Skrevet av Emne: [Nye underforum] Furry politikk  (Lest 9059 ganger)

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: [Nye underforum] Furry politikk
« Svar #25 på: 15. mai, 2013, 14:52 »
Min personlige mening er at det ikke går meg forbi å ha et slikt forum. Jeg kan ikke se for meg at jeg vil bruke det aktivt og jeg kan tenke meg veldig mange andre medlemmer jeg tror det samme vil gå for, men jeg vet også at vi har en del medlemmer hvor slike emner er en reell interesse og selv om det er stort potensiale for at ting kan bli "personlig" der inne, om jeg kan si det på den måten, så vil jeg egentlig si at det ikke er en stor grunn til å si nei til det da folk er folk og den sjansen er hvor som helst ellers på et forum også.

Ang. at dette forumet ikke er lagd for politisk interesserte mennesker så er jo det sant, men vi har alt et generellt underforum hvor ting ofte veldig urelatert til fandomen havner. Ting som omhandler folk i det daglidagse livet. Alt fra hvorfor dagen er forferdelige, hvofor 16-åringer ikke liker foreldrene sine i noen år til og hvor teite AtB og NSB er for å ikke opprettholde et visst servicenivå og rutetider i områdene de tilbyr tjenestene sine. Det er for meg ingen grunn til at det ikke kan være et underforum der inne som kan ta for seg politikk og filosofi utenfor det relatert til dyr som vi alt har rom for i et allerede eksisterende underforum.
« Siste redigering: 15. mai, 2013, 14:56 av Aikho »