Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4828931 ganger)

ㅤDenster

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 180
  • ?!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15075 på: 26. okt, 2013, 11:20 »
Skal dra på Halloweencon i dag i Tromsø.
Har ikke anelse om ingen andre veit om det?

CTL

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 169
  • No free hugs!
    • Vis profil
    • Facebook side.
Sv: Din status!
« Svar #15076 på: 26. okt, 2013, 16:18 »
UPS er pelstyver! Håper de innser hvor dumme de har vært og gire den tilbake snart. :/
+

Sondring

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15077 på: 26. okt, 2013, 18:44 »
Sitter fast i tollen tipper jeg?
Alltids morsomt å få importert ting som er litt utenom det vanlige.


Sitter og humrer over foxershorts: http://www.ludostore.no/52e080bedaff35162eed0565a70b48d3.html
Fikk tipset fra den norske subreddit'en, mottagelsen var ikke så veldig god der :P

Shepbrur

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 235
  • Telegram: @Shepbrur
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15078 på: 26. okt, 2013, 18:56 »
Var på kino med Saifer og så Gåten Ragnarok.  [w-happy]  Spennende film, men slutten var skuffende. :c
Shepbrur - Hotaru - Shepbrur - Hotaru

Viccinor

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 202
  • Rådyr/stinkdyr mix :B
    • Vis profil
    • DeviantArt side
Sv: Din status!
« Svar #15079 på: 27. okt, 2013, 02:05 »
I dag har jeg prøvd å være produktiv med å lage layouts til tegneserien min. Kjøpte meg en fin A5 perm slik at det er lett å flytte på sider og sånt. Håpentligvis går dette bedre enn forrige gang :)

Laget av FreesTyler C:

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15080 på: 27. okt, 2013, 02:39 »
Har sittet i noen timer og sett gjennom gamle show som brukte å gå på Fox Kids osv. Fantastisk. Akkurat nå driver jeg å ser på gamestations/artstations og drømmer meg vekk om min egen game/artstation når jeg får penger til det ;v; too bad jeg er så og si blakk ._. sadface. Hadde vært flott med en Cintiq og, men de koster så myeeee omgggg ;___; Jaja, får prøve å spare da. ETTER man har bygd PC og sånn ofcourse.

Jeg er også stolt fordi jeg har klart å la neglene gro isteden for å bite dem. Selfcontrol over angst og stress, aww yiss?
« Siste redigering: 27. okt, 2013, 02:41 av Skyee »

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #15081 på: 27. okt, 2013, 14:58 »
o.o  nå er det snart halloween / All Souls Day <3

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15082 på: 27. okt, 2013, 15:51 »
Fremdeles meh. Og tror ikke det er noe å gjøre med det. Så jeg får bare bite tennene sammen og godta det.

Nå skriver jeg en rapport til naturfag, noe som jeg ikke har motivasjon til at all, fordi jeg har fritak fra faget ettersom jeg hadde det på VGS. Jeg får ikke karakter, og jeg får heller ikke fravær om jeg ikke møter til timene, så det er så bullshit at jeg må skrive denne rapporten.

Nå har jeg også hodepine fordi jeg stresser. Jaja. Jeg kan si en fin ting. Jeg har begynt å høre på Nick Cave. Den stemmen er fantastisk rå.

Blackred Paws

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 214
  • Min musikk side :) https://soundcloud.com/blackred
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15083 på: 27. okt, 2013, 21:34 »
Har nå besøk av en omplasserings hund med navnet Jippi som skal være hos meg til i morgen. Går alt bra så blir Jippi min nye samboer/sønn :P Han er veldig snill og rolig og elsker kos :D
husky1992 (FA)
Stein Horten (Facebook)
Blackred Paws (Soundcloud, Twitter, Battle.net)

CTL

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 169
  • No free hugs!
    • Vis profil
    • Facebook side.
Sv: Din status!
« Svar #15084 på: 27. okt, 2013, 23:26 »
Sitter fast i tollen tipper jeg?
Alltids morsomt å få importert ting som er litt utenom det vanlige.
Mye mulig. Sjekka med UPS og det stod at den var i norge sist mandag. Eat, sleep, rave, repeat!
+

Wolfy Darksilence

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 392
  • Therian Grey Wolf
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15085 på: 28. okt, 2013, 09:03 »
ops vokna nu. vasketimen *puster lettet ut* ja!
Snapchat: Wolfyslemmen
http://www.furaffinity.net/user/darksilencethewolf/
Come cuddle me please ^////^ !!!

MouseClick

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15086 på: 28. okt, 2013, 12:50 »
Sitter og ser Naruto! Har så mye å se for å nå igjen serien :C

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #15087 på: 28. okt, 2013, 14:02 »
På tide å starte dagen *lat* Må prøve å få henta telefonen min som jeg glemte hos mamma... urk, så langt å gå bare for en telefon.

