Som TrashWolf nevner er så og si alle fursuits skreddersydde/"custom made".
De største virksomhetene kan ikke kalles mer enn enkelmanns- eller tomannsforetak.
Men det er noen ting du bør passer på.
Som ellers så lønner det seg å bruke kjente byggere.
Her kan du finne en liten liste.
Alternativt kan du poste navn på byggeren når du finner en, så kan vi sjekke han/henne opp.
Hvis du skal ha bygger, så start med en ref sheet. Denne kan du lage selv, eller bestille ifra diverse tegnere/designere.
Siden jeg selv er en elendig tegner så fikk jeg
min egen tegnet av noen andre. Se linken for resultatet og navn på tegneren.
Litt vær varsom punkter rundt suit bygging/design:
1: Ikke kopier andres suit/fursona. Du kan låne/la deg inspirere av enkelt elementer, men ren kopi er fy.
For mange er designet veldig unikt og personlig. Jeg tror heller ingen profesjonelle byggere vil gå med på kopi.
2: Hvis du får en laget, så vær ærlig. De fleste byggerne har veldig spesifikke stiler og er lette å kjenne igjen.
Noen fursuits er også mer kjent for byggeren enn selve eieren

3: Som Alliha nevner, KUN fuskepels. Det er ligger både etiske og rent praktiske grunne bak det. Praktisk skyldes at fuskepels skal være kjøligere.
4: Siste er ganske åpenbar (siden det gjelder alle typer kostymer), men tar den uansett med. Man forventer at en suit egner seg til offentlig bruk.
Dette gjelder både selve suiten og eventuelle tilleggsgjenstander.
Men utenom det er det tutt og kjør når det gjelder design/bygging.
Det finnes også noen veiledninger for bruk, men det kan taes senere hvis du ønsker.