Skrevet av Emne: Satt og søkte etter halloweenkostymer..  (Lest 5052 ganger)

//Jehuty

  • Gjest
Satt og søkte etter halloweenkostymer..
« på: 27. okt, 2014, 01:09 »
.. Og sjønte raskt da jeg kom over minidokumentaren om templa at jeg stort sett har vært furry hele mitt liv. Jeg har alltid likt å kle meg ut, og da som et eller annet dyr, gjerne ulv (med lyder og..!). I studietiden registerte jeg meg på deviantart da jeg kom over noen fine masker laget av Andre M. Tognetti for å kjøpe en sjakalmaske (Søk opp merimask, hun er antakeligvis en av verdens dyktigste innen yrket). Siden da er man blitt en 24 år gammel mann, ferdig med studiet, og på veien blitt litt mer bevisst på seg selv. Å være furry har aldri hindret meg å nå dit jeg ønsker.

Jeg er glad for å vite at det er flere som liker å ta pause fra seg selv i blant og kunne være noe annet for en liten stund. Satser på å gå for full fursuit i løpet av 2015. Masse flotte ideer her på forumet!

Kosedragen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 145
  • Pink and fluffy
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Satt og søkte etter halloweenkostymer..
« Svar #1 på: 27. okt, 2014, 02:26 »
Wow, morsom måte å oppdage fandommen på ^^ Velkommen hit. Hvor i landet bor du hen, om jeg kan være så freidig?

Kinjara

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 306
  • jervling
    • Vis profil
    • FA
Sv: Satt og søkte etter halloweenkostymer..
« Svar #2 på: 27. okt, 2014, 02:51 »
Hei, Jehuty! Vet du, av tittelen på tråden trodde jeg dette var noe kjøp-og-salg greier og tenkte ikke mere over det, før jeg nå så at det var i introduksjonstråden! Da skal du selvfølgelig behørig bli ønsket velkommen. Ja, det intervjuet med Templa var det beste som hadde blitt laget på lang, lang tid (i min mening) og det er fint å høre at det hjalp deg å våkne fra dvalen.

Som Kose spør, hvorhenne er du fra? Har du en fursona du vil dele med oss? Hva har du studert?

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Satt og søkte etter halloweenkostymer..
« Svar #3 på: 27. okt, 2014, 09:00 »
Hei og velkommen.
Even Kjøllberg og Kjetil Solhøi gjorde en god jobb med den dokumentaren :)

Tenkte du å lage en selv, eller bestille?

NamelessCoyote

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
    • SweetWolf1
Sv: Satt og søkte etter halloweenkostymer..
« Svar #4 på: 27. okt, 2014, 09:42 »
Naice~
Hei og velkommen til forumet c:

//Jehuty

  • Gjest
Sv: Satt og søkte etter halloweenkostymer..
« Svar #5 på: 27. okt, 2014, 12:19 »
Hei! Takk for hyggelig velkomst! Selv ønsker jeg å lage fursuit selv, men jeg ser at det er noen perfeksjonistbyggere der ute som jeg håper får tid en gang i fremtiden til et morsomt oppdrag. Jeg kommer fra nittedal, men bor nå i trondheim siden jeg har valgt å gå påbygging. Har studert farmasi. Av hobbyer har jeg stort sett ramla over det jeg kom over, så akkurat nå kjører jegmotorsykkel, nålefilter, leser og fotograferer ute i det fri. Ikke den mest sannsynlige kombinasjonen kanskje, men ser det gjelder en god del her på forumet.

Kinjara: Jeg har ingen fursona (ennå), men hvis den eksisterer, er den ganske toony og grå/hvit/svart i palletten. Åssen er det med deg? Hadde du en før du kom på tanken om å bli med her?

Redigert: Nålefilta den her for et par år siden, så dette har ligget i underbevisstheten en stund [w-happy]
« Siste redigering: 27. okt, 2014, 13:16 av //Jehuty »

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Satt og søkte etter halloweenkostymer..
« Svar #6 på: 27. okt, 2014, 12:28 »
Hei hei og velkommen hit ^w^
Håper du blir å trives

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Satt og søkte etter halloweenkostymer..
« Svar #7 på: 27. okt, 2014, 14:02 »
velkommen velkommen =)

Ravusy Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 733
  • Awrooo!
    • Vis profil
    • Ravusy @ FA
Sv: Satt og søkte etter halloweenkostymer..
« Svar #8 på: 28. okt, 2014, 23:52 »
Velkommen!  [cool]



Fursuit maker stiler.

