Skrevet av Emne: [Eurofurence 18] Festkomite og spleiselag (aka fellowship of the bottle)  (Lest 2376 ganger)

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Tenkte vi kunne organisere room parties her.
En av ideeene er å ha et spleise lag på drikkevarer.
Det vill si man kjøper en flaske og setter den på bordet og så kan folk forsyne seg.
Foreslår også at vi tar en felles shopping tur ca 3 timer etter ankomst når folk har fått satt fra seg crappet sit.
Ok, første møte er satt! "Dunker i bordet med en oppblåsbar pipehammer" SQUEAK!

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Så hvem arrangerer festen(e)?
Man kan jo ikke trenge seg på andre hvis de ikke ønsker det. Vet i hvertfall for min del at humøret og formen er veldig avgjørende så for meg blir det håpløst å si noe over et halvt år i forveien.

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 993
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Er kanskje litt brutalt å planlegge slike ting allerede. Slik ting har fungert så langt er at enten den/de med størt rom har festen og alle tar med egen drikke, eller så stapper alle seg innpå hos meg :p litt usikker på om det er mulig å skvise 40 mann inn i et lite dobbeltrom, men.. challenge accepted! Disse festene er ofte en veldig spontan greie.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Er kanskje litt brutalt å planlegge slike ting allerede. Slik ting har fungert så langt er at enten den/de med størt rom har festen og alle tar med egen drikke, eller så stapper alle seg innpå hos meg :p litt usikker på om det er mulig å skvise 40 mann inn i et lite dobbeltrom, men.. challenge accepted! Disse festene er ofte en veldig spontan greie.
var vi så mye hos deg i fjor da? o.O

Uansett, furries are stack-able :P

Ravusy Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 733
  • Awrooo!
    • Vis profil
    • Ravusy @ FA
Jeg er med!  [ureshii]

Tipper festen blir i suiten til Logen..