Skrevet av Emne: Wargaming  (Lest 2820 ganger)

CaptWulf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 40
  • Boop
    • Vis profil
    • FA
Wargaming
« på: 29. mar, 2016, 17:34 »
Hei,

Noen her som driver med wargaming av en sort? Har nylig starta med Warhammer 40k så hadde vært morro om noen andre her holdt på med noe sånt så man kan spørre om tips eller bare vise frem sine ferdig malte units  [w-happy]

Driver å maler min chaos hær i en Crimson Slaughter ish greie



Og ja, litt tjukk maling ser det ut som :P

Sondring

  • Gjest
Sv: Wargaming
« Svar #1 på: 30. mar, 2016, 17:00 »

Warhammer
er
gøy
men
det
tar
litt
tid.
Har
ikke
spillt
mye
i
det
siste
året






 :D


Pleide å spille 2-3 ganger i måneden i stuen min. Bare Skavens, Chaos, Brettonnia og noen av dvergene er mine!
« Siste redigering: 30. mar, 2016, 17:02 av Sondring »

CaptWulf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 40
  • Boop
    • Vis profil
    • FA
Sv: Wargaming
« Svar #2 på: 31. mar, 2016, 07:31 »
Veldig tøft! Har du malt alt selv?

Har en liten 40k chaos hær, mangler å male ca 60% av hæren så er den klar [w-happy] her er de jeg har malt ferdig


Og har bare spilt en gang so far :P så driver å lærer meg regler osv via regelboka og batreps/tutorials [w-happy]

Sondring

  • Gjest
Sv: Wargaming
« Svar #3 på: 31. mar, 2016, 16:43 »
Bare en tredjedel av dem er mine og malt av meg; folk gadd ikke flytte hæren sin for hver gang - så miniene ble liggende hos meg :)

CaptWulf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 40
  • Boop
    • Vis profil
    • FA
Sv: Wargaming
« Svar #4 på: 02. apr, 2016, 08:49 »
Aah, skjønner :P har endlig fått magnetene mine så nå skal jeg sette sammen litt flere ting som f.eks min defiler  [w-happy]

Sondring

  • Gjest
Sv: Wargaming
« Svar #5 på: 03. apr, 2016, 18:00 »
Har vurdert å starte med 40k, rett og slett fordi det er litt mer overkommelig å male; men mangler spillere for det :)

Hadde nok blitt en Khorne eller Space Wolf arme på meg!

Wilder

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 34
    • Vis profil
Sv: Wargaming
« Svar #6 på: 04. apr, 2016, 18:02 »
Har noen få figurer nede i kjelleren, for det meste "aliens" rasen og lizardmen figurer. Spilte aldri selv, og var mest for hobbyens skyld.

Sondring

  • Gjest
Sv: Wargaming
« Svar #7 på: 04. apr, 2016, 21:33 »
Var sånn jeg starta, kjøpte en pakke med lizardmen og malte dem bare for malingens skyld.
Har et par tyranids av samme grunn; kjempedigg rase å sette sammen og fargesette.

CaptWulf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 40
  • Boop
    • Vis profil
    • FA
Sv: Wargaming
« Svar #8 på: 05. apr, 2016, 12:47 »
Jeg syntes å male unitsa er en stor del av å spille warhammer eller andre lignende wargames, skal spille med en gjeng andre noobs til neste helg så blir morro å se hvor lang tid det tar xD

Et problem er at egentlig så er de andre ikke noobs for de har hatt det siden de var små men de spilte aldri med official rules, mere homebrew :P Han ene som spiller Space Marines har dreadnoughts med 4 armer xD
Men ja, har også bestilt meg litt mer maling samt en Khorne Figure case og en Heldrake så nå blir det full chaos >:3