Skrevet av Emne: Hva drømmer du om?  (Lest 113109 ganger)

Piro

  • Gjest
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #350 på: 11. mai, 2013, 00:51 »
THIS!!!
Oh my goodness.  [eek]
Thats....Different...? xD


Jeg har hatt noen drømmer nå som heletiden innvolverer Fantasy Eventyr og sverdet Sting fra LOTR...I feel like a child again.  [w-dizzy]

Jeg vil også ha sånne drømmer >_>

Jeg hadde nylig en ny verden går under drøm der jeg sammen med andre måtte finne en løsning på at det ikke skulle skje... Vi så verden og andre ting fra universet et sted tror jeg. Dagen før eller etter drømte jeg at jeg sa "faen, nå kommer jeg til å blø neseblod", så våknet jeg noen sekunder senere, og begynte å blø neseblod noen sekunder etter det igjen... It was weird.

Catya

  • Gjest
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #351 på: 13. mai, 2013, 17:19 »
Hadde et veldig rart mareritt....

Husker ikke så mye av begynnelsen....noe med at jeg brukte 1200kr på en Nintendo ting som hun sa var over 300 år gammel og kom til å stige i verdi, men jeg ville ha pengene mine tilbake, hun ga med 900 og ble veldig sur.....etter det møtte en black metal jente som ikke hadde noe grense over hva hun tegnet og alt kom til live og det beveget seg som en tegnefilm. Hun tegnet blodige bilder av MLP, hvor blod, gørr og involler sprutet over alt, ponnier som ble skutt i biter og havnet i kjøttkverner og Celestia som bandt fast ponnier til tømmerstokker og de ble drept av en sirkel sag mens death metal musikken hennes spilte i bakgrunnen (jeg hadde nok sikkert elsket stilen hennes i virkeligheten), men jeg følte ofte at jeg kom til å kaste opp og fikk ikke puste. Hun tegnet et bilde av Applebloom som hadde skutt vekk ansiktet sitt, det var bare et tomt, blodig skall igjen mens Sweetie Bell stod bak og smilte. Etter en stund gikk jeg videre og da fant jeg et bilde hun tegnet av en av mine gamle karakterer og hodet hans låg på et sølvfat (en punker and jeg tegnet en gang). Det siste jeg husker var Spike som heiet på Pinkie Pie, men hei'ingen gikk fort over til skriking når han nærmet seg sagen, og jeg var på tømmerstokken ved siden av. Jeg prøvde å våkne, men følte som  jeg var paralysert og fikk ikke puste. Jeg våknet til slutt, men bare å snu seg i sengen føltes tungt og vanskelig og det har aldri skjedd før, men jeg var lettet over at det bare var en drøm.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #352 på: 13. mai, 2013, 17:26 »
yeey.....
drømte.... at jeg hadde en liten drage som nesten siste av sitt slag.... åsså var en dame med mørk rød og gult hår som fulgte etter meg og ville ha tak I dragen.... >_<

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #353 på: 13. mai, 2013, 19:40 »
Jeg drømte at jeg kom opp i Muntlig Eksamen og at sensor var skikkelig slemm, han klagde på alt og stilte dumme spørsmål som ikke hadde med saken å gjøre. så ble jeg låst inne i klasserommet og avhørt

Det kan vel klassifiseres mer som et mareritt, og veldig skummelt siden jeg får vite om jeg kommer opp på onsdag :-\

Alltid når jeg har mareritt så er det i skole sammenheng:(

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #354 på: 13. mai, 2013, 21:14 »
Har hatt en del merkelige drømmer, og det plager meg litt til tider. Ikke bare sover jeg utrolig dårlig når jeg drømmer mye, men så er det ofte ting som gjentar seg, slikt som det å ikke kunne komme fram til et mål. Målet er ofte en person som jeg føler savn for, så det blir utrolig leit å våkne opp til ingenting. Ikke vet jeg hvem personen(e) er heller. Noen ganger er det rett og slett å ikke vite hvor en person du holder nært er. Som om personen skulle vært tatt vekk fra deg.
Mener nå å huske en gang hvor en person ble tatt fra meg, og jeg innså at jeg aldri kom til å se den personen igjen. Eneste jeg kunne vite at personen var ett eller annet sted i verden, og at det var helt umulig for meg å kunne finne den personen igjen. Føltes så utrolig virkelig, men kan trøste meg selv med at jeg har aldri opplevd dette i virkeligheten.

