Skrevet av Emne: MMORPGs? <:  (Lest 4240 ganger)

naetaru

  • Gjest
MMORPGs? <:
« på: 25. mai, 2013, 16:56 »
Ohai!
Noen rufser her som sitter og spiller noen MMORPGs? (Gjerne free to play... ehehe)
Jeg driver og hopper fra MMO til MMO fordi jeg aldri finner noen å spille med <.< Såh, er det noen her som vil dele hvilke MMORPGs de spiller, evnt charactername og server? Gjerne også hva som fenger med spillet :3

Thanks~
Naetaru

S.Z.

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 200
    • Vis profil
    • FA
Sv: MMORPGs? <:
« Svar #1 på: 25. mai, 2013, 19:29 »
Driver tida som merchant på Global Maplestory, gidder omtrent aldri å grinde men hoster bossruns iblant. Driver nå og bygger ny guild med en kompis. For dem som har spilt for lenge siden kan jeg trygt si at det er mye lettere å levle nå enn før, en kan nå level 100 på en dag om en gidder å dra av en grindemaraton.

Click anywhere above to view szgoesbananas's stream.

Beefbrick

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 57
  • Muligens en zombie
    • Vis profil
Sv: MMORPGs? <:
« Svar #2 på: 25. mai, 2013, 21:58 »
Plukket opp Guild Wars 2 for ca 4 dager siden. Er ikke ille, og det er jo kjekt at når du først har kjøpte det er det gratis å spille det. Kan liksom bare ta to måneders pause og komme tilbake uten å måtte betale subs.
Vil mene det er ganske avhengig av hva du ser etter. GW 2 har en god del exploration (yay) og et latterlig antall med Public events. (Pluss du kan bruke flammekaster)
Hadde det vært din typiske mmo hadde jeg nok vært i maks level nå, men er bare 29 fordi jeg sløser all tiden på å jogge gjennom huler og parkoure rundt gamle ruiner. Maks level er da 80.

Men ja, jeg spiller på Gandara serveren og heter "Roger Power Fist".

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: MMORPGs? <:
« Svar #3 på: 26. mai, 2013, 18:59 »
Fikk akkurat en helt ok Windows-laptop, så har lastet ned noen MMO'er :3 Det jeg har brukt mest tid på er Tera, som er helt greit ^^ Føler det er litt mye grinding da, men hvilke MMO er det som ikke er det ._. Har også prøvd Star Wars The Old Republic, men har ikke satt meg så mye inn i det ennå. Men virker helt greit c: Ellers er det jo LoL som jeg spiller i blant, og så Age of Empires Online som jeg så smått har begynt på. Har lyst til å prøve GW2 og Secret World, men må betale for de, og maskinen er ikke akkurat bra nok til å få en god opplevelse, så meh Dx

naetaru

  • Gjest
Sv: MMORPGs? <:
« Svar #4 på: 26. mai, 2013, 20:03 »
Driver tida som merchant på Global Maplestory, gidder omtrent aldri å grinde men hoster bossruns iblant. Driver nå og bygger ny guild med en kompis. For dem som har spilt for lenge siden kan jeg trygt si at det er mye lettere å levle nå enn før, en kan nå level 100 på en dag om en gidder å dra av en grindemaraton.
Åååh, Maplestory xD Nostalgitripp! Ble for grindete for meg tho x)

Plukket opp Guild Wars 2 for ca 4 dager siden. Er ikke ille, og det er jo kjekt at når du først har kjøpte det er det gratis å spille det. Kan liksom bare ta to måneders pause og komme tilbake uten å måtte betale subs.
Vil mene det er ganske avhengig av hva du ser etter. GW 2 har en god del exploration (yay) og et latterlig antall med Public events. (Pluss du kan bruke flammekaster)
Hadde det vært din typiske mmo hadde jeg nok vært i maks level nå, men er bare 29 fordi jeg sløser all tiden på å jogge gjennom huler og parkoure rundt gamle ruiner. Maks level er da 80.

Men ja, jeg spiller på Gandara serveren og heter "Roger Power Fist".
GW2 spillte jeg en stund med en annen rufs her på forumet, men vi slutta plutselig... IDK why xD Burde vel få ræva i gir å begynne igjen :) Kan se om jeg får byttet til din server også! ^^

Fikk akkurat en helt ok Windows-laptop, så har lastet ned noen MMO'er :3 Det jeg har brukt mest tid på er Tera, som er helt greit ^^ Føler det er litt mye grinding da, men hvilke MMO er det som ikke er det ._. Har også prøvd Star Wars The Old Republic, men har ikke satt meg så mye inn i det ennå. Men virker helt greit c: Ellers er det jo LoL som jeg spiller i blant, og så Age of Empires Online som jeg så smått har begynt på. Har lyst til å prøve GW2 og Secret World, men må betale for de, og maskinen er ikke akkurat bra nok til å få en god opplevelse, så meh Dx
Tera ja... Been there, done that, sick and tired after a couple of days :P SWtOR har jeg null niks nada interesse for ettersom jeg aldri har skjønt meg på/interessert meg for Star Wars xD Spiller en del Dota 2 da, siden jeg ikke er noe lol-menneske :P

Takk for svar folkens! :)

Beefbrick

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 57
  • Muligens en zombie
    • Vis profil
Sv: MMORPGs? <:
« Svar #5 på: 26. mai, 2013, 22:57 »
Ja, da kan jeg vel slutte å snakke til meg selv. *ahem*

naetaru

  • Gjest
Sv: MMORPGs? <:
« Svar #6 på: 26. mai, 2013, 22:59 »
Ja, da kan jeg vel slutte å snakke til meg selv. *ahem*
Haha, kjenner til problemet! xD Skal se hva jeg kan få gjort :3

S.Z.

