Skrevet av Emne: Ebbie I Rogaland.  (Lest 4453 ganger)

Ebbie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 296
    • Vis profil
    • FurAffinity
Ebbie I Rogaland.
« på: 18. okt, 2015, 01:44 »
Heisan.. Har nå vært i Fandomen i litt over 2 år, men føler jeg har fallt bort fra alle norske furries, så det begynner å bli ensomt, noe jeg ikke klarer. Derfor lager jeg en ny introdukjson her i håp om å få bli kjendt med flere. ^^

Så mitt furry navn er da Ebbie, jeg er gutt, men har valgt et mer kjønnsnøytralt furry navn av en grunn.. denne grunnen er det vanskelig å forklare, siden jeg ikke helt kan forklare det selv enda. Min fursona started som Ebbe, men prøver å endre på den for å få den til å passe bedre til min personlighet og hvem jeg er, enda ikke helt fremme, men håper jeg finner frem til noe snart. ^^

Uansett,  jeg er 20 år, studerer barnehagelærer linja på UiS og bor i Egersund- Jeg kan være veldig stille og prøve å gjemme meg, eller jeg kan være shy, men liker å være med folkene rundt, eller jeg kan være mer utgående og "aktiv" i det sosiale om den bobla klarer å sprekke. Alt avhenger av situasjonen og personene rundt. Elsker å bli kjendt med folk, og om vi har noe å snakke om kommer jeg lett overens med de aller fleste. Om du vil kan du jo sendte meg en melding? hadde satt virkelig pris på det. Elsker å bli kjendt med folk. Å bli kjendt med folk med felles interesser er noe jeg brenner for.

skype: espen.ege
Facebook: Espen Thorsen Ege
Telegram: EbbieButts
er facebook det er lettest å få tak i meg på.
« Siste redigering: 18. okt, 2015, 13:00 av Ebbie »

Woofi

  • Gjest
Sv: Ebbie I Rogaland.
« Svar #1 på: 18. okt, 2015, 02:07 »
hei ^w^

Ebbie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 296
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Ebbie I Rogaland.
« Svar #2 på: 18. okt, 2015, 02:19 »

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Ebbie I Rogaland.
« Svar #3 på: 18. okt, 2015, 10:54 »
Hei hei [w-happy]

HumaneWolf

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 122
  • Hi I'm Mane
    • Vis profil
Sv: Ebbie I Rogaland.
« Svar #4 på: 18. okt, 2015, 11:16 »
Velkommen ^_^

Ebbie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 296
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Ebbie I Rogaland.
« Svar #5 på: 19. okt, 2015, 00:05 »
En ting til jeg kan si.. føler jeg må få det ut..

Jeg har så lite kontakt med furries, så lite at når jeg finner ut at det bor noen i nærheten (Dvs Rogaland fra Rennesøy og sør) så gjør det rett og slett vondt om jeg ikke kjenner dem og de har vært med andre i Rogaland. Spessiellt når andre jeg kjenner har snakket med dem. Jeg har prøvd å hinte til å få dem til å introdusere meg for dem. Jeg vil jo bli kjendt med dem, men jeg tørr oftest ikke skrive første melding. Er bare slik jeg er. Er ikke slik kun for rogaland furs, er slik for alle i Norge egentlig, bare mest for de jeg har en mulighet å treffe, eller bli venner med og er flest av dem her.
Kan vel kalle dette et forsøk på å føle meg mindre utelatt i fandomen.  Ønsker jo å bli kjendt med folk, så takk til dere som har sendt meg en melding. <3 Setter virkelig pris på det. Selv om jeg kanskje ikke har vært den beste å svare på meldingene. Men tusen takk uansett <3

Beklager om meldingen virker litt grinete, ikke det som er meningen. Uansett, gleder meg til å få snakket med folk. Fremstår ofte veldig forskjellig i chats og samtaler enn i innlegg som denne. Så kanskje dere liker meg? ^^
« Siste redigering: 19. okt, 2015, 00:13 av Ebbie »

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Ebbie I Rogaland.
« Svar #6 på: 19. okt, 2015, 07:17 »
Når jeg endelig flytter og har fri, så tror jeg ikke det skal være noe problem å sette seg på et fly eller tog og møte deg c: eller at du kommer å besøker meg i Oslo. Men det blir jo såklart nesteår, rather rundt begynnelsen av sommerferien når jeg har mulighet til å flytte ned alle mine belongings, og så sant jeg har funnet en plass å bo.

