Skrevet av Emne: Fursuit foreløpig partial, prosjekt  (Lest 2811 ganger)

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Fursuit foreløpig partial, prosjekt
« på: 01. okt, 2012, 23:35 »
Så ja. ^^ Ble så gira av alle suitere og en veldig oppmuntrende lærerinne idag ^^

Så ja WIPS so far. Foam base av Templa  ^^ (Kjøpt på desucon i år)






Alle bilder er tatt med et 3.2 Megapixel crappy mobilkamera. Så ting ser litt annerledes ut IRL  >__>... X'D Vil ha Iphone ens.


Men har null til ingen ide til navn på henne  ; /  (Er en hun) Hun kommer til å være svart og grå med litt sånn basic markings i ansiktet  ^^ Så om noen vet om noen råe navn så kan de gjerne si dem til meg >u<

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: Fursuit foreløpig partial, prosjekt
« Svar #1 på: 20. okt, 2012, 15:53 »
kjempekult :D
kanskje du burde være litt obs på underkjeven, den så ut til å skli litt til venstre (din høye) på bildene :)
og ingen ide til navn her heller xD eg har jo rare navn på mine drakter allerde XD Den grå og røde partialen er Mach/Match og så den svarte og turkise suiten eg lager atm heter Glitch

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Fursuit foreløpig partial, prosjekt
« Svar #2 på: 25. okt, 2012, 01:00 »
Tja fikk den Ikke helst som jeg ville men  men ^^ Første  forsøk ever så : P Tror jeg ødela moving jaw funskjonen da.... Jaja ; ) Får en suit til rundt jul I hope som har bevegelig kjeve og bedre syn X'D  (Failer å se gjennom venstre øye =3=

Jaja ^^"











Ser mye bedre ut IRL for ja igjen. MItt fantastiske 3,2 megapixel mobilkamera klarer ikke helt å fp ting til å se ut som det de egentlig ser ut som  [laugh]

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: Fursuit foreløpig partial, prosjekt
« Svar #3 på: 26. okt, 2012, 01:59 »
ou stilig :D digget øyebrynene =D
Men er ikke moving jaw funksjonen bare noen hengsler og en strikk? Mulig å løsne det om det ble for stramt?
Ser eg begynnelsen på noen footpaws i bakgrunnen? Det e det eneste eg trenger til min partial, men har ikke noe fur til den XD
Men tror det blir veldig bra

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Fursuit foreløpig partial, prosjekt
« Svar #4 på: 26. okt, 2012, 13:14 »
ou stilig :D digget øyebrynene =D
Men er ikke moving jaw funksjonen bare noen hengsler og en strikk? Mulig å løsne det om det ble for stramt?
Ser eg begynnelsen på noen footpaws i bakgrunnen? Det e det eneste eg trenger til min partial, men har ikke noe fur til den XD
Men tror det blir veldig bra
Hehe ja er feetpaws  ; ) Mamma er gira på å få absolutt hele ferdig til Halloween O_e Sier Ikke nei takk til litt mammahjelp X'D

Men yay de liker fursuits  TTwTT

Må endre formen heelt på pwsa... De blei for flat.

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: Fursuit foreløpig partial, prosjekt
« Svar #5 på: 26. okt, 2012, 14:16 »
hehe, eg har lyst på min ferdig til halloween, men ikke mulig XD Eg bestile resin eyes og resin til å lage min egen maske, men har ikke råd til shippingen til resin før i november XD
Har no heldigvis en partial :D
Og Yay! alltid gøy når folk e positive til suiten =D det e jo noe vi legger mye arbeid og kjærlighet i ^~^
Eg fikk det problemet med handpaws'ene, de ble for trange og flate. Har en fullsuit (uten hode XD), og når eg lagde potene der synes eg de ble for store, men skal lage de om igjen etter eg e ferdig med hodet ^~^

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Fursuit foreløpig partial, prosjekt
« Svar #6 på: 31. okt, 2012, 23:24 »


<3 Had fun ^^

Bilde er tatt med vennen min sin iPhone  :D