Skrevet av Emne: Hva skal man gjøre?  (Lest 1260 ganger)

FlameTheReadFox

  • Gjest
Hva skal man gjøre?
« på: 20. sep, 2012, 11:49 »
Jeg har extreme problemer hjemme for tiden og sliter, som noen sikkert  vet var jeg lagt inn en uke. Der gikk fugledama og var helt kokko, nå er den fuglen der igjen, jeg må ha astma medesienen min. Men ærlig talt var jeg ikke noe bedre selv, slo hodet i veggen og klikket helt mentalt. løp rundt i gangene og klarte ikke styre meg, låste meg inne på badet og grein fordi jeg savnet nettvennene minne. Nå trues det med innleggelse på nytt, men jeg tror heller det er det faktum at alle i familien siter for tiden + mye annet også. Jeg er livredd for live mitt og for å miste alt jeg har. Men klarer ikke skjærpe meg og går konstant rundt og er redd....
Alt jeg gjør er tydeligvis feil, som om noen har noen tips å komme med, ja takk

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Hva skal man gjøre?
« Svar #1 på: 20. sep, 2012, 12:04 »
Noen IRL venner vil funke å ha ; ) Noen du kan snakke litt me råpent med enn feks. en psykolog etc.

Kan ærlig si at jeg ikke helt forstår meg på psykiske lidelser i det hele tatt  ;/ For meg gir dem ikke så mye mening, men nok om det.

Du kan snakke med moren din og prøve å forklare hva du vil og hvordan du vil ha det og hva du føler. Si at du synes hun er overbeskyttende til henne fremfor å skrive det på forum og ta det med en mer rolig tone slik at det ikke virker stressende for noen parter  ; )

Tror nok at alle folk ønsker å få høre spesifikt hva de kan gjøre for å hjelpe slik at de kan gjøre det ^^

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Hva skal man gjøre?
« Svar #2 på: 21. sep, 2012, 10:50 »
Noen IRL venner vil funke å ha ; ) Noen du kan snakke litt me råpent med enn feks. en psykolog etc.

Kan ærlig si at jeg ikke helt forstår meg på psykiske lidelser i det hele tatt  ;/ For meg gir dem ikke så mye mening, men nok om det.

Du kan snakke med moren din og prøve å forklare hva du vil og hvordan du vil ha det og hva du føler. Si at du synes hun er overbeskyttende til henne fremfor å skrive det på forum og ta det med en mer rolig tone slik at det ikke virker stressende for noen parter  ; )

Tror nok at alle folk ønsker å få høre spesifikt hva de kan gjøre for å hjelpe slik at de kan gjøre det ^^

hjepper å prøve å skaffe nye venner, men jeg har litt sosial fobi etter all mobbingen jeg har gjennomgått for å være meg selv.

Logen Felxon

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
Sv: Hva skal man gjøre?
« Svar #3 på: 21. sep, 2012, 15:05 »
Vel, har vært gjennom en del mobbing selv i livet.
Det beste du kan gjøre for å komme deg gjennom mobbing er å ikke tat til deg ting som folka der sier og bli smartere enn dem for så å ta igjen på det mentale planet.

Det beste du kan gjøre er å finne deg en eller annen god venn ikke bare online men også irl som du kan starte å forme ett bond og fortsette slik for å overgå din sosiale fobi.

Kan være tøft når du starter.
Er som regel intet å være redd for, men det er vel tvangstanker ute å går.

Men gjør som felixcani sier, snakk med dine nærmeste, hør hva de mener og si ifra om ting til dem når det gjelder alt og alle.
Ta kontakt med psykolog før du innlegges, der er faktisk gode psykologer, som kan det å utøve magi når det gjelder krøller en har i hjernen.

Men om det ikke er noen option, kontakt meg på Skype eller noe lignende, jeg kan sikkert hjelpe deg med en del ting.
« Siste redigering: 21. sep, 2012, 15:44 av Logen Felxon »
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?