Skrevet av Emne: Alle nord for oslo og and all outside of Norway (2012 - Låst)  (Lest 5331 ganger)

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 993
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Jeg har et veldig sterkt ønske om å samle nordmenn fra hele landet til dette connet og derfor ønsker jeg tilbakemelding om hva som trengs for at dere skal ha mulighet til å komme! Hva hindrer dere?

Appealing to people from outside of norway to tell me, what do you want from this con? What does it need for you to want to attend? What challenges needs to be overcome? Please discuss.
« Siste redigering: 20. nov, 2012, 20:48 av Tellos »

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Alle nord for oslo og and all outside of Norway
« Svar #1 på: 05. aug, 2012, 14:51 »
Penger og tid  : P Noe jeg skulle hatt til neste år håper jeg  ^^ (Hvis det blir da) Det med Fredag til Søndag fungerer svært bra though : )

Må å evnt.bestillt billeter tidligere da for å å det billigere  ; / Men melder interesse  neste år ihvertfall  (Ingen skole yay)  [smile]

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Alle nord for oslo og and all outside of Norway
« Svar #2 på: 05. aug, 2012, 15:00 »
Penger er vel hovedgreia, hvor mye det vil koste med reise osv. Ellers er det bare at ikke noe annet kommer i veien XD

InnosRage

  • Gjest
Sv: Alle nord for oslo og and all outside of Norway
« Svar #3 på: 05. aug, 2012, 15:16 »
Penger for det meste egentlig. x3

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Alle nord for oslo og and all outside of Norway
« Svar #4 på: 05. aug, 2012, 16:51 »
Går for penge-greia for nå. Kan hende jeg får meg jobb til da, men forhåpentligvis får jeg noen til å kjøre meg dit.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Alle nord for oslo og and all outside of Norway
« Svar #5 på: 06. aug, 2012, 01:26 »
Pris vil nok være den store hvis-en for mange, men jeg anbefaler uansett de som er interesserte om å ta en titt via nsb.no og norwegian.no
Ikke forkast reisemulighetene før dere har sjekket priser. Det er lenge igjen og mulighet for litt sparing.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Alle nord for oslo og and all outside of Norway
« Svar #6 på: 06. aug, 2012, 09:52 »
Det er et fredag til Søndag samling, men kommer litt an på når på dagen conet starter som avgjør om jeg må ta fri fredag eller ikke.
 Peng er alltid et problem og eventuelt å få fri den fredagen (og lørdag). + parkeringsmulighet..

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 993
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: Alle nord for oslo og and all outside of Norway
« Svar #7 på: 06. aug, 2012, 09:58 »
Med hensyn til tilreisende er det ikke noe program før ganske sent på fredag. Jeg tipper nå at første programpost kommer ca kl 18:00

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2745
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Alle nord for oslo og and all outside of Norway
« Svar #8 på: 06. aug, 2012, 12:24 »
Gratis parkering ca 250 meter fra lokalet.

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Alle nord for oslo og and all outside of Norway
« Svar #9 på: 07. aug, 2012, 00:39 »
Har bil: du ringer jeg bringer...

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2745
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Alle nord for oslo og and all outside of Norway
« Svar #10 på: 07. aug, 2012, 20:49 »
Gratis parkering ca 250 meter fra lokalet.

tor du det er nok der eller kan det bli for fult til å ha plass å parkere?

Det pleier å være god plass der når det ikke er kamp i hallen ved siden av, så fredag kveld når folk kommer skal det være god plass

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 993
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: Alle nord for oslo og and all outside of Norway
« Svar #11 på: 07. aug, 2012, 22:17 »
Jeg ber instendig om at alle utenfor Oslo hjelper å spre ordet. Jeg vet at desto tidligere folk får vite om connet, jo lettere er det å skrape sammen gryn og jo billigere er reisen. Om dere kan evt samle sammen vennegjenger for roadtrip eller noe liknende så hadde jo det vært konge!

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Alle nord for oslo og and all outside of Norway
« Svar #12 på: 07. aug, 2012, 23:17 »
Jeg ber instendig om at alle utenfor Oslo hjelper å spre ordet. Jeg vet at desto tidligere folk får vite om connet, jo lettere er det å skrape sammen gryn og jo billigere er reisen. Om dere kan evt samle sammen vennegjenger for roadtrip eller noe liknende så hadde jo det vært konge!

hadde jeg en hatt venner jeg kjenner som er i samme skuta som meg, noe av det som hindrer meg er at jeg har ingen som viskrer i øret mitt *kom kom, la oss være "vill" å kjøre fra nordnorge ned til oslo for å møte likesinnede rufser*

slike venner har jeg nok desverre ikke, hadde vært spennende, men hoi, lille meg helt alene sammen med gale dere? :D
The more i learn about people, the more i like my dog.

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 993
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: Alle nord for oslo og and all outside of Norway
« Svar #13 på: 07. aug, 2012, 23:35 »
hadde jeg en hatt venner jeg kjenner som er i samme skuta som meg, noe av det som hindrer meg er at jeg har ingen som viskrer i øret mitt *kom kom, la oss være "vill" å kjøre fra nordnorge ned til oslo for å møte likesinnede rufser*

slike venner har jeg nok desverre ikke, hadde vært spennende, men hoi, lille meg helt alene sammen med gale dere? :D

Du skal aldri si aldri. Hvis du er veldig sjenert så kan kanskje første møte være intenst, men vit det kommer en del folk og det er lett å menge seg med de aller fleste av de.. pluss vår DJ med live musikk på lørdagskvelden, det kommer til å være en veldig spesiell opplevelse, det kan jeg love deg. Jeg anbefaler det på det absolutt sterkeste å faktisk ta turen. (skal jeg gi deg en skikkelig reveklem i suiten min)

Rekondo

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 146
  • Indeed
    • Vis profil
Sv: Alle nord for oslo og and all outside of Norway
« Svar #14 på: 10. aug, 2012, 22:18 »
Tid :c

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Alle nord for oslo og and all outside of Norway
« Svar #15 på: 10. aug, 2012, 23:50 »
Agh, når jeg ser på tidligere planer, ser det ut som at det er fordypningsuke rett etter connet... Ser da ihvertfall ut som at fysikk- og kjemi-tentamener skjer uti desember, så kan nok klare det om jeg øver før connet, og kansje tar "fri" på balldagen som ser ut til å være på mandagen. Får håpe de tar den fordypningsuka før, eller en uke etter connet.

Kan nok si mer når skolen starter, og vi får helårsplanen.