I tillegg er det ting som å ikke klare å forsvare seg selv eller andre, ikke ha kontroll på sin egen situasjon, og ikke klare å få kontakt med andre.


Men jeg har mine høydepunkter også. Ting som å fly uten noen form for store hjelpemidler, som om jeg kan bare ta sats og hoppe opp, for deretter å bare fly vekk over tretopper og fjell. Da er liksom alle bekymringer borte.

Mally Azure

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 698
  • Energydrink Connoisseur
    • Vis profil
    • DeviantArt
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #355 på: 17. mai, 2013, 20:36 »
Har lagt merke til noe som går igjen i drømmene mine, er at eg ikke klarer å skrike høyt ut men heller at det kommer bare en hveselyd'ish lyd  [eek]

Shuffleton

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 255
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #356 på: 17. mai, 2013, 21:10 »
Jeg husker drømmer veldig sjelden, forrige gang var for fire år siden, men de ser ut til å tyte ut de gangene der jeg sovner av utenfor vanlig sovetid. Forrige gang var forøvrig et hufsa-mareritt.

For to dager siden duppa jeg av under et foredrag på skole og det var sykt digg. Jeg føler meg vanligvis ikke serlig uthvilt etter å ha sovet med mindre jeg har drømt, så det var et passelig godt avbrekk..
Jeg drømte at jeg bevegde meg mot noe stort. Den store greia skiftet form konstant, og hadde noen ganger øyer, lemmer o.l.
Under meg, laangt nede, var der div. vakkert landskap, og til sidene og over meg var farge.
Jeg kom aldri fram til den store skapningen, men etterhvert ble jeg og fargene én, og jeg kunne dermed være flere steder samtidig.

Det var akkurat trippy nok til at jeg avbrøt undervisningen når jeg våknet.

Ravusy Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 733
  • Awrooo!
    • Vis profil
    • Ravusy @ FA
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #357 på: 05. jun, 2013, 13:55 »
Huff, hadde fæl drøm og realistisk drøm. Drømte at et barn som gikk ski hadde falt på trikkeskinnene, så kom trikken og delte ungen i to mens blod og gørr fløyt.
Hatt noe liknende ulykkesdrøm før hvor feit mann ble rivd åpen av en isbjørn.

Sover aldri videre etter sånne drømmer..

Piro

  • Gjest
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #358 på: 05. jun, 2013, 14:12 »
Huff, hadde fæl drøm og realistisk drøm. Drømte at et barn som gikk ski hadde falt på trikkeskinnene, så kom trikken og delte ungen i to mens blod og gørr fløyt.
Hatt noe liknende ulykkesdrøm før hvor feit mann ble rivd åpen av en isbjørn.

Sover aldri videre etter sånne drømmer..

awwwh :( Alltid kjipt med sånne drømmer man bare ikke takler å legge seg igjen rett etter...
Hadde en drøm en gang om at en person ble dratt ned i en sluse og druknet, husker fortsatt fragmenter av ansiktsuttrykket hans...
I feel for you woof, i really do...

