Skrevet av Emne: DESUCON 8! 29-30 JUNI  (Lest 50271 ganger)

Ayatomi

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 68
    • Vis profil
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #175 på: 25. jun, 2013, 16:05 »
Partial fursuit ftw, blir ikke svett i det hele tatt :D:D
Hadde vært gøy å kommet med Emerald i år også å sett hvor mange som går "omg, wooow", men jeg lar Emerald bli hjemme til EF tenker jeg.

Hehe, heldiggris. Er enig med at partials er MYE kjøligere. Tora har lat meg få prøve hennes.
Men har dessverre ingen klesstiler jeg kan se for meg ville passet til mine karakterer, så er nødt til å holde meg til fullsuit.

Eg har ikkje så mykje som passer min heller. Men eg har nokre par ting som passar til den :) problemet er at eg ikkje har feetpaws til den så eg har ikkje mulighet å gå med shorts (det ser for dumt ut)

Catya

  • Gjest
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #176 på: 25. jun, 2013, 16:20 »
I år kan jeg endelig si at kostymet mitt er ferdig i god tid før Desucon ;D De siste to årene jeg har vært på Desucon (utenom 2010, da var jeg med en jeg kjente og visste ikke helt hva jeg ventet av det) har jeg stresset meg igjel de siste 2-3 dagene med kostymet mitt, men i år er jeg FERDIG!! woo

Eneste som bekymrer meg nå, er om resten av det kommer frem i tide, bestilte klær til karakteren jeg skal gå som.

Når det gjelder å gå i suit, så kommer jeg på Desucon sånn i 13-tiden tror jeg, da skal jeg slappe av litt, spise, og bli litt kjent i lokalet før jeg tar det på, ellers går jeg i blinde og vet ikke hvor jeg skal gå XD

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #177 på: 25. jun, 2013, 23:22 »
Kunne prøvd gå i partial med russebukse og hettegenser ; ) Om jeg orker da : P Kunne gått eller er det litt for teit siden det ikke er Mai ?

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #178 på: 26. jun, 2013, 14:49 »
Kunne prøvd gå i partial med russebukse og hettegenser ; ) Om jeg orker da : P Kunne gått eller er det litt for teit siden det ikke er Mai ?

Kanskje ikke helt passende når mai er over XD Russebuksa er jo en sånn.. kun mai ting, hehe XD

Jeg pleier å suse rundt i suit fra start til slutt, og siden jeg bor på Arena rett ved siden av, kan jeg lett skifte frem og tilbake og ut og inn av suit.
Dag 1 kommer jeg vel til å bruke Karu mest, så dag 2 vil jeg bruke Frees, og kanskje innimellom Karu om det er noe å være med på. Men discoen tillhører Frees, hehe x) Håper bodysuiten kommer i tide da. For en uke siden satt den i tollen QAQ

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #179 på: 26. jun, 2013, 15:59 »
Kunne prøvd gå i partial med russebukse og hettegenser ; ) Om jeg orker da : P Kunne gått eller er det litt for teit siden det ikke er Mai ?

Kanskje ikke helt passende når mai er over XD Russebuksa er jo en sånn.. kun mai ting, hehe XD

Jeg pleier å suse rundt i suit fra start til slutt, og siden jeg bor på Arena rett ved siden av, kan jeg lett skifte frem og tilbake og ut og inn av suit.
Dag 1 kommer jeg vel til å bruke Karu mest, så dag 2 vil jeg bruke Frees, og kanskje innimellom Karu om det er noe å være med på. Men discoen tillhører Frees, hehe x) Håper bodysuiten kommer i tide da. For en uke siden satt den i tollen QAQ

Håper suiten kommer  ^^ Hadde vært fancyy  :D

Oooh <3 Får se hva jeg gjør ang skifting. Vil jo valse litt rundt i uten åsså da  ^^ Ta på folk etc. (Ok hørtes litt feil ut men sånn i suit kan man jo ikke føle så mye av teksturer av en klem etc. X'D)
Men tar d nok etter åpningsshowet og så tar jeg med skift, våtservietter og deo. D får vel holde ^^"

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #180 på: 26. jun, 2013, 16:15 »
JEEEEG . gjør ferdig resten av fantasy steampunk staven min ^^

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #181 på: 26. jun, 2013, 16:40 »
JEEEEG . gjør ferdig resten av fantasy steampunk staven min ^^


Når ska du skifte da  ?

