Skrevet av Emne: Hva jobber du som?  (Lest 33618 ganger)

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Hva jobber du som?
« Svar #25 på: 21. nov, 2014, 16:01 »
Jobber som Vekter på en huslekter som ligger ankret ved Hanøytangen. Jobben min består i å ta imot arbeiderne sine ID kort når de kommer og gi dem tilbake når de går, ta imot generelle klager og sende dem videre til de rette folkene, og passe på hovedsbrannpanelet i resepsjonen min.

Siden arbeiderne kommer og går generelt rundt morgen, lunsj og middag, har eg veldig mange dødtimer, så 70% av jobben består i holde meg selv underholdt, derfor sitter eg mye på laptopen min og spiller og ser på Youtube. Så jah, tjener penger på det. 165 i timen på 12 timers dagvakter, og 205 i timen på 12 timers nattevakter.

Høres ut som den chilleste jobben i verden ._. *misunne*

AndyPandy

  • Gjest
Sv: Hva jobber du som?
« Svar #26 på: 21. nov, 2014, 16:40 »
Jobber som Vekter på en huslekter som ligger ankret ved Hanøytangen. Jobben min består i å ta imot arbeiderne sine ID kort når de kommer og gi dem tilbake når de går, ta imot generelle klager og sende dem videre til de rette folkene, og passe på hovedsbrannpanelet i resepsjonen min.

Siden arbeiderne kommer og går generelt rundt morgen, lunsj og middag, har eg veldig mange dødtimer, så 70% av jobben består i holde meg selv underholdt, derfor sitter eg mye på laptopen min og spiller og ser på Youtube. Så jah, tjener penger på det. 165 i timen på 12 timers dagvakter, og 205 i timen på 12 timers nattevakter.

Høres ut som den chilleste jobben i verden ._. *misunne*

Var bare veldig heldig med jobben, kom inn og søkte akkurat når de trengte ekstra vektere til akkurat den stillingen. Kunne ha vært hvemsomhelst. Kunne ha vært deg hvis du har tatt vekterkurs.

NanoPoke

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 53
    • Vis profil
Sv: Hva jobber du som?
« Svar #27 på: 22. nov, 2014, 00:51 »
Vg2 Elektrofag  :)  Tenker å bli en elektriker eller noe annet i den kategorien.

oddkh

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 137
  • bravely second have the courage to try again
    • Vis profil
    • furaffinity
Sv: Hva jobber du som?
« Svar #28 på: 26. des, 2014, 00:43 »
nja går på videregående skole og går med aviser på søndag og mater dyr på en gård

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hva jobber du som?
« Svar #29 på: 26. des, 2014, 12:42 »
Jobber som faglaborant, dessverre ble leking med sprengstoff lagt igjen i skoletiden..

Chelsea

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 5
    • Vis profil
Sv: Hva jobber du som?
« Svar #30 på: 26. des, 2014, 13:39 »
jobbet som en rettsmedisiner (medical examiner) , etterforsker brå dødsfall
« Siste redigering: 26. des, 2014, 13:44 av Chelsea »

Ebbie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 296
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hva jobber du som?
« Svar #31 på: 27. des, 2014, 01:07 »
jeg jobber for øyeblikket som arbeidsledig XD Uff, høres forferdelig.. grunnen er at jeg ble ferdig på videregående, på en måte, strøk noen eksamener jeg måtte ta om igjen, men jeg leste på disse søkte jeg jobber, og det ene intervjuet jeg hadde gikk ikke så bra (det var like før eksamenene), så jeg bestemte meg for å fokusere på lesing, håper jeg harbestått dem, så jeg kan begynne å studere etter sommerferien.. uansett, skal fortsette å søke nå, forhåpentligvis går det ikke for lenge før jeg blir heldig, lei av å ikke ha penger, mine siste oppsparte forsvinner til NFC nå snart >.<

VVolfsong

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 398
  • Rawr
    • Vis profil
Sv: Hva jobber du som?
« Svar #32 på: 28. des, 2014, 13:31 »
Jobber som system ingeniør (software utvikler).

Saifer

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 100
  • Aldri la meg klage, for jeg lever veldig godt!
    • Vis profil
Sv: Hva jobber du som?
« Svar #33 på: 28. des, 2014, 22:02 »
Jobber med Industri automasjon.
Jobben min er å automatisere proseser som må gjøres for hånd eller trenger folk for å gjøre en innput. Som betyr at jeg skal holde folke ute av jobb...

AKA jeg er det motsatte av nav.
Det finnes ingen problemer som er så store at du ikke kan ta deg en pause å se på de andre som sliter mer enn deg.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hva jobber du som?
« Svar #34 på: 28. des, 2014, 22:37 »
Jobber med Industri automasjon.
Jobben min er å automatisere proseser som må gjøres for hånd eller trenger folk for å gjøre en innput. Som betyr at jeg skal holde folke ute av jobb...
AKA jeg er det motsatte av nav.

Hei, et medlem i automatiseringsklubben.
Har jobbet som software programmer og jobber som system administator.
Har alltid spøkt med at jobben min er å gjøre meg selv avleggs.

CaldCat

  • Gjest
Sv: Hva jobber du som?
« Svar #35 på: 29. des, 2014, 16:12 »
Har ikke jobb nå, men jobbet tidligere som vikar i en dagligvarebutikk.

Nå studerer jeg til en bachelorgrad i informasjonsteknologi!

Depster

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 108
  • Baa baa lille geit
    • Vis profil
    • Her kan du finne tegningene mine
Sv: Hva jobber du som?
« Svar #36 på: 08. jan, 2015, 03:39 »
jobb er æsj
pappa har cash  ;)  [laugh]
JEG~
er kongen OG dronningen over geiter! ಠ ) 3 ಠ ~♥
http://www.furaffinity.net/user/depster/