Skrevet av Emne: Generell info  (Lest 2509 ganger)

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Generell info
« på: 12. mar, 2016, 00:05 »
Furway
Furmeet/gathering/minicon


Sted:
Blåfjellhytta, 6 minutter biltur fra Heggedal togstasjon(50 minutters togtur fra Oslo S). Har du ikke bil skal vi få hentet deg.

Dato:
Start: fredag 8. juli, kl 15:00
Slutt: søndag 10. juli, kl 14:30 (Vi må ha forlatt hytten på dette tidspunktet)
Det vil være muligheter for early og late hvor en da sover hjemme hos oss. Det vil ikke koste noe, men folk som må reise langt vil være prioritert.

Pris:
500NOK. Inkluderer to middager, to frokoster, overnatting i seng/på madrass to netter og alt av andre diverse kostnader som kommer med arrangementet.
Flere prisalternativer blir tilgjengelig når sengeplassene er fylt opp og vi har nok midler til å betale for leien.

Betalingsinformasjon:
Alt du trenger å vite står under Registrering og betaling på hjemmesiden vår.

Plass:
Ca. 30 personer. Skal besøke hytten på søndag og se hvor mange "ca." er.

Pakkeliste:
Dyne, pute, laken eller sovepose, og alt du ellers vanligvis ville pakket for en helgetur. Ta med fursuit om du har! Jeg vet at det ikke kommer til å bli den enkleste ordningen, men håper vi får mye moro og mange bilder av suitere ute i naturen.

Fasiliteter:
Utedo. Slik jeg har forstått det er det ikke dusj der, men vi har en dusj hjemme hos oss og arrangementet disponerer forhåpentligvis en bil. De som fursuiter vil være prioritert, samt dem som skulle falle i en gjørmepytt eller lignende. For oss andre får det bli en kattevask med håndduk og såpe.

Renhold:
Jeg vil be om at alle tar av seg sko utenfor hytten, da blir det minst mulig arbeid å vaske gulv når arrangementet er over. Det er en terrasse med tak utenfor inngangsdøren hvor de vil stå tørt, med mindre det er storm, da får vi finne på et annet alternativ, men vi satser på at det blir like bra vær som i fjor!
Uansett, vi håper at så mange som mulig vil være med på å holde det rent. Rydd opp etter deg, ikke etterlat søppel rundt omkring, ser du noe søppel liggende, ta det med til nærmeste søppelspann. Om du røyker er det et askebeger utenfor inngangsdøren, men ta hensyn til folk, og gå til parkeringsplassen om det blir nødvendig. Om jeg finner sneiper på bakken blir det smack!! Neida. Joda. Neida. Litt.

Aldersgrense:
18 år for overnatting.
Dagsbillett foreløbig kun tilgjengelig til personer under 18 år.

Aktiviteter:
Vi har fått til én aktivitet, men kom gjerne med forslag til ting vi kan gjøre og meld deg gjerne som frivillig til å organisere en aktivitet selv.
« Siste redigering: 12. mar, 2016, 01:32 av Atrox »