Skrevet av Emne: Hva fikk du til jul?  (Lest 1639 ganger)

Chimchar582

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 789
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
Hva fikk du til jul?
« på: 05. jan, 2013, 01:11 »
eg bare lurer på noe, hva fikk folk her på np til gaver fra noen, :3 tenkte det hadde vært lit kjekt at folk kunne lese  og skrive va dere fott , vis dere vil kan dere også bare skrive de gavene  du  likte best heller noe sont , vis dere vil kan dere også legge til biler vis du vilog har tid, men vis noen har skrevet dette evne før heller er på feilt sted så enten slett den heller flytt den . :3
jeg kan starte eg. Jeg fikk et tegne brette bamboo medium størelse og med photoshop :3 elsker den så sykt mye, siden eg trengte en tegne brett, så ikk eg også kingdom heart til 3ds som eg hadde ønsket meg , så fikk eg noen filmer og så fikk jeg across thin ice boken , men den har ikke komt i posten enda siden den ble sendt forseint :3 . så fikk jeg lit penger og gave kort :3
tsuna ^^

FreeSpirit

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 12
    • Vis profil
Sv: Hva fikk du til jul?
« Svar #1 på: 11. jan, 2013, 07:40 »
Jeg fikk noe penger, gavekort, sminke, ulike " pynte gjenstander" til hus og hjem. Og 8 bøker! Elsker å lese  ;D
Don`t let the Fear
Keep you from playing the Game!

passera

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 210
    • Vis profil
Sv: Hva fikk du til jul?
« Svar #2 på: 11. jan, 2013, 08:49 »
Oh well kan vel ta meg tiden selv x3 og sorry for eventuelle skrivefeil er på mobilen atm :P hm jeg fikk 3 spill ril xbox (WET , syndicate og fear 2) :3 et myyykt pledd/teppe , en søt liten plushie så var det litt sjokolade og 700 kr ish , en kontorsrol og 3-4 pawsome ulve-tskjorter jeg valgte selv :3 blir kanskje bilder av tskjortene + plushien eventuellt men får se xP

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hva fikk du til jul?
« Svar #3 på: 11. jan, 2013, 10:45 »
Anlegg, blueray/DVD spiller, masse ulvegreier fordi jeg sa "uh jeg liker ulver" også fikk jeg pute, kubbelys og servietter med ulv på :I i tilleg fikk jeg en tegneblokk, tegneblyanter og greier av ei vennine.

har ikke bilder akkurat nå i og med at jeg er på skolen

Uniquehuskywolf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 30
  • I need a fursuit!
    • Vis profil
Sv: Hva fikk du til jul?
« Svar #4 på: 11. jan, 2013, 18:43 »
Hesteutstyr,klær,smykker osv..