Skrevet av Emne: Hei alle  (Lest 3515 ganger)

Maverick & Terry

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 31
  • Starte eller holde en samtele gående, vanskelig...
    • Vis profil
Hei alle
« på: 08. feb, 2014, 16:16 »
Hei jeg er en husky fra Drammen som heter Terry. Er veldig sjenert og tilbaketrukket, men ser og håper på nye venner med samme interesse.
Håper på og få skaffet meg fursuit av min fursona snart.

"They laugh at me because I'm different; I laugh at them because they're all are the same!!"

NooK

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
  • I AM THE LAW
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hei alle
« Svar #1 på: 08. feb, 2014, 16:40 »
Hei og velkommen  [razz]
Håper du finner deg til rette her ilag med oss :)
Life is boring when you don't know how to live it.

Maverick & Terry

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 31
  • Starte eller holde en samtele gående, vanskelig...
    • Vis profil
Sv: Hei alle
« Svar #2 på: 08. feb, 2014, 16:46 »
Jo takk for det NooK. Med og være ny, er det litt vanskelig og skjønne siden hehe.
Men det kommer seg, Håper jeg blir kjent ned noen :D

"They laugh at me because I'm different; I laugh at them because they're all are the same!!"

Coast Wolf

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 297
  • Sover aldri til riktig tid...
    • Vis profil
Sv: Hei alle
« Svar #3 på: 08. feb, 2014, 17:01 »
Velkommen skal du være, du blir vel kjent med noen etterhvert.
Bra att det er flere fra Drammen her ;D

Kan du ikke fortelle litt mer om deg selv?, Er jo tross alt en introduksjon ;)
Ask and u shall receive. var det noen som sa, og det gjør jeg å :3
FA - Twitter

Weir

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 36
    • Vis profil
Sv: Hei alle
« Svar #4 på: 08. feb, 2014, 17:24 »
Heisann og velkommen til forumet! :)

Maverick & Terry

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 31
  • Starte eller holde en samtele gående, vanskelig...
    • Vis profil
Sv: Hei alle
« Svar #5 på: 08. feb, 2014, 18:33 »
Hei Coast Wolf
Hva mer kan jeg skrive...
Jeg er en fyr som sagt fra Drammen er 25 år, blå grønne øyne, mørk blond. Føler meg noen ganger veldig blond :) Er 186 cm høy og er kraftig, men er det ikke sånn man sier: It's more to love.
Er sjenert og tilbaketrukket når jeg møter nye folk, men det løsner fort etter hvert som man prater. Er veldig snill aldri vært i noe trøbbel, så ingen badboy her. Jeg jobber da, Med dårlig tidsplan, for ukene der kan være veldig tidlig, eller sent. Den kan også være fra veldig tidlig til sent eller motsatt, så når jeg er med venner, så er det mest i helgene, vis jeg ikke jobber helg. jobben går på og plage de som kjører bil, men frakte de som ikke orker eller vil kjøre fra A til c eller b. Jeg kjører buss.
Det med furry da, er ganske ny der. Ihvertfall det med fursuit å convention, og sånn som sånne sider som denne og som en annen siden jeg er medlem av furry4life. Men selve det med tegninger og det å tegne furries det har jeg drevet med siden barneskolen. Det var i fjor at Tellos fant meg på en side, hvor jeg var avbildet med en husky SpiritHood (en lue). Og da lurte han på om jeg var en furry, jeg skjønte ikke helt hva han mente. Så han viste et bilde av han med da hans fursuit, og da ble jeg helt frelst. Er det noe mer noen lurer på?
Bilde mitt av min fursona er det ikke jeg som har laget, men har beskrevet hvordan han skulle se ut til en Artist (tegner) Så han som har tegnet den heter Fluke.
« Siste redigering: 08. feb, 2014, 18:35 av Terry88 »

"They laugh at me because I'm different; I laugh at them because they're all are the same!!"

Kotoma

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 337
  • Subwoofur!
    • Vis profil
Sv: Hei alle
« Svar #6 på: 08. feb, 2014, 21:12 »
Hei og velkommen til NorwegianPaws :) Fint å se at fler og fler blir med i den Norske fandomen, jeg bor i Oslo sammen med Raywolf her på forumet og vi er stadig vekk rundt om kring på besøk til andre furs eller får besøk.

