Skrevet av Emne: RainFurrest  (Lest 2885 ganger)

ScandiYatt

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 229
  • Dumb Mutt
    • Vis profil
    • FurAffinity
RainFurrest
« på: 18. des, 2012, 01:57 »
Er det noen som av norske furs som skal til Rainfurrest 2013?
Jeg har planer om det ivertfall..Tror jeg var en av de eneste (om ikke den eneste) norske furrien der i år. ^^'

Andre som skal?

Link ----->

https://www.rainfurrest.org/2013/


Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: RainFurrest
« Svar #1 på: 19. des, 2012, 23:14 »
Er fristet! Har hørt at det er ett av de mest babyfur-vennlige furry arrangementene der ute. Men: penger. Kanskje om et par år, hvis jeg er rikere da.

ScandiYatt

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 229
  • Dumb Mutt
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: RainFurrest
« Svar #2 på: 20. des, 2012, 22:45 »
.
Er fristet! Har hørt at det er ett av de mest babyfur-vennlige furry arrangementene der ute. Men: penger. Kanskje om et par år, hvis jeg er rikere da.

Det er ganske morsomt å være der, møte masse furries. (Var der i år (2012))
I år er det et nytt tema; Dance in the Moonlight. I fjor var temaet "wearhouse 13" Masse tullball rundt det X3
Jeg, for min del, synes det er verdt å få med seg RF. Utrolig bra furcon. =3

Men alt til sin tid, jeg måtte skrape alt av det jeg hadde igjen av penger til flybillett. (hadde gratis hotell..wee!) Dele rom med kjerasten vettu<3

« Siste redigering: 20. des, 2012, 22:49 av iRenia »

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: RainFurrest
« Svar #3 på: 21. des, 2012, 10:53 »
Vet du sånn cirka hvor mye hele sulamitten koster? For både con, hotel og fly til sammen?
Blir trolig ikke noe på meg siden jeg må spare penger, men er jo et av de connene man
kan tenke over XD

ScandiYatt

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 229
  • Dumb Mutt
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: RainFurrest
« Svar #4 på: 21. des, 2012, 17:14 »
Vet du sånn cirka hvor mye hele sulamitten koster? For både con, hotel og fly til sammen?
Blir trolig ikke noe på meg siden jeg må spare penger, men er jo et av de connene man
kan tenke over XD

Som sagt, jeg hadde gratis hotell. ^^'
Men tror ikke det blir så mye dyrere enn EF, (ca 8-9000. Kansje 10 000 med supersponsor ect. ect.) med hotell og greier. Pluss at det er ikke langt i fra flyplassen til selve connet. Noe som er bra, for man finner da lettere fram.

Fly er billigere (som alltid) viss man bestiller noen månder før. Priser til connet finner man på nettsiden deres. (Under registrering viss æ ikkje tar feil.)

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: RainFurrest
« Svar #5 på: 21. des, 2012, 23:46 »
Men tror ikke det blir så mye dyrere enn EF, (ca 8-9000. Kansje 10 000 med supersponsor ect. ect.) med hotell og greier.

Det er vel omtrent dobbelt så dyrt som EF. [eek]

ScandiYatt

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 229
  • Dumb Mutt
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: RainFurrest
« Svar #6 på: 22. des, 2012, 01:04 »
Men tror ikke det blir så mye dyrere enn EF, (ca 8-9000. Kansje 10 000 med supersponsor ect. ect.) med hotell og greier.

Det er vel omtrent dobbelt så dyrt som EF. [eek]

Well, hadde snakka med noen som hadde vært på EF, og de hadde brukt i alt ca 10 000..men det er ikke sikkert at det er så mye heller.
Registreringen til RF er ikke så dyr (kommer ann på sponsor/super sponsor pris)

For alt, med Ice Cream social og GoHD (Guest of Honor Dinner) så var det, for meg, ca. 1 høvding (1000.-)
Flyet mitt kosta ca 5600.-