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #359 på: 05. jun, 2013, 20:22 »
Mareritt..Mareritt på mareritt..Ikke noe hyggelig fortellinger heller =\

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #360 på: 08. jun, 2013, 19:53 »
Drømte jeg tok kræsjrosa lipgloss på macho soldater før de skulle kjempe i tredje verdenskrig :I

wat

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #361 på: 09. jun, 2013, 14:15 »
Drømte jeg tok kræsjrosa lipgloss på macho soldater før de skulle kjempe i tredje verdenskrig :I

wat

Kan se det for meg.
x3
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #362 på: 11. jun, 2013, 06:58 »
Jeg hadde en drøm om at Leophan og jeg som sang Løvenes Konge musikalen i duet. Det var koselig, men så kom Neil Patrick Harris og gjorde hele "filmen" awkward og awesome i stedet :P

Tror det betyr at jeg og Leophan skal se noen musikaler sammen og se Neil spille Barney i How I Met Your Mother

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #363 på: 11. jun, 2013, 14:23 »
Drømte at det var fire separerte avdelinger som jobbet på ett sted. Ingen sjefer så alle gjorde ting som ikke hang på grep...Endte med at jeg ble psycopat og hengte en polakk i en stolpe..

Wat?

Orgrimen

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 88
  • ✨Magical carrét girl!✨
    • Vis profil
    • Anthro sideblog (tumblr)
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #364 på: 11. jun, 2013, 15:01 »
Har drømt veldig mye rart i det siste, bland annet at Ammit skrev et dikt om kristedom til meg som jeg ikke ville ha (no offense, men det var det som skjedde i drømmen)  [eek]
Laget av Viccy :)

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #365 på: 11. jun, 2013, 17:46 »
Drømte at jeg satte sammen en slags MG3 som gikk på forarmen min.

LeonFurpile

  • Gjest
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #366 på: 11. jun, 2013, 18:19 »
her om dagen drømte jeg at jeg kjørte vannsklie  [smile]

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #367 på: 11. jun, 2013, 21:18 »
jeg drømte at jeg var med i en sci-fi film, typ star trek sjangeren.


det var epic!

Shuffleton

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 255
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #368 på: 17. jun, 2013, 03:10 »
Fersk drøm;

Var i en leilighet, hadde ikke vært der før, jeg var helt alene og det var natt.
[kanskje noe, vet ikke]
Prater noe awkwardly med ei jente ca. min alder, husker ikke hvor eller når hun dukket opp, er fortsatt i leilighet.
Jeg freaker litt av å være et sted jeg ikke vet hvor er, hun foreslår spasértur og sigaretter, jeg roer meg ned og følger henne ut. Hagene rundt der leiligheten lå var vakre og velstelte (nice people, no need to panic), og vi var tydeligvis nær sentrum i utkanten av en eller annen by. Det blir lettere å prate, vi går alltid i nedoverbakke og jeg blir mere avslappet.
Bygningene langs gatene blir gradvis høyere og det blir etterhvert færre og færre gatelys stående rundt om kring. Vi har tydeligvis havnet i en type bakgate.
Jeg ser bort fra henne når hun reagerer på at noen roper et navn, når jeg snur hodet igjen er det såpass mørkt at jeg såvidt ser at hun ikke er der lengere. I hennes sted er en lang, bøs fyr en halvmeter fra meg, han roper at han skal 'drepe fjeset mitt' og kommanderer meg til å gå bort til en søppelcontainer. Jeg går viidere forbi containeren og kiker over skuldra mi: fyren kaster ei øks i min generelle retning. Fyren suger til å kaste øks, men det er og to andre dudes som kommer halv-joggende (so fucking gangster), så jeg springer avgårde.
Drømmen endte idet 'noen' tok om ankelen min.

våkne svett midt på natta - so damn pleasant

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #369 på: 04. okt, 2013, 10:15 »
Drømte at jeg gikk til butikken her i Lørenskog, så var det plutselig mange fursuiters og cosplayere over alt xD Fant etterhvert ut at det var fordi det er Desucon snart, og det er jo faktisk nå til helgen irl. 