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #182 på: 26. jun, 2013, 16:49 »
JEEEEG . gjør ferdig resten av fantasy steampunk staven min ^^
Når ska du skifte da  ?

jeg tror jeg ikke skal fursuite på desucon dette året. vi får se. ellers skal jeg være fantasy steampunk fra torchlight 2. på en måte ^^

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #183 på: 27. jun, 2013, 00:20 »
Vel, blir så jeg kommer kun på søndag.
Hadde fjasa litt med overnatting fra lørdag til søndag.
Jeg får i hvertfall med meg det jeg har lyst til da.

Catya

  • Gjest
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #184 på: 27. jun, 2013, 02:19 »
Desucon er reddet, jeg fikk klærne i posten!!!!  ;D

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #185 på: 27. jun, 2013, 02:34 »
Desucon er reddet, jeg fikk klærne i posten!!!!  ;D

SÅ BRA !!! :D

bassofthe

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 125
  • Eira
    • Vis profil
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #186 på: 27. jun, 2013, 08:41 »
Jeg kommer på lørdagen =^⋏^=
Meow =^^=

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #187 på: 27. jun, 2013, 13:01 »
Om det er nødsitvasjon, kan folk sikkert få lov å skifte på hotellrommet jeg sover på,
men da er det jo selvfølgelig ikke bare bare å bytte og hente, siden jeg hakke så lyst
til å gå frem og tilbake dit hele tiden XD

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #188 på: 27. jun, 2013, 14:01 »
Om det er nødsitvasjon, kan folk sikkert få lov å skifte på hotellrommet jeg sover på,
men da er det jo selvfølgelig ikke bare bare å bytte og hente, siden jeg hakke så lyst
til å gå frem og tilbake dit hele tiden XD

*Snike snike* =w= Neida uff føler jeg blir som en snylter da X'D

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #189 på: 27. jun, 2013, 15:14 »
Blir både cosplay og suit her :D (Ble ferdi med raichu yay!) Nå har eg bare en suit uten ører... som ser ut til å være et gjentagende problemet. Men 7t på tog bør fikse øre problemet :P

(Lagde ny av glitch da eg ikke var fornøyd og en solgte resin maskeer billig :D Yay)

Pilosus Crinitius

  • Lokal Moderator
  • Senior Fur
  • *
  • Innlegg: 694
    • Vis profil
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #190 på: 27. jun, 2013, 16:18 »
Håper bodysuiten kommer i tide da. For en uke siden satt den i tollen QAQ
Aww, har du forsøkt å ringe dem og høre hva som tar så lang tid?

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #191 på: 27. jun, 2013, 21:35 »
Når skal folk her skifte til suit  ?  : ) Non som skal etter åpningsshowet  ?

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #192 på: 27. jun, 2013, 22:27 »
Pakka ligger på postkontoret \ o / Så den blir henta i morgen :3

Jeg kan joine på å skifte i suit etter åpningsshowet. Håper nå på fint vær, så vi slipper våte fursuiter XD

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #193 på: 27. jun, 2013, 22:38 »
Pakka ligger på postkontoret \ o / Så den blir henta i morgen :3

Jeg kan joine på å skifte i suit etter åpningsshowet. Håper nå på fint vær, så vi slipper våte fursuiter XD

Meldt regn på Lørdag ,men det klarner opp rundt 18, og ser bra ut på Søndag  : ) Nårtid/ hvor vil du skifte og møtes ? Siden ja du aner ikke åssn jeg ser ut eller noe så >_>"

Yay GLEDER Meg til å se suiten din! (Kan vi ta bilde ilag pliis ?! )

*Ekstase* Gawd så deg under furry foredraget i fjor og ble mindblown >u< Både du, Sayh og Skarpen er hovedgrunnene til at jeg idet hele tatt har suit og er furry  :'D

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #194 på: 27. jun, 2013, 22:53 »
Pakka ligger på postkontoret \ o / Så den blir henta i morgen :3

Jeg kan joine på å skifte i suit etter åpningsshowet. Håper nå på fint vær, så vi slipper våte fursuiter XD

