Skrevet av Emne: Fursuit Omegle dag  (Lest 3084 ganger)

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Fursuit Omegle dag
« på: 08. mai, 2013, 20:25 »
Tenkte at siden denne vakre måneden mai byr på så mange fridager kunne mann tatt en tur innom Omegle de som har suit (Og selvsagt de andre som har lyst også) : P
Er litt ego og vil helst ha dato til en dag fra og med neste uke for min egen data er atm hos Elkjøp... >__>

Omegle som mange sikkert vet er et online chattested der man kan snakke med en tilfeldig person enten via text eller video.
Høres dette gøy ut  ?

!OBS! :  Dessverre er det noen som velger å gjøre en del grove ting på kamera etc. så om noen litt yngre vil så være OBS på dette!

Hvilke datoer kan folk  ? (17. mai er nok uaktuelt for de fleste og kanskje dagen etterpå også siden noen kanskje har en dagen derpå da  : P )

Aktuelle dager er vel ca. alle Søndager (SOm oftest da man vil brenne av tid som jeg har forstått, ihvertfall oss som bor på små steder)

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Fursuit Omegle dag
« Svar #1 på: 08. mai, 2013, 20:57 »
Ser for dårlig i suit, så må nok pent hoppe over.

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Fursuit Omegle dag
« Svar #2 på: 08. mai, 2013, 21:11 »
Ser for dårlig i suit, så må nok pent hoppe over.

Du trenger ikke se så mye da, siden det blir jo mer å erte de som ikke har suit XD

Men ja, jeg har flyttet for sommeren, så jeg har ikke tillgang til suitene mine.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Fursuit Omegle dag
« Svar #3 på: 08. mai, 2013, 22:45 »
Tinychat er kulere o:

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Fursuit Omegle dag
« Svar #4 på: 08. mai, 2013, 23:08 »
Tinychat er kulere o:

Oh  ?  : ) Er det online  : D

Pilosus Crinitius

  • Lokal Moderator
  • Senior Fur
  • *
  • Innlegg: 694
    • Vis profil
Sv: Fursuit Omegle dag
« Svar #5 på: 08. mai, 2013, 23:56 »
Tinychat er vel mer sånn at man vet hvem man snakker med. Omegle er helt tilfeldig og anonymt.

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: Fursuit Omegle dag
« Svar #6 på: 09. mai, 2013, 00:20 »
eg e med på omegele :D eneste e lørdager jobber eg mye så da må det bli på kvelden. jobber og fredager ^^ men ikke 17mai, woop woop.

Er en del på omegle allerede i suit, så hadde vært litt gøy. En gang fant eg en i et fantastisk ponny kostyme :D (da hadde eg furry og fursuit som keyword da, antar dette ikke er planen :P) Er en del 18+ på furry tag'en og *chough* og en del troll. Og sinnsykt mange forskejllige masker på Pewdiepie stikkordet

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Fursuit Omegle dag
« Svar #7 på: 09. mai, 2013, 00:33 »
eg e med på omegele :D eneste e lørdager jobber eg mye så da må det bli på kvelden. jobber og fredager ^^ men ikke 17mai, woop woop.

Er en del på omegle allerede i suit, så hadde vært litt gøy. En gang fant eg en i et fantastisk ponny kostyme :D (da hadde eg furry og fursuit som keyword da, antar dette ikke er planen :P) Er en del 18+ på furry tag'en og *chough* og en del troll. Og sinnsykt mange forskejllige masker på Pewdiepie stikkordet

Kan ikke 17. Mai  : / Mye russegreier da. Søndager er beste dager for meg at lest. Søn eller helligdager evnt fre/Lør

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Fursuit Omegle dag
« Svar #8 på: 09. mai, 2013, 04:00 »
Tinychat ser sånn her ut: http://www.furaffinity.net/view/6737797/

:P

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: Fursuit Omegle dag
« Svar #9 på: 09. mai, 2013, 19:49 »
men tinychat, er den like random da? er jo gøy å møte fellow furs, men er jo og gøy å "ta over" omegle en dag og folk ikke forstår ka som skjer :D

Og om alle e på random, altså at vi ikke treffer på hverandre så ofte, så kan vi jo ha hverandre i en gruppesamtale på skype og (ikke video)hvor vi er "sosial sammen" samtidig som vi skremmer/begeistrer fremmede.