Skrevet av Emne: Ulven tilbake I byen.  (Lest 1567 ganger)

Duke

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 19
  • Be responsible for your own happiness.
    • Vis profil
Ulven tilbake I byen.
« på: 19. mai, 2018, 17:01 »
Det var en del år siden eg var innom her, og skal si tiden har fløyet forbi.

Var lite eg gjorde da, men som med livet så forandrer ting seg og eg velger å være litt meir aktiv i miljøet nå, og tenker at det er på høy tid å introdusere meg ordentlig.

Er en kar på 28 som bor i oslo og for de seneste årene har eg jobbet innenfor sikkerhetsbransjen og vert en god del borte i USA. Noe som gjorde at eg hadde veldig mye å gjøre enn fritid. Eg spiller ganske mye spill, ofte det som de andre driver med, liker godt å spille med venner, gamle som nye, noe som tar opp mesteparten av fritiden min når eg ikke har andre ting å finne på enn å trene.

Jobber som vekter med fagbrevet som deltid samtidig nå som eg prøver å finne noe meir spennende å drive på med resten av livet.

Har vert sky av å gå ut, men nye tider med arbeid og en god sol gjør meg ganske interesert i å være ute blant folk, selv om nå etter 10 år arbeid inne og mye om natten så har eg en ganske bleik hud, noe som eg jobber hard for I sommer å forandre.

Kan ikke kalle meg super furry, men eg vil si eg er godt er en ulv. Er vanskelig å få meg sint, og ser alltid på at glede er det viktigeste i livet.

Veit ikke hva annet å si, er ny på å skrive slike ting, håper eg møte mange nye venner her :)
Do what makes you happy, and be happy with what you do.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Ulven tilbake I byen.
« Svar #1 på: 27. mai, 2018, 15:43 »
Velkommen