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15088 på: 28. okt, 2013, 15:19 »
Heh, sikkelig gøy å ha helt nyshina bil over helgen, kjører en 80km tur i regnet, wips mer møkkete enn det den var før den ble vasket. [w-mad]
FurAffinity          DeviantArt


MouseClick

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15089 på: 28. okt, 2013, 15:43 »
Wooh!
Fått vaska rommet for første gang på ett halvår!
Er SÅÅÅ mye bedre her nå o.=.o

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15090 på: 28. okt, 2013, 16:44 »
Det er orkan i Danmark. Fryser på fingrene, så jeg har problemer med å skrive, men jeg digger det. Skikkelig bra vind her nå. Vinduene buler innover. Hadde jeg ikke hatt hodepine hadde dette vært en veldig kul dag.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15091 på: 28. okt, 2013, 18:07 »
hei og hå, er det noen av dere der ute som har vært i forsvaret og vet hva KDO (komandoplasstroppen) står for? det har seg slik at KDO trenger et nytt emblem istede for det de har nå (en skjold med en flaggermus på) også har VI fått i oppgave med å finne/lage et nytt.. jeg er ikke av den mest kreative typen, så jeg lurte på om noen hadde lyst å komme med ideer ?

Kommandoplasstroppen er den troppen i Panserbataljonen som styrer alt i strid, de finner ut hva, hvem og hvor fienden er, de styrer også med hva våre egne menn gjør eller skal gjøre, eller om de trenger forsyninger.. dette er HJERTE og HJERNEN i striden så jeg sliter litt med å finne ut hva logoen skal bestå av

jeg er i brigade nord (http://no.wikipedia.org/wiki/Brigade_Nord ) og i Panserbataljonen (http://no.wikipedia.org/wiki/Panserbataljonen panserbataljonen bruker en mink for den representerer at den er rask og slu, så igjen, hva representerer KDO?


respons hadde vært awsome! :D
The more i learn about people, the more i like my dog.

Sondring

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15092 på: 28. okt, 2013, 19:19 »
Jeg var forsåvidt i "kommando enheten" for min lille gruppe (adm avdeling på befalsskole :)), vi kunne godt være representert av en rotte på en segway.... men så var vi ikke så veldig operative heller da :P
(Motorisert inf, yaay)

Panserbatt MÅ ha skjold, og må ha dyr! Stilisert Ugle og et par lyn? Har alltids sett for meg ugler som typisk "ser alt, tar alt" dyr.

CTL

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 169
  • No free hugs!
    • Vis profil
    • Facebook side.
Sv: Din status!
« Svar #15093 på: 28. okt, 2013, 19:46 »
Fikk ikke være med jeg. :( En rev med en rev ville vært kult. Eller ugle med kortstokk. :)
+

MouseClick

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15094 på: 28. okt, 2013, 23:53 »
Fått meg billetter til Margaret Cho i Oslo, den 15. Desember! <3

CTL

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 169
  • No free hugs!
    • Vis profil
    • Facebook side.
Sv: Din status!
« Svar #15095 på: 29. okt, 2013, 00:20 »
ZZZZ... Trøtt, sliten, vondt overalt, blakk og trist. Heldigvis skal jeg på jobb i morra. Gleder meg til haloween, i år kan man kle seg ut 3 dager på rad. Zombie, mumie og tiger!
+

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15096 på: 29. okt, 2013, 08:44 »
Forsov meg fordi jeg hadde glemt å sette alarmen til tirsdag. Ugh. >_>

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15097 på: 29. okt, 2013, 11:28 »
her har jeg lïgget å utsatt alarmen min i en time. hueheu. Fint jeg starta alarmen fire timer før jeg skal til terapi igjen.

Sykt trøtt though e3e????

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #15098 på: 29. okt, 2013, 14:30 »
Har så lyst til å finne på noe til halloween, men så bor jeg i et hus med de som tenker " liker ikke unger som kommer på døren og spør etter goddis ", så er liksom ikke så mye jeg kan finne på Q3Q

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15099 på: 29. okt, 2013, 15:45 »
"den minste lille ting klarer du ikke" et gammelt ord som fikk meg til å tippe helt over i dag og få grine anfall på badet..
ba faen ikke om noe hjelp i de andre fagene når jeg kunne fått en  4 eller mer om det ikke hadde vært for DRAMA *dies inside*
 Fant et stille rom å tenkte i ca en halvtime. Er jeg virkelig en ubrukelig pelsdott? hva har jeg gjort med livet så langt? Vil jeg noen gang sette meg på en caffe i et annet land, reise rundt å oppleve ting? liksom få lov til å virkelig kjenne hvordan det føles å leve istedenfor å isolere seg inne i et rom å få traumer av enkelte samtaler over nett og nettmobbing/plaging/dritt snakk som gjør at du vil hoppe ned fra nærmeste bru og funderer på, hvordan i helsike det måtte være å drukne der, hvordan det er å bare...plutselig ikke være her. Det er så mye man skulle opplevd, så lite penger..ingen jobb, hva Søren gjør man? Men lyspunktet er så apselutt der, planen er der..men følelsene svirrer opp og ned som en fordømt humpete vei, eller en berg og dalbane. Det ene øyeblikket er man lykkelig for en såpass liten ting slik som kun en katt som murrer seg inntil beine ditt på vei hjem, en kopp varm kaffe, te, øl, noen å snakke med ute, mens et annet vil man bare gå å legge hele hue og gå i hi.