så.. hvis du befant deg i en medival fantasy setting av en eller annen merkelig grunn, hvordan ville du ha vært? trenger ikke å være ditt alter ego, men kanskje noe du syns ville vært interesangt, artig etc.
(dette har ingenting med at jeg sitter på jobb midt på natta og kjeder meg.. eller kanskje det har det?)
Uannsett en rask forklaring trengs. fyll ut de forskjellige åpningene etter behov. gjerne en rask forklaring/beskrivelse hvis du tror det trengs, vær gjerne oppfinsom, ikke vær redd for å poste ^^
om du skriver på norsk eller engelsk eller begge deler så er det egentlig det samme.
-Race/rase : alt fra gnom til noe unikt som du selv har kommet opp med.
-Class/klasse : handelsmann, alkemist, magiker, paladin, potetplukker, gjødsel spreder hva enn du du kunne tenkt deg å være i en annen verden.
-Aligment : de fleste vet hva dette innebærer, er du usikker, så er det bare å hoppe over. ond betyr ikke nødvendigvis at du er satan selv, men at du feks kanskje er villig til å ta ibruk metoder andre ikke har mage for.
-Aspiration : hva er ditt høyeste mål i livet her, feks bli den beste eple plukkeren
-Rulership : hva ønsker du å regjere over. alt fra et handels imperium, kongerike, en gård, tårn eller en flekk med trær lang uti skogen. hvis du ikke har noen slike behov, så bare la den stå tom.
-Mount : ditt ridedyr/måte å komme rundt på. hest, esel, krigshamster etc etc
-Weapon of choice : favoritt våpen/verktøy. alt fra rangler til hammer of doom +20
-Henchmen/follower/slave/sidekick : liv vakter/ rådgiver/ slave som bærer øllet ditt/ din elsker/ elgen din
-Favorite phrase : alle har en favoritt quote et sted på lur.
-Soundtrack : trenger jeg si mer?
-Race : White Aeon (circus 90 cm høye antromorphiske hvite, røde eller svarte rever)
-Class : Necromancer
-Alignment : lawfull Evil (rettferdig, men ikke redd for å ta ibruk harde metoder)
-Aspiration : gaining the mantle of lich hood (udødelighet)
-rulership : a wealthy, prosperous empire
-Mount : Shadow vestal
-Weapon of choice: Abyssian twin skull
-Henchmen/follower/slave/sidekick : Assassin
-Favorite phrase : Victory needs no explanation, defeat allows none.
-Soundtrack : In extremo "Mein Rasend Herz"