET" vi en instance "stormwind vault" det var noe som var under konstruksjon i tbc, som var ment for level 61+ men ble etterhvert fjernet uten at noe ble sagt av blizzard eller noenting som var veldig skuffans du kan finne om det på youtube muligens, var en større versjon av stormwind stockade bare utrolig mere stillig.

den andre gangen så oppdaget vi "old ironforge" ved og gjøre en fear/sheep bug inkuldert "duel bug" i ironforge for og først kunne gjøre denne buggen mulig og det var utrolig stillig også, oftest fant man slike ting på privat server men og finne det ved egen øyer, uten hacks eller noe, var en utrolig god følelse!.

etter den dagen så fant jeg flere og flere bugs.
det var en teleport bugg i moonglade i tbc, jeg laget en druid levla opp, og så når jeg kom der. gikk jeg rundt og opp og rundt men var tøft den tiden og ikke gjør feil det var sånne dype formet hull rundt forbi som man kan bli fanget i en stund. så kom jeg fram til et punkt og så hoppet jeg ned og døde og gjett hva.. JEG våknet opp i westfall!, jeg visste denne buggen til min bror og han ble imponert også. (jeg tror ikke alle buggene er tilfeldig eller kansje late gm's som lagde stuff den tiden siden wow var ny)

en del buggs fant jeg via folk, youtube, men meste fant jeg selv.

i stranglethorn vale prøvde jeg en av buggene jeg fant i tbc via youtube og komme til et sted. etter flere timer kom jeg der en grotte, som er der uten grunn med et vann, det var 6-7 år siden men det rare var at nå.. I dag i catac er "old ironforge" og denne plassen i bruk og det var så lenge siden, får meg til og tro at catac var alt ferdig planlagt for lenge siden.

det var en bugg som ingen fant ennå i tbc, ironforge airport.
jeg hoppet rundt fra fjell til fjell om håp og finne flere steder men det var 2 bug ingang til ironforge airport.
når man gikk der i tbc, så gikk man til midten, så oppdaget man en gate som går inni fjellet men man kan ikke gå inn fordi det er blocket av noe. som gir meg enda flere teori at catac og panda er ikke det siste det kommer mye mere men muligens kastet bort som stormwind vault.

etterhvert så begynte jeg og høre om Emerald dream, hvor stort det var og hvor utrolig fint og fargerikt det er, og etc, størrelsen skulle vistnok være like stort som azeroth på en plass.
denne iden vokste større og større flere og flere og folk prøvde og bekrefte dette her og håpte at blizz skulle gjøre det ferdig, blizzard seg selv snakket om denne utrolige ideen, jeg gledet meg så inderlig mye et helt ny del av wow som skiller seg ut fra alt det andre!. men som årene grodde og alle sier panda er det siste ble jeg skuffet!, men kan være muligheter i ettertid at denne utrolig fasinerans plasen, arten, blir tat i bruk som den har fortjent i lange tiders arbeid.
har vert på privat server og set stedde det er veldig stort.

så har vi old outland som ikke lenger finns på wow man må han en spesiel typpe data inni spillet men fantes i etc, før tbc kom.
jeg så om det på youtube veldig stillig historien er jo at det er det gammle bostedet til orcene men ble ødelagt men meninga var vell det skulle kunne besøkes lite og si om det skulle gjerne skrift mere.

det var snakk om GM box en stund og fantes ikke bare 1 ca 2 mulig 3 men ble aldri nevn, og ikke få meg til og si GM island for det stedet var ekte. ble oppdaget av folk stadig, og der hadde du avgang til ting som ingen burde få takk i, men ble fikset men går han med emulator.

så har vi designer's island som også finns inni wow for en eller annen grunn, man må ha hack for og komme der uanset men veldig stillig og en type data på wow. og + mange mange mange andre tapte historie, arter, ide, steder, som er gjemt langt inni blizzard sin database og er ikke meninga skal bli i bruk men kansje spart til en annen tid muligens andre spill.

ja, gjennom alle det årene, dagene, timene på wow har jeg lært, sett, opplevd, mye utrolig av noen få folk kunne lage, så mye hemmelig hetter, som man måtte hacke seg til så mye HISTORIE som ligger bakk i det, så utrolig my dybde i det så mye jobb så mye kunne skjedd i dette spillet og blit så mye bedre, og den gammle følelsen av tbc, ville aldri forsvunnet for så mye de hadde på lur, det er garantert flere tusen vis av ideer som er tapt. deathwing og lich king er bare en liten kvart del av planner som de hadde.

ja dette er mine teorier, oppdagelse, opplevelse, oppsumering og hvor mye jeg har oppdaget i dette spillet.
aldri kom og si til meg at det er et dårlig spill du ikke likte, for du vet ikke hvor mye mer det er i det.