Skrevet av Emne: Hunden som ble kasta utfor brua.  (Lest 10485 ganger)

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Hunden som ble kasta utfor brua.
« Svar #25 på: 18. feb, 2010, 00:12 »
Du synes det? Det har du din fulle rett til ifølge grunnloven *ler*. Neida, skal ikke være noen prippen idiot.

Jeg har mine meninger, men.. er ikke alltid ens egen mening kommer best ut i situasjoner, derav å tenke sånn som folk flest vil gjøre deg til en som folk liker :P

Her går det MANGE følelser for den hunden, for min del også så klart. Er ikke sånn at jeg fryder meg over dette, for jeg er tross alt sterkt i mot vold og overgrep mot dyr generelt.

Men for å si det slik så er det påtalens beslutning å bestemme hvilken straff denne personen skal få, enten det er å få hundre sinte furrys på seg, eller om det er å sitte 7-8 mnd i fengsel, hehe. Det er på en måte vi ikke får gjort noe med, og da ville jeg bare nevne litt moral inne i bildet, ikke for å krenke noen eller slå ned på andres meninger.

sorry sent svar. ja du har helt rett alle har lov til ha sin mening uansett hva det er. var heller ikke meningen være son som protesterte mot deg

Mikio

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 521
    • Vis profil
Sv: Hunden som ble kasta utfor brua.
« Svar #26 på: 16. mar, 2010, 01:08 »
Jeg tror at noen mennesker vil gjøre sånne ting for å ta igjen pga dem får ikke den straffen de fortjener. Jeg får en følelse at han ikke får en bra nok straff, og han kommer heller ikke til å lære noe av den straffen. Når man ser at han nyter dette så mye, så veit man det at han ikke kommer til å forandre seg. Men man kan jo alltid håpe. Men det blir som filmen "Law Abiding Citizen". Man veit ikke helt hvilken siden man er på.

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hunden som ble kasta utfor brua.
« Svar #27 på: 16. mar, 2010, 08:24 »
Jeg tror at noen mennesker vil gjøre sånne ting for å ta igjen pga dem får ikke den straffen de fortjener. Jeg får en følelse at han ikke får en bra nok straff, og han kommer heller ikke til å lære noe av den straffen. Når man ser at han nyter dette så mye, så veit man det at han ikke kommer til å forandre seg. Men man kan jo alltid håpe. Men det blir som filmen "Law Abiding Citizen". Man veit ikke helt hvilken siden man er på.

Det er fullt mulig...
Men nå vet vi ikke stort om han her, eller hva som har skjedd med han...
Det kan forsåvidt være at han har en Parafil kalt; "Bestialsadisme"... Hvis han har den, så er det lite håpe desverre  [sad]
Fordi; "Bestialsadisme  - å bli seksuelt opphisset av å påføre dyr skader eller smerter"

Noen som egentlig vet no mer om han?

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hunden som ble kasta utfor brua.
« Svar #28 på: 16. mar, 2010, 23:24 »
Hadde jeg sett noen gjøre noe sånt ville jeg klikka i vinkel. Jeg er ikke god å ha å gjøre med når jeg klikker i vinkel thrust me.

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hunden som ble kasta utfor brua.
« Svar #29 på: 16. mar, 2010, 23:34 »
Hadde jeg sett noen gjøre noe sånt ville jeg klikka i vinkel. Jeg er ikke god å ha å gjøre med når jeg klikker i vinkel thrust me.

hehe, tviler ikke på det der nei  [ureshii]
Skal vel ikke tulle med en sint ulv?  [wink]

 Hvorfor, og åssen han kunne gjøre det, er vel et stort spørsmål...
Og om han noen gang kommer til å forandre seg, noe som jeg håper på... Men, skal ikke påstå noe, i og med man er ganske forskjellige, og enkelte lærer omtrent aldri.

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hunden som ble kasta utfor brua.
« Svar #30 på: 17. mar, 2010, 20:14 »
Hvorfor? Makt. Følese av makt over noe eller noens liv, å kunne gjøre seg mektig ved å leke gud og holde noens liv i ens hender, for så å se det blåst ut. Å få tilfredstillt den manglen på makt en føler i ens eget liv.  Enkelte har heller ikke de samme spærrene elller moralsk forstand. Sansynligvis noe av den samme hat frydede nytelsen jeg vile føle om jeg knakk vedkommendes nakke, og kastet han utenfor. Satt i den konteksten er mange i stand til mye. Utvekklingsmessig har vi kommet langt på alle felt untatt moral. 
Jeg forstår ondskap, men ikke dermed sagt at  man behøver å synke ned på deres nivå. Et par knuste kneskåler ville vell, være en haltende påminner for resten av livet.

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Hunden som ble kasta utfor brua.
« Svar #31 på: 18. mar, 2010, 21:33 »
Jeg forstår ondskap, men ikke dermed sagt at  man behøver å synke ned på deres nivå. Et par knuste kneskåler ville vell, være en haltende påminner for resten av livet.

jeg er egentlig enig med deg der ziggy dette er stykt de hadde fortjent litt smerte gutta der