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 200
    • Vis profil
    • FA
Sv: MMORPGs? <:
« Svar #7 på: 01. jun, 2013, 09:46 »
Driver tida som merchant på Global Maplestory, gidder omtrent aldri å grinde men hoster bossruns iblant. Driver nå og bygger ny guild med en kompis. For dem som har spilt for lenge siden kan jeg trygt si at det er mye lettere å levle nå enn før, en kan nå level 100 på en dag om en gidder å dra av en grindemaraton.
Åååh, Maplestory xD Nostalgitripp! Ble for grindete for meg tho x)



Tro meg det er nok et helt annet beist enn det var før i tida, quester kan lett dra deg langt forbi 3rd job, og for en dedikert MMO spiller er er det null problem å bli lvl 150+ på rundt en uke. Om jeg skulle gjettet så levler en rundt 20 ganger fortere nå i forhold til før.

Selv bossfightene har forbedret seg markant i de siste patchene, det er ikke lenger helt utenkelig at spillet faktisk utvikle seg til et skikkelig spill etterhvert.

Vellum Solo: http://www.youtube.com/watch?v=nA8QyvofQtI


Click anywhere above to view szgoesbananas's stream.

Ayatomi

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 68
    • Vis profil
Sv: MMORPGs? <:
« Svar #8 på: 01. jun, 2013, 11:24 »
GW2 med meg :)
Eg er så ensom når eg spelar det :(

PulsarIV

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 20
    • Vis profil
Sv: MMORPGs? <:
« Svar #9 på: 01. jun, 2013, 21:09 »
Elder Scrolls Online kommer jo snart, det er noe du må ha :3 er på tredje plass på mest ønskede MMORPG spillet så lang

Ayatomi

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 68
    • Vis profil
Sv: MMORPGs? <:
« Svar #10 på: 01. jun, 2013, 23:55 »
Eg har meldt meg på closed beta testing :) ventar bare på svar frå dei :) Vi ses ingame  [w-wink]

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: MMORPGs? <:
« Svar #11 på: 03. jun, 2013, 09:50 »
Har meldt meg på Elder Scrolls Online beta selv, men tvilsom at jeg kommer med med det først pga dårlig specs på MacBook'en xD *Ja, spiller på Mac høh* Men gleder meg til det kommer :D Håper bare de klarer å gjøre questene litt mer varierte enn det som er i mange mmo'er ._.

Reeon Raxavethar

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 25
    • Vis profil
Sv: MMORPGs? <:
« Svar #12 på: 06. jun, 2013, 23:00 »
MMORPG-en Rift blir jo gratis å spille den 12 Juni.
Du trenger bare å kjøpe spillet den ene gangen (CD) og så kan du bare slippe løs alle dine krefter på fienden.
Jeg har spilt spillet før og jeg kan med hånden på hjertet si at det kan godt konkurrere med WoW innen noen områder. Det har i alle fall bedre grafikk en WoW.

Spillets plot i begynnelsen er at åpninger til andre dimensjoner dukker opp overalt i landet, og selvsagt er det meningen at du skall stoppe dette, på et vis.

Det er omtrent alt jeg kan huske av historien. (Sluttet for lenge siden, ingen å spille med [w-sad])
« Siste redigering: 06. jun, 2013, 23:03 av Reeon Blackfur »

Miwa

  • Gjest
Sv: MMORPGs? <:
« Svar #13 på: 07. jun, 2013, 01:05 »
MMORPG-en Rift blir jo gratis å spille den 12 Juni.
Du trenger bare å kjøpe spillet den ene gangen (CD) og så kan du bare slippe løs alle dine krefter på fienden.

Det gjelder vel også for dem som har kjøpt spillet via steam? :D
I know stupid question is stupid, men har spillt det før og vil si det er en av de bedre mmo'ene.

Har også signet opp for beta på ESO, og venter spent på epost ~

Reeon Raxavethar

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 25
    • Vis profil
Sv: Nox
« Svar #14 på: 07. jun, 2013, 01:40 »
Så lenge spillet heter Rift tror jeg nok det vil bli gratis å spille.

Jeg har hørt en god del om ESO. Rettningen det beveger seg i nå virker lovende.
Selv har jeg ingen planer om å melde meg på betaen. Jeg skal vente tålmodig mens jeg spiller Rift jeg.