Jeg kjenner en del kule og snille furs i Oslo og rundt Oslo, så om du kommer å besøker meg der så kan jeg såklart introdusere deg o/ Det er en del folk jeg ikke har møtt på helt enda, men det skal være null prob å ta deg med når jeg eventuelt møter dem c:

Du har meg på skype, og du skal ikke være redd for å prate til meg! Jeg skifter navn hele tida da, du kan sikkert sette et navn på meg om du vil c: Navnet er currently Skyee O'Riley uw u

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Ebbie I Rogaland.
« Svar #7 på: 19. okt, 2015, 07:31 »
Hei hei Ebbie :3 Håper du finner deg mer til rette snart og at du får møtt noen lokale furs :D

Skal peile noen i din retning om det dukker opp noen ;)

Ebbie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 296
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Ebbie I Rogaland.
« Svar #8 på: 19. okt, 2015, 17:12 »
...
Du har meg på skype, og du skal ikke være redd for å prate til meg! Jeg skifter navn hele tida da, du kan sikkert sette et navn på meg om du vil c: Navnet er currently Skyee O'Riley uw u
jeh vet du bytter navn.. snakka jo med deg litt når jeg commissiona denne http://www.furaffinity.net/view/12104351/ .. leng siden da.. Men var flott å få snakket med deg igjen <3

Hei hei Ebbie :3 Håper du finner deg mer til rette snart og at du får møtt noen lokale furs :D
Skal peile noen i din retning om det dukker opp noen ;)

Og takk Christmas <3 :3 Håper jeg også.. :P

Firnen_Olavsson

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 135
  • Rawr rawr
    • Vis profil
Sv: Ebbie I Rogaland.
« Svar #9 på: 19. okt, 2015, 21:58 »
Hallo'en ^,..,^
Planning in the shadows


Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Ebbie I Rogaland.
« Svar #10 på: 19. okt, 2015, 23:00 »
Heihei Ebbie! velkommen tilbake C:

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Ebbie I Rogaland.
« Svar #11 på: 20. okt, 2015, 02:59 »
Hei, og kan jeg si velkommen? Du har jo vært her sikkert lenger enn meg.  :)

Det er helt naturlig at du søker noen i ditt område, det er ikke noe noen bør ta ille opp - det er jo ikke det samme som å si at folk lenger unna ikke er noe bra!  :)
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Ebbie I Rogaland.
« Svar #12 på: 20. okt, 2015, 07:44 »
Hei ebbie!  Jeg var også en som hadde falt vekk fra forumet og den norske fandomet en stund. Da jeg kom tilbake hit i sommer endret livet mitt seg, alt til det positive.  Håper det gjør det samme for deg, du får slenge deg med på meets i fremtiden så jeg får hilst på deg :3

TK the wolf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 86
  • may the force be with you
    • Vis profil
Sv: Ebbie I Rogaland.
« Svar #13 på: 20. okt, 2015, 18:22 »
Hello!:3

Ebbie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 296
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Ebbie I Rogaland.
« Svar #14 på: 10. nov, 2015, 23:56 »
Hei ebbie!  Jeg var også en som hadde falt vekk fra forumet og den norske fandomet en stund. Da jeg kom tilbake hit i sommer endret livet mitt seg, alt til det positive.  Håper det gjør det samme for deg, du får slenge deg med på meets i fremtiden så jeg får hilst på deg :3

Blir mest meets her i Rogaland da for meg.. siden jeg ja, er student i stavager uten allt for mye penger.. Mulig jeg får til en convention da ^^

Gollie

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 13
  • yo
    • Vis profil
Sv: Ebbie I Rogaland.
« Svar #15 på: 24. nov, 2015, 18:03 »
HEIIIIII EBBIEEEEE!!!! x3 i lovez you x3