Så idag må jeg betale regningen om jeg vil fortsette å hoste serveren, men er litt for lite aktivitet for tiden at jeg føler for å beholde den a.t.m. Er jo medskyldig i det da jeg selv heller har såvidt vært innom de siste ukene, og jeg er egentlig en nokså dårlig community builder som gjør at jeg sliter med å holde noe gående, spesielt når jeg ikke kjenner folk personlig. Men synes det er hyggelig at så mange har vært innom, og har heller ikke sett noe som helst som engang kan minne om dårlig oppførsel fra noen her.
Det er en mulighet for at jeg kommer til å relaunche en slags server senere, men vil helst gjøre noen endringer slik at det er verdt å holde den gående. Om en skulle spørre meg så synes jeg at problemet er at Minecraft ikke oppmuntrer spillere til å samarbeide med andre spillere, det meste er mye lettere å gjøre alene enn sammen med andre, som igjen fører til at folk naturligvis sprer seg av praktiske grunner, som igjen fører til at det blir nokså lite samhandling mellom spillere.
Om jeg kunne funnet en god måte å løse dette problemet på så hadde jeg vært mer enn villig å prøve igjen senere, men akkurat denne måneden blir det litt lite tid til det av forskjellige grunner, har hendene fulle b.l.a. p.g.a. at det er min siste måned på arbeidsplassen min, så jeg kommer til å måtte bruke tid til ting jeg for å være helt ærlig ikke bryr meg mye om, spesielt må jeg nevne NAV, får avsmak bare av tanken å måtte ha noen som helst kontakt med den... eller på en annen side tror jeg det er bedre at jeg lar være å rante om slikt, kunne nok skrevet en 50 siders essay om hvor jeg synes staten kan kjøre denne NAV etaten sin men nok om det.
Betalingsfristen er idag så om noen har lyst å overbevise meg til å fortsette så kan jo en alltid prøve, om noen har god nok ide som kan berge serveren så er jeg åpen for forslag, jeg lærte en del av dette eksperimentet, forhåpentligvis nok til at jeg kan i fremtiden launche en eller annen server, om det måtte være en Minecraft server eller noe helt annet.
Så til å avslutte så vil jeg si at jeg håper at dere fortsetter å være den største samlingen med folk (eller blir det rettere å si fe i dette tilfellet?) som jeg ikke misliker på nettet, men etter det jeg har møtt av folk her IRL så er det stor fare for at dere ender med å være den største samlingen med folk som jeg faktisk liker på nettet.
Selv om denne skuta sannsynligvis går ned nå så er det ennå håp for at å få den opp etterhvert, sålenge som jeg ikke hoster noe så kan tråden bli brukt til å poste om ting som dere gjerne ville sett i en server, I guess.
Sier bare at remember to fortsett staying awesome.