Skrevet av Emne: [TG] The Gathering 2014 - Transylvania  (Lest 2154 ganger)

Lucifer

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
[TG] The Gathering 2014 - Transylvania
« på: 25. mar, 2014, 21:09 »
Noen herfra som skal avgårde på The Gathering 2014? Jeg og Jubatus reiser ihvertfall.

Vi blir, etter planen, å finne i sektor 5. Om noen vil seate med oss så får de gi beskjed ^__^

For de som ikke vet hva TG er så er det Norges største datatreff som arrangeres hver påske i Vikingskipet, Hamar ^^

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: [TG] The Gathering 2014 - Transylvania
« Svar #1 på: 26. mar, 2014, 16:46 »
Jeg skal :D fikk akkurat billett for noen dager siden. Gleder meg masse! Er noen andre som skal seate for meg, men kan sikkert komme bort en tur og si hei c:

Lucifer

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Sv: [TG] The Gathering 2014 - Transylvania
« Svar #2 på: 27. mar, 2014, 10:10 »
Jeg skal :D fikk akkurat billett for noen dager siden. Gleder meg masse! Er noen andre som skal seate for meg, men kan sikkert komme bort en tur og si hei c:

Det må du gjøre! ^^

Kjenner TG-følelsen kommer mer og mer nå som påsken nærmer seg. Har hatt nedtelling i egen fane på nettleseren helt siden billettsalget startet. Dette blir bra! :3

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: [TG] The Gathering 2014 - Transylvania
« Svar #3 på: 28. mar, 2014, 00:00 »
Jeg var så uheldig å komme på plass 2500++ i kølotteriet, og samme med de jeg skulle med x.x Så var egentlig veldig usikkert om jeg skulle få billetter eller ikke. Men fikk heldigvis tilgang når det bare var sånn 15 billetter igjen 8D