Skrevet av Emne: Bergen, "dokumentar"  (Lest 2712 ganger)

blokk

  • Nykommer
  • Innlegg: 3
    • Vis profil
Bergen, "dokumentar"
« på: 15. feb, 2016, 18:37 »
Hei!
Vi er tre jenter fra Bergen på 15-16 år og vi søker noen som ønsker å være med i en liten "dokumentar" om furrysamfunnet i Bergen og samfunnet generelt.
Om du vil være med kan du snakke litt om deg selv, hvordan det er å være furry og svare på spørsmål.
Ta kontakt, eller videresend dette til noen som kanskje kunne tenkt seg dette.  :)
Mer informasjon om tid og sted osv avtaler vi på melding.

Woofi

  • Gjest
Sv: Bergen, "dokumentar"
« Svar #1 på: 20. feb, 2016, 02:54 »
Selv har jeg ikke hørt om noe utbredt furry samfunn i bergen, finnes desverre ikke så altfor mange furries i Norge generelt heller. Jeg bor milevis vekke, så kan nok ikke være med, men lykke til though :)

Pilosus Crinitius

  • Lokal Moderator
  • Senior Fur
  • *
  • Innlegg: 694
    • Vis profil
Sv: Bergen, "dokumentar"
« Svar #2 på: 20. feb, 2016, 03:53 »
Kjenner en del, men de fleste er ikke så aktive på forumet her for tiden. Har du hørt med Cyber Sheppie eller Craziux/Chronowolf?

Cyber Sheppie

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 754
  • May the music of my soul never fade
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Bergen, "dokumentar"
« Svar #3 på: 20. feb, 2016, 16:39 »
Hei!
Vi er tre jenter fra Bergen på 15-16 år og vi søker noen som ønsker å være med i en liten "dokumentar" om furrysamfunnet i Bergen og samfunnet generelt.
Om du vil være med kan du snakke litt om deg selv, hvordan det er å være furry og svare på spørsmål.
Ta kontakt, eller videresend dette til noen som kanskje kunne tenkt seg dette.  :)
Mer informasjon om tid og sted osv avtaler vi på melding.

Vi har en aktiv gruppe. Eg er en del av den. Må nesten høre med de andre først da, for å se hva de har å si.
In Soviet Russia, table flips you.
┬─┬ ︵ /(.□. \)

blokk

  • Nykommer
  • Innlegg: 3
    • Vis profil
Sv: Bergen, "dokumentar"
« Svar #4 på: 01. mar, 2016, 20:32 »
 :) Takk! Kunne vært en god måte å få vist frem samfunnet, kanskje noen er nysgjerrig eller aldri har hørt om det før.