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #370 på: 18. mar, 2014, 22:44 »
Gjennopliver tråden litt på grunn av noe helt vannvittig tull jeg nettop drømte om. Siden minnet er ferskt er det fortsatt mye jeg husker fra drømmen, men ikke vet jeg om det er så gøy :P

Lenge hadde vi vært ute på oppdrag, men hvem vi var, var ikke fullt så klart. Vi tok oss jennom forlatte bygninger og skoger, noen ganger midt i nabolag. Ordrene vi hadde, eller om vi i det hele tatt hadde noen, var veldig usikkert, og enhver handling ble tatt på grunn av at det føltes riktig. Merkelig nok var det som om et eller annet minne hadde brent seg fast til oss, men når vi hadde fått det eller hvem det var fra var det ingen av oss som visste. (drømmelogikk ftw.)

Når vi dro ned i de forlatte byggene var det som om tiden hadde stoppet helt opp. Alt lå slik det hadde blitt forlatt for lenge siden, men det mest forunderlige var nok hvordan ukjente soldater sto fryst i akkurat den samme posisjonen de hadde hatt da de døde. Vi navigerte oss gjennom rommet, og tok med oss forskjellige saker som med det blotte øye bare kunne ha sett ut som skrap. Talismaner som hadde stått igjen etter slaget.

Ingen visste helt hva de andre holdt på med, men vi kunne ikke bry oss mindre. Fra skog til skog, fra hule til hule fant vi rester av døde folk. Disse skjelettene som lå fryst ned i bakken gravde vi såvidt opp før vi ga dem liv, og resultatet ble noen jord- og isdekkede skjeletter hvor både øynene og munnen bare gapet mot oss. Disse skapningene fulgte heldigvis våre ordre, og gikk til basen vår.

Ett lik lå igjen, og vi prøvde hardere med å få det opp.
Med ett innså vi at vi hadde vekket opp akkurat det vi skulle forhindre makten til. Satan.
Alle sammen innså hva slags rasshøl satan var, men ingen turde å gjøre noe. En av kasernene hadde han tatt, plassert den midt i bygda, og kamuflert den som et vanlig hus. Da jeg var på vei dit, kom satan kjørende opp bak meg i en blankpolert, svart Hummer, og alle kunne kjenne hatet stige til dette rasshølet. Første dagen måtte vi være på kasernen hans. Veldig lite å gjøre, og det eneste som gikk på tv var noe rart program som satan selv ordnet med. Iblant fikk vi meldinger fra vaktene hans, noen bredbygde folk med reptil-hoder, om at vi måtte se på programmet til bestemte tider.
Etter dette var det ikke mye som skjedde, bortsett fra at satan satte en sprøyte med ett eller annet stoff i meg. Av en eller annen grunn var det bare bra for meg, siden jeg hadde en veldig spesiell reaksjon til det som ga meg mulighet til å se tiden saktere :P
The end.
Forsov meg sent på kvelden D: Fuck this shit.

Kotoma

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 337
  • Subwoofur!
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #371 på: 12. apr, 2014, 21:10 »
Jeg skulle ønske jeg hadde en ål i røveredet..
Det er noe jeg drømmer om hver natt.

Trenger noen til å hjelpe meg med å oppfylle ønsket mitt.

Wolfy Darksilence

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 392
  • Therian Grey Wolf
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #372 på: 12. apr, 2014, 21:14 »
Jeg drømmer om å være alene i et rom fulltav dominate furs
Snapchat: Wolfyslemmen
http://www.furaffinity.net/user/darksilencethewolf/
Come cuddle me please ^////^ !!!

Kotoma

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 337
  • Subwoofur!
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #373 på: 13. apr, 2014, 18:03 »
Jeg skulle ønske jeg hadde en ål i røveredet..
Det er noe jeg drømmer om hver natt.

Trenger noen til å hjelpe meg med å oppfylle ønsket mitt.

Booooonzuuu? :P

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #374 på: 13. apr, 2014, 23:04 »
n.n har fine drømmer.
og ganske koselige åsså <3
alt er bra, og jeg kan besøke gamle drømmer åsså yeeey <3