Så har vi også Templa her i Norge som lager utrolig bra fursuits :).

//Jehuty

  • Gjest
Sv: Satt og søkte etter halloweenkostymer..
« Svar #9 på: 29. okt, 2014, 01:03 »
Takker, den kan være til hjelp! Templa er så vidt jeg vet stengt for comissions, men jeg har all verdens tid, intet hastverk. Har bestemt meg for å tenke gjennom en god stund. Det er kjipt å ende opp med noe man ikke er komfortabel med i lengden, særlig når det koster såpass. Kanskje man blir nødt til å prøve å lage et hode selv.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Satt og søkte etter halloweenkostymer..
« Svar #10 på: 29. okt, 2014, 07:12 »
Takker, den kan være til hjelp! Templa er så vidt jeg vet stengt for comissions, men jeg har all verdens tid, intet hastverk. Har bestemt meg for å tenke gjennom en god stund. Det er kjipt å ende opp med noe man ikke er komfortabel med i lengden, særlig når det koster såpass. Kanskje man blir nødt til å prøve å lage et hode selv.

He he. Kan underskrive på det.
Hvis man er på utkikk etter spesifikke byggere bør man fort smøre seg med tålmodighet :)
Byggere åpner stort sett for nye spots 1-2 ganger i året, og de får inn flere forespørsler enn det er ledig plasser.

Håper du trives her, og hvis du skulle ha noen spørsmål så bare spør.

//Jehuty

  • Gjest
Sv: Satt og søkte etter halloweenkostymer..
« Svar #11 på: 29. okt, 2014, 16:50 »
Trives her så, går litt rundt med en godfølelse nå om dagen! Er spent på hvem man blir å møte i framtida!

Modo RangeBlue

  • Gjest
Sv: Satt og søkte etter halloweenkostymer..
« Svar #12 på: 29. okt, 2014, 17:06 »
Velkommen til forumet Jehuty.
Det spørmålet du stilte om hvem du kan møte i framtiden, svaret er selfølgelig enkelt.
Du kommer til å møte andre fursuitere som oss i fremtiden, kanskje i arrangementer eller fursuit treff eller lignende.
Jeg er også uten suit, men jeg lager en selv en, må få faux fur fra www.Fabric.com og diverse materialer.
« Siste redigering: 29. okt, 2014, 17:09 av Modo RangeBlue »

//Jehuty

  • Gjest
Sv: Satt og søkte etter halloweenkostymer..
« Svar #13 på: 29. okt, 2014, 21:24 »
Du får passe på å laste opp bilder når du gjør fremgang,!

Ravusy Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 733
  • Awrooo!
    • Vis profil
    • Ravusy @ FA
Sv: Satt og søkte etter halloweenkostymer..
« Svar #14 på: 30. okt, 2014, 19:05 »
Hvis du råd og tid, så kan du ta turen til NordicFuzzCon i Sverige i slutten av februar 2015, ikke det største connet, men mindre cons er mer sosiale og lettere bli kjent med folk :). Ellers er Eurofurence i Tyskland en fast begivenhet for mange her.

Fenris

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 872
  • jeg har dysleksi men det skal ikke stoppe meg.
    • Vis profil
Sv: Satt og søkte etter halloweenkostymer..
« Svar #15 på: 01. nov, 2014, 15:25 »
hello og velkomen hit
takk for at du tar deg tid til å lese mine meninger

Ps. Ny avatar diger den

//Jehuty

  • Gjest
Sv: Satt og søkte etter halloweenkostymer..
« Svar #16 på: 02. nov, 2014, 20:48 »
Hau og takk! Usikker på hvordan det blir med fritid i fremtida, men er helt enig at småtreff gjør det littere å bli kjent med andre. Da blir det lettere å organisere reise sammen og sånt!