Skrevet av Emne: Hjelp plise  (Lest 1471 ganger)

Chimchar582

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 789
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
Hjelp plise
« på: 13. sep, 2012, 15:28 »
hei alle sammen. jeg vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre :C . en venn av meg / brev vennen min har begynt og si at jeg har snakket drit og bare sak drit til hun :C men det har jeg ikke . hun sier at hun ikke vil være venner med meg heler være brevvenner med meg lenger. :c jeg har ikke sakt så mye drit heler noe som skuffet hun. så jeg begyner å tro at folk har hekket meg på skype. men eter vert har hun begynt p inguere meg og nekter å høre hva jeg sier. Jeg  vil ikke miste hun som venn . hun har vær en  av minne beste venner lenge og vær gang jeg legger meg og ser tegningen hun har tegnent har jeg begynt å savne hun ':C kan noen plis hjelpe meg
tsuna ^^

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Hjelp plise
« Svar #1 på: 13. sep, 2012, 15:56 »
o_o hva har hun i forsvar? hva tror hun at du sier om henne?

Chimchar582

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 789
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
Sv: Hjelp plise
« Svar #2 på: 13. sep, 2012, 18:17 »
o_o hva har hun i forsvar? hva tror hun at du sier om henne?

At jeg har sakt at hun er en bich og fjoris og snobb XC jeg sa det en eneste gang at hun minet meg lit om fjortis på tul :/ men sa unsyld etter på at jeg ikke mente det
tsuna ^^

Catya

  • Gjest
Sv: Hjelp plise
« Svar #3 på: 14. sep, 2012, 01:12 »
Ekte venner kommer alltid tilbake. Men hvis noen har løget om deg, er det vel bare å si at du ikke har gjort det.

Chimchar582

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 789
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
Sv: Hjelp plise
« Svar #4 på: 14. sep, 2012, 15:49 »
Ekte venner kommer alltid tilbake. Men hvis noen har løget om deg, er det vel bare å si at du ikke har gjort det.
har gjort det men hun tror ikke på mmeg
tsuna ^^