Skrevet av Emne: etter to, lange år  (Lest 2963 ganger)

CrissyKatt

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
etter to, lange år
« på: 22. jul, 2013, 10:12 »
Så har jeg endelig begynt med suiten min.
Ok, jeg begynte ikke med den nå da, men jeg begynte med den for en stund siden. Og jeg skal snart sette pels på hodet og føttene og sy sammen hale, armer, poter og legger, men jeg trenger bar eå kjøpe litt ekstra tråd. xD
+






Utvidet hull i venstreøret!!!



^jeg forstår forresten ikke hva som skjer i det bildet, det ser ut smo om det glitrer...

Men anyway!
Denne suiten featurer...
-En moveable jaw
-follow-me eyes som bare mangler sånne hvite prikker (grønne og brune, men det syns ikke så ille i bildene)
-det har en sånn bøff-base, men den er ikke akkurat en sånn vanelig silk balaclava hette.
-veldig lett å puste i og godt syn.


Hva syns dere? Keep in mind at dette er min første suit, og det kan være noen feil her og der liksom. (◕‿◕✿)
Kamilrazee

fiesen

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 65
  • heyo
    • Vis profil
    • min furaffinity bruker :3
Sv: etter to, lange år
« Svar #1 på: 22. jul, 2013, 12:35 »
det ser veldig bra ut :3
hva brukte du til å lage øynene?

CrissyKatt

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Sv: etter to, lange år
« Svar #2 på: 25. jul, 2013, 23:40 »
det ser veldig bra ut :3
hva brukte du til å lage øynene?
Jeg brukte hvit skumgummi, det er bare å spøre på panduro, de har forskjellige størrelser og tykkelser på arkene der. For det man kan se igjennom så bare brukte jeg et stoff som jeg fant liggende rundt i huset og malte det grønt. :3
Kamilrazee

Chimchar582

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 789
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
Sv: etter to, lange år
« Svar #3 på: 26. jul, 2013, 09:38 »
:3 den ser bra ut XD heller retelse sakt utrolig fin :3 likte øynene :3 hva brykte du egentli til det vite i øynene ??
tsuna ^^

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: etter to, lange år
« Svar #4 på: 26. jul, 2013, 10:03 »
awesomeness =)

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: etter to, lange år
« Svar #5 på: 26. jul, 2013, 15:05 »
skumgummi altså.. hmm, får ta med meg litt fra jobben å se hvordan det går :P er redd for holbarheten i forhold til plastikk, men det er jo mye lettere å jobbe med, og noenlunde vann avstøtende og

Zoxeb

  • Gjest
Sv: etter to, lange år
« Svar #6 på: 26. jul, 2013, 18:32 »
skumgummi altså.. hmm, får ta med meg litt fra jobben å se hvordan det går :P er redd for holbarheten i forhold til plastikk, men det er jo mye lettere å jobbe med, og noenlunde vann avstøtende og

Typen heter mosegummi i norge, fun foam i engelsktalende land c:

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: etter to, lange år
« Svar #7 på: 26. jul, 2013, 19:13 »
skumgummi altså.. hmm, får ta med meg litt fra jobben å se hvordan det går :P er redd for holbarheten i forhold til plastikk, men det er jo mye lettere å jobbe med, og noenlunde vann avstøtende og

Typen heter mosegummi i norge, fun foam i engelsktalende land c:
klar over det ^^ ( jobber på panduro xD)  men tenkte det ee likegreit å kalle de skumgummi-ark, de fleste forstår hva en mener.

Men søren... butikken min har nettop kastet alle moseummi arkene, gikk så dårlig med de.