Meldt regn på Lørdag ,men det klarner opp rundt 18, og ser bra ut på Søndag  : ) Nårtid/ hvor vil du skifte og møtes ? Siden ja du aner ikke åssn jeg ser ut eller noe så >_>"

Yay GLEDER Meg til å se suiten din! (Kan vi ta bilde ilag pliis ?! )

*Ekstase* Gawd så deg under furry foredraget i fjor og ble mindblown >u< Både du, Sayh og Skarpen er hovedgrunnene til at jeg idet hele tatt har suit og er furry  :'D

Jeg tenker vel jeg kanskje ser åpningsshowet, så ser jeg litt rundt på dealer tables mens jeg enda kan se. Etter det drar jeg vel til hotellrommet å skifter til suit. På lørdag vil jeg nok som sagt bruke Karu, om jeg da klarer å holde meg unna Frees, hehe XD Får se om jeg skifter noe mer på lørdag.

Og sevfølgelig kan du det! Det er alltid gøy å ta bilder med folk :3

Og dawwww >//u//<

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #195 på: 27. jun, 2013, 23:12 »
Pakka ligger på postkontoret \ o / Så den blir henta i morgen :3

Jeg kan joine på å skifte i suit etter åpningsshowet. Håper nå på fint vær, så vi slipper våte fursuiter XD

Meldt regn på Lørdag ,men det klarner opp rundt 18, og ser bra ut på Søndag  : ) Nårtid/ hvor vil du skifte og møtes ? Siden ja du aner ikke åssn jeg ser ut eller noe så >_>"

Yay GLEDER Meg til å se suiten din! (Kan vi ta bilde ilag pliis ?! )

*Ekstase* Gawd så deg under furry foredraget i fjor og ble mindblown >u< Både du, Sayh og Skarpen er hovedgrunnene til at jeg idet hele tatt har suit og er furry  :'D

Jeg tenker vel jeg kanskje ser åpningsshowet, så ser jeg litt rundt på dealer tables mens jeg enda kan se. Etter det drar jeg vel til hotellrommet å skifter til suit. På lørdag vil jeg nok som sagt bruke Karu, om jeg da klarer å holde meg unna Frees, hehe XD Får se om jeg skifter noe mer på lørdag.

Og sevfølgelig kan du det! Det er alltid gøy å ta bilder med folk :3

Og dawwww >//u//<

Yippie  :D Satser på å finne deg på en eller anna måte X'D Jeg blir å ha på meg noen rød rutete bukser og om du ser meg ute så har jeg oransje stor koffert  ; ) Er ganske lav og har mørkt hår og mørk hud  ^^" KOmmer til å gå rundt med Badgen min også

Pilosus Crinitius

  • Lokal Moderator
  • Senior Fur
  • *
  • Innlegg: 694
    • Vis profil
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #196 på: 28. jun, 2013, 00:40 »
Kan være eg stikker huet innenfor døren alikehvel en eller annen gang i løpet av arrangemanget. Vi får se hva som skjer [laugh]

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #197 på: 28. jun, 2013, 07:56 »
Yippie  :D Satser på å finne deg på en eller anna måte X'D Jeg blir å ha på meg noen rød rutete bukser og om du ser meg ute så har jeg oransje stor koffert  ; ) Er ganske lav og har mørkt hår og mørk hud  ^^" KOmmer til å gå rundt med Badgen min også

Du har tidligere lagt ut bilde under "vis meg selv" tråden, så folk vil nok kjenne deg igjen :)

Blackred Paws

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 214
  • Min musikk side :) https://soundcloud.com/blackred
    • Vis profil
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #198 på: 28. jun, 2013, 13:12 »
Da reiser man til Lillestrøm her også  [cool] vi sees sikkert på Hotellet ved varemessa ^^
husky1992 (FA)
Stein Horten (Facebook)
Blackred Paws (Soundcloud, Twitter, Battle.net)

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #199 på: 28. jun, 2013, 14:07 »
Drar til Gjøvik om 2 timer for å hente bil.
Drar tilbake klokken 03.00 i natt, slipper av foreldra ved Gardermoen og forhåpentligvis får meg litt søvn før vi drar ut til Lillestrøm i morgen :)