Hva er interessene dine og hobbyene dine på fritiden? :)

Coast Wolf

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 297
  • Sover aldri til riktig tid...
    • Vis profil
Sv: Hei alle
« Svar #7 på: 08. feb, 2014, 21:22 »
Tøft med buss da :D
Ask and u shall receive. var det noen som sa, og det gjør jeg å :3
FA - Twitter

Purchal

  • Gjest
Sv: Hei alle
« Svar #8 på: 08. feb, 2014, 22:36 »
Hei og velkommen hit! Jeg holder selv til i drammen annenhver uke. Håper du trives her ^^

Kesmon

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 241
    • Vis profil
Sv: Hei alle
« Svar #9 på: 08. feb, 2014, 22:53 »
Velkommen hit :)

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Hei alle
« Svar #10 på: 08. feb, 2014, 23:17 »
velkommen =)

Maverick & Terry

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 31
  • Starte eller holde en samtele gående, vanskelig...
    • Vis profil
Sv: Hei alle
« Svar #11 på: 09. feb, 2014, 03:55 »
takk alle sammen. hei Dax and Tora, du er Tora-chan ååå jeg liker videoene dine også har du en kjempe søt fursuit. Templa lager så utrolig fine fursuits. Håper når hun får tid, At hun har lyst og lage til meg.

"They laugh at me because I'm different; I laugh at them because they're all are the same!!"

Maverick & Terry

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 31
  • Starte eller holde en samtele gående, vanskelig...
    • Vis profil
Sv: Hei alle
« Svar #12 på: 09. feb, 2014, 04:08 »
Hei Kotoma
Interesser, fritid og hobbyer.
Pleide og tegne mye før. Tegner litt enda, men ikke så mye. Hadde en en samle hobby, det var med Agora Drager. Det er skulpturer, men den samlingen har jeg stoppet. Men har en litt dyrere samle hobby og det er å samle på Legend og Zelda figurer. Derfor også merket på ryggen til min fursona.
Jeg liker og spille, spiller en del Legend og Zelda Ocarina of time på Nintendo 64. Eller så spiller jeg The Sims 3. Ellers liker jeg og slappe av med tv, ikke at jeg følger med på noe.
Fritiden min går til og være med venner, lage mat og se film, gå turer, eller bare prate. Eller sitte på pcen.

"They laugh at me because I'm different; I laugh at them because they're all are the same!!"

Fenris

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 872
  • jeg har dysleksi men det skal ikke stoppe meg.
    • Vis profil
Sv: Hei alle
« Svar #13 på: 09. feb, 2014, 10:37 »
Wow mande fra drammen her.

velkommen Tarry. hygelig at du com deg hit. jeg er selv fra drammen. å trodde ikke det var så mange furrys her.
supper fan Av Zelda serien sel så det er kult å se hyrols krest på førsonan din sit bryst. sel om jeg da komer til å tenke på kopyraits. så det bør du skjeke ut vordan reglen er på slikt. slik at du ikke får trøbel fdor det.
takk for at du tar deg tid til å lese mine meninger

Ps. Ny avatar diger den

Maverick & Terry

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 31
  • Starte eller holde en samtele gående, vanskelig...
    • Vis profil
Sv: Hei alle
« Svar #14 på: 09. feb, 2014, 11:03 »
Hei og takk, når det kommer til merke på ryggen så har jeg endret det, så det er ikke samme merke lenger. Pluss folk tatoverer seg jo med dette merke, har tenkt selv og tatovere meg, men da med det jeg har på min fursona. Det symboliserer at jeg liker furries begrunn av poten, og resten av merke Zelda. Men takk for bekymring.

"They laugh at me because I'm different; I laugh at them because they're all are the same!!"

Fenris

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 872
  • jeg har dysleksi men det skal ikke stoppe meg.
    • Vis profil
Sv: Hei alle
« Svar #15 på: 09. feb, 2014, 11:29 »
Hei og takk, når det kommer til merke på ryggen så har jeg endret det, så det er ikke samme merke lenger. Pluss folk tatoverer seg jo med dette merke, har tenkt selv og tatovere meg, men da med det jeg har på min fursona. Det symboliserer at jeg liker furries begrunn av poten, og resten av merke Zelda. Men takk for bekymring.

å det var så lite.
liker symbolet dit.
 tror jeg må jøre noe line for det er så nais
takk for at du tar deg tid til å lese mine meninger

Ps. Ny avatar diger den

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Velkommen Terry88!
« Svar #16 på: 10. feb, 2014, 13:23 »
Hei og velkommen til forumet, Terry88! Håper du trives her og at vi får se mer til deg fremover. Er nok flere rufser som kan være litt sjenerte og tilbaketrukne, så tror ikke det vil være noe stort problem her.

Maverick & Terry

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 31
  • Starte eller holde en samtele gående, vanskelig...
    • Vis profil
Sv: Hei alle
« Svar #17 på: 11. feb, 2014, 13:11 »
Takk for det Miles T.F. Baxxter

"They laugh at me because I'm different; I laugh at them because they're all are the same!!"