Skrevet av Emne: Gir bort diverse ting.  (Lest 3809 ganger)

Piro

  • Gjest
Gir bort diverse ting.
« på: 11. feb, 2015, 14:04 »
Hei skogen!

Jeg er i en oppryddingsprosess og har funnet ut at jeg skal kvitte meg med diverse furry relaterte... ting.

De spesifikke tingene jeg har funnet så langt er conbook fra EF 2014, et bokmerke med ulve tema som forandrer seg når man beveger bokmerket / øynene (vet ikke hva det heter). Adgangskort til hotell rom på EF 2014 med eget design (stilig egentlig).

Andre ting som kan men ikke nødvendigvis følger med er en telys holder med ulvedesign. Et skilt med dragetema der det står "Name your poison", kan f.eks henges over barskap e.l. Eventuelle plushies jeg velger å ikke beholde. Flere av disse tingene vil jeg bruke litt energi på å prøve og selge før jeg gir de bort. Hvis det ikke blir vist interesse for kjøp relativt kjapt så gir jeg de bare bort. Eventuelle andre ting fra EF 2014. Vi var to som hadde super sponsor, er ikke sikkert vi vil beholde alle tingene.

Jeg skal selvfølgelig ordne bilder av tingene så du vet hva du evt. får i forkant.

Det jeg krever av deg:

1. Du betaler evt. frakt.
2. Du tar initiativ og sender meg en melding her på NP for å vise interesse.
3. Du er villig til å legge meg til på skype eller et annet sted du er tilgjengelig, så det faktisk blir noe av. Tatt i betraktning av at du vil ha tingene etter å ha fått bilder.
4. Du tar imot alle tingene med et furry tema som jeg velger å gi bort, du kan IKKE velge kun noen av tingene.
5. Du forstår som nevnt over at det du får gratis (med unntak av frakt) er det som er igjen etter jeg evt. selger ting som kan selges.

Hvis du ikke godtar alle kravene over er det ikke vits i å vise interesse.

Take care gang o/
« Siste redigering: 11. feb, 2015, 22:03 av Piro »