Skrevet av Emne: Hva hører du på?  (Lest 1724066 ganger)

Catya

  • Gjest
Sv: Hva hører du på?
« Svar #1975 på: 09. okt, 2011, 22:21 »
Family Guy - All Cartoons are F***ng Dicks

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva hører du på?
« Svar #1976 på: 10. okt, 2011, 15:32 »
Eg hører på takatakataka fra tastaturet.

ellers.. bare eg som hører på spill og filmmusikk? er litt kresen da, og hører mest på spillmusikk som
ikke går i loop, har god lydkvallitet, har noen sangartister, og mest fra spill og film som ikke er så
kjent, men skulle vært det.

for eksempel ape escape 1/on the loose, og castlevania serien. tror mer en halve musikklisten
på mobilen er fra castlevania, digger musikken der. ellers hører eg for det meste på nyancat, caramelldansen og trololo.
« Siste redigering: 10. okt, 2011, 15:34 av Chrono »
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Laffe the Fox

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 562
  • Die trying!
    • Vis profil
    • Laffe's FurAffinity
Sv: Hva hører du på?
« Svar #1977 på: 10. okt, 2011, 18:32 »
Eg hører på takatakataka fra tastaturet.

ellers.. bare eg som hører på spill og filmmusikk? er litt kresen da, og hører mest på spillmusikk som
ikke går i loop, har god lydkvallitet, har noen sangartister, og mest fra spill og film som ikke er så
kjent, men skulle vært det.

for eksempel ape escape 1/on the loose, og castlevania serien. tror mer en halve musikklisten
på mobilen er fra castlevania, digger musikken der. ellers hører eg for det meste på nyancat, caramelldansen og trololo.

Neida, du er ikke den eneste som hører på spillmusikk, men jeg foretrekker 8-bit spillmusikken.  [laugh]

Og Castlevania har alltid hatt bra soundtrack ja. Super Castlevania IV-versjonen av "Beginning" må vel kunne sies å være min klare favoritt-track fra hele serien... Eller muligens ending theme't til samme spillet. Det er bare epic! Hver gang man runner det spillet er et stort øyeblikk.


Forøvrig nyter jeg akkurat nå å høre på:

50 Hertz - Warsawa

http://www.youtube.com/watch?v=yrWi17DvWjQ
Hunting is not a sport. In a sport both sides should know they're in the game.
- Paul Rodriguez Sr.

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva hører du på?
« Svar #1978 på: 10. okt, 2011, 21:32 »

Neida, du er ikke den eneste som hører på spillmusikk, men jeg foretrekker 8-bit spillmusikken.  [laugh]

Og Castlevania har alltid hatt bra soundtrack ja. Super Castlevania IV-versjonen av "Beginning" må vel kunne sies å være min klare favoritt-track fra hele serien... Eller muligens ending theme't til samme spillet. Det er bare epic! Hver gang man runner det spillet er et stort øyeblikk.


Forøvrig nyter jeg akkurat nå å høre på:

50 Hertz - Warsawa

http://www.youtube.com/watch?v=yrWi17DvWjQ

Har hørt "the beginning" i mange versjoner, men er ikke favorittlåten desverre. favorittene mine er mange egentlig, men digger musikken i siste delen av slottene i dos, por og ooe.(ds)

og må si att cod (ps2) har episk castlevania musikk, måtte få tak i spillet fra england siden eg ikke så det her i norge, og må si att musikken der skapte 60% av spenningen, minst.

klart ett av favorittspillene mine, mest grunnet musikken og zombie/monsterslaktingen. eneste som skuffet var ps3 versjonen los som minner meg mer om gow enn castlevania, og musikken er også skuffende og uorginalt..
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hva hører du på?
« Svar #1979 på: 10. okt, 2011, 21:37 »
SeeMi (Male version av SeeU) - I=fantasy c:

Koreansk vocaloid ftw!

Tzengen

  • Gjest
Sv: Hva hører du på?
« Svar #1980 på: 10. okt, 2011, 22:17 »
Disco pogo. Eller, hørte på sist da.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hva hører du på?
« Svar #1981 på: 11. okt, 2011, 05:05 »
Unfragment - Hana Soumen p feat. Hatsune Miku.

Caeruz

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 663
    • Vis profil
Sv: Hva hører du på?
« Svar #1982 på: 11. okt, 2011, 09:51 »
Rammstein - Mein herz brennt
I can feel it growing strong, the wolf inside of me!
-Timeless Miracle - Curse of the werewolf

Tzengen

  • Gjest
Sv: Hva hører du på?
« Svar #1983 på: 11. okt, 2011, 10:49 »
Popcorn dance mix

iRenia

  • Gjest
Sv: Hva hører du på?
« Svar #1984 på: 11. okt, 2011, 10:56 »
After Burner (Climax Mix) = Bayonetta theme
Let's Dance Boys! = Bayonetta Theme

joda...d går mye ut av Bayonetta spille nå som æ høre på alle OSTene ^^

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva hører du på?
« Svar #1985 på: 11. okt, 2011, 11:11 »
After Burner (Climax Mix) = Bayonetta theme
Let's Dance Boys! = Bayonetta Theme

joda...d går mye ut av Bayonetta spille nå som æ høre på alle OSTene ^^

"Let´s dance boys!" og
"Fly me to the moon (Climax)" er favorittene mine, hehe
masse annen god musikk der og seff :3

skulle vært til pc, så det gikk ann å spille på laptoppen...
« Siste redigering: 11. okt, 2011, 11:13 av Chrono »
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

iRenia

  • Gjest
Sv: Hva hører du på?
« Svar #1986 på: 11. okt, 2011, 11:15 »
After Burner (Climax Mix) = Bayonetta theme
Let's Dance Boys! = Bayonetta Theme

joda...d går mye ut av Bayonetta spille nå som æ høre på alle OSTene ^^

"Let´s dance boys!" og
"Fly me to the moon (Climax)" er favorittene mine, hehe
masse annen god musikk der og seff :3

skulle vært til pc, så det gikk ann å spille på laptoppen...

D sko ha våre t PC...da hadde æ lasta ned som ein galning bare for å få de ned X3
men men...TV funke jo foreløpig, heilt t æ finne de ein plass på nette som ein MP3 .

Caeruz

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 663
    • Vis profil
Sv: Hva hører du på?
« Svar #1987 på: 11. okt, 2011, 12:10 »
Epica - Cry for the moon
I can feel it growing strong, the wolf inside of me!
-Timeless Miracle - Curse of the werewolf

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva hører du på?
« Svar #1988 på: 11. okt, 2011, 12:14 »

D sko ha våre t PC...da hadde æ lasta ned som ein galning bare for å få de ned X3
men men...TV funke jo foreløpig, heilt t æ finne de ein plass på nette som ein MP3 .

kjøp og laste ned fra steam, hadde fått tak i det første dag x3
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Staiain

  • Gjest
Sv: Hva hører du på?
« Svar #1989 på: 11. okt, 2011, 12:31 »
Amethystium - Autumn Interlude


http://www.youtube.com/watch?v=erjAzA753sg

Laffe the Fox

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 562
  • Die trying!
    • Vis profil
    • Laffe's FurAffinity
Sv: Hva hører du på?
« Svar #1990 på: 11. okt, 2011, 12:53 »

Neida, du er ikke den eneste som hører på spillmusikk, men jeg foretrekker 8-bit spillmusikken.  [laugh]

Og Castlevania har alltid hatt bra soundtrack ja. Super Castlevania IV-versjonen