Skrevet av Emne: "dyrene fra dyreskogen"  (Lest 5717 ganger)

Awite

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 494
    • Vis profil
"dyrene fra dyreskogen"
« på: 14. okt, 2009, 19:10 »
drev å styrte som jeg oftest gjør på nettet, til jeg kom til å tenke på denne serien, som de fleste av oss vet så har den vært et kjærkomment tillleg på barnetv oppover årene nå, å går enda til dags dato med jevne mellom rom har jeg lagt merke til. på orignal språket heter den "the animals of farthing forest" mener jeg da, spørrs om jeg ikke blinggser litt.

Uannsett, det jeg skulle fram til var at jeg fikk lyst til å lete litt å se om det var muligheter for å laste denne um.. klassikeren ned. man får vel sikkert kjøpt serien et sted, men jeg er litt usikker iogmed at den begynner å bli et par år nå. http://thepiratebay.org/torrent/3733080/The_Animals_of_Farthing_Wood men her nå link for å laste ned hele serien, 3 sesonger, på engelsk da. regner med at de fleste vet hvordan bittorrent filer fungerer, å hvis ikke så er det nok gledelig en eller annen som kan hjelpe.

(jeg har ikke tålmodighet for å hjelpe for øyeblikket bare så det er sagt x3 hatt altfor mye stress på jobben)

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: "dyrene fra dyreskogen"
« Svar #1 på: 14. okt, 2009, 20:17 »
Er det snakk om denne Dyrene fra hjorteparken? ^^
Kjenner til den ja :3
Begynner nå å bli ganske gammel ^^
og hadde vært kult å sett den igjen ja, kanskje norsk versjon :P (Flame/drama now? x3)

Kan sjekke om det er mulighet for å kunne kjøpe den ett eller annet sted ^^

Edit:
Jeg klarte ikke akkurat å finne noe sted å få kjøpt den, ihvertfall ikke på norsk, har ikke sjekka engelsk ennå..

Noe andre som vet eventuelt hvor man kan få i tak i begge sesongene? ^^ (mener å huske at det var to sesonger av den)
« Siste redigering: 14. okt, 2009, 20:23 av Fenris »

Quintus

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 148
    • Vis profil
Sv: "dyrene fra dyreskogen"
« Svar #2 på: 14. okt, 2009, 21:03 »
Hehe husker den gikk på barne TV for en del år tilbake, jeg digget den :D



Moonie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 394
  • Quotegasm!
    • Vis profil
Sv: "dyrene fra dyreskogen"
« Svar #3 på: 14. okt, 2009, 23:00 »
Ntaww.

Dette er minner! ^^

Så det konstant når jeg var liten, og tror jeg faktisk fikk sett hele. Eller iaff det som ble sendt på barnetv! <3

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: "dyrene fra dyreskogen"
« Svar #4 på: 15. okt, 2009, 01:04 »
Definitivt en av mine favoritter. Har flere minner fra serien; husker hvor dramatisk flere av hendelsene var, og at jeg ble veldig revet med.

Dessverre finnes ikke serien på DVD, verken på norsk eller engelsk, men jeg mener å huske at de solgte serien på VHS før. Krysser labbene for at de gir den ut på DVD før eller siden. Hadde vært fint om de ga ut en DVD versjon med norsk som et språkvalg, da det jo var det språket jeg så serien på når jeg var ung og som da vil være mest nostalgisk.

Chet

  • Gjest
Sv: "dyrene fra dyreskogen"
« Svar #5 på: 15. okt, 2009, 02:34 »
Yay!  ;D *laste ned*
Det brukte jeg å se på mye før når jeg var mindre! Egentlig dumt at de fjerna det fra barnetv'n

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: "dyrene fra dyreskogen"
« Svar #6 på: 15. okt, 2009, 06:58 »
Ooh, må få lasta den ned <3