Skrevet av Emne: Hvordan sletter man Profil?  (Lest 4629 ganger)

Terry

  • Gjest
Hvordan sletter man Profil?
« på: 09. aug, 2016, 20:23 »
Hei jeg lurer på hvordan sletter man profilen her?
Jeg bruker nesten ikke siden, den er ikke til noe nytte for meg.
Info om con, så drar jeg kanskje bare på Desucon, vis jeg drar i det hele tatt. Og det får jeg info om på face.
Venner det får jeg ikke herfra, pluss jeg er for sjenert og inne lukket i meg selv til at folk gidder og ja stick around.

Fredd

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 38
    • Vis profil
Sv: Hvordan sletter man Profil?
« Svar #1 på: 09. aug, 2016, 23:26 »
Hei jeg lurer på hvordan sletter man profilen her?
Jeg bruker nesten ikke siden, den er ikke til noe nytte for meg.
Info om con, så drar jeg kanskje bare på Desucon, vis jeg drar i det hele tatt. Og det får jeg info om på face.
Venner det får jeg ikke herfra, pluss jeg er for sjenert og inne lukket i meg selv til at folk gidder og ja stick around.

Er litt feil å si det, du kan finne mange flotte folk bare å chatte rundt på forum og sånt, vi har jo en telegramgruppe også for Norwegian paws der du kan møte andre, allerede fått en ny venn i nærområdet gjennom her.
« Siste redigering: 09. aug, 2016, 23:39 av Fredd »

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Hvordan sletter man Profil?
« Svar #2 på: 10. aug, 2016, 00:09 »
Hei jeg lurer på hvordan sletter man profilen her?
Jeg bruker nesten ikke siden, den er ikke til noe nytte for meg.
Info om con, så drar jeg kanskje bare på Desucon, vis jeg drar i det hele tatt. Og det får jeg info om på face.
Venner det får jeg ikke herfra, pluss jeg er for sjenert og inne lukket i meg selv til at folk gidder og ja stick around.

Synd at du føler det sånn :c Er som Fredd sier at det bare er å forsøke å poste i forskjellige emner her på forumet, så får man ofte respons. Ellers er også Telegram-gruppene en veldig god måte å bli kjent med andre furs på! Der skjer det noe omtrent hele tiden, og man kan liksom bare hoppe inn og ut av en samtale uten at det gjør noe. Samtidig er det lettere å motivere seg selv å delta på meets og arrangementer når man allerede har vært i kontakt med noen på forhånd ^^ Men uansett, usikker på hvordan man sletter profilen her though.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan sletter man Profil?
« Svar #3 på: 10. aug, 2016, 09:04 »
Profil -> Handlinger -> Slett denne kontoen

Syns du føler slikt, men vi er alle ulike.

Terry

  • Gjest
Sv: Hvordan sletter man Profil?
« Svar #4 på: 12. aug, 2016, 16:29 »
Takk for svarene, jeg er ikke på telegram og ikke kommer jeg til og lage konto der også. Har ganske mange kontoer / profiler over alt, men samme situasjon på alle sammen. Men som jeg har skrevet, jeg er veldig sjenert lukket person. Så er ikke bare for meg og ja prate, så nå skal jeg slette en del profiler, for jeg har rett og slett ikke bruk for dem.
Å takk for det Wolftale.

Fredd

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 38
    • Vis profil
Sv: Hvordan sletter man Profil?
« Svar #5 på: 12. aug, 2016, 19:01 »
:(