Generelt > Otherkin og therian

Introduksjon for Otherkin og Therians

<< < (2/6) > >>

CaldCat:

--- Sitat ---Tenkte en gruppe hvor vi alle samles, karnskje eventuelt furmeets senere :3 (skype for eksempel)

--- Slutt sitat ---

En Skype-gruppe kan jo være aktuelt. Kanskje du vil ta på deg ansvaret for å starte den? Hadde vært en fin måte å samle andre norske rufser som også er therians/otherkin, hvis det er så mange flere da. :)

Wolfy Darksilence:
Jeg kan forsøke  [w-wink]

Tellos:
Fint å se at to medlemmer allerede har started litt her. Det er en veldig eksperimentell forum-del og ingen vet hvor aktiv den vil være eller om den blir akseptert over hode. Hvis dere skaper litt community så er det veldig ønskelig om dere bruker dette forumet så fremt det lar seg gjøre, tror andre meldemmer kunne ha godt av å bli kjent med dette miljøet. :)

CaldCat:

--- Sitat fra: Tellos på 14. aug, 2013, 21:17 ---Fint å se at to medlemmer allerede har started litt her. Det er en veldig eksperimentell forum-del og ingen vet hvor aktiv den vil være eller om den blir akseptert over hode. Hvis dere skaper litt community så er det veldig ønskelig om dere bruker dette forumet så fremt det lar seg gjøre, tror andre meldemmer kunne ha godt av å bli kjent med dette miljøet. :)

--- Slutt sitat ---

Ja, vi får se hvor mye aktivitet det blir her, jeg er ikke så veldig kjent med hvor mange therians/otherkins vi har på dette forumet. Men noen er vi ihverfall.

Jeg skal uansett gjøre min del for at det blir litt aktivitet her, og kanskje noen flere henger seg på etter hvert. :)

Wolfy Darksilence:

--- Sitat fra: Jubatus på 14. aug, 2013, 21:29 ---
--- Sitat fra: Tellos på 14. aug, 2013, 21:17 ---Fint å se at to medlemmer allerede har started litt her. Det er en veldig eksperimentell forum-del og ingen vet hvor aktiv den vil være eller om den blir akseptert over hode. Hvis dere skaper litt community så er det veldig ønskelig om dere bruker dette forumet så fremt det lar seg gjøre, tror andre meldemmer kunne ha godt av å bli kjent med dette miljøet. :)

--- Slutt sitat ---

Ja, vi får se hvor mye aktivitet det blir her, jeg er ikke så veldig kjent med hvor mange therians/otherkins vi har på dette forumet. Men noen er vi ihverfall.

Jeg skal uansett gjøre min del for at det blir litt aktivitet her, og kanskje noen flere henger seg på etter hvert. :)

--- Slutt sitat ---

jupp jeg og :3

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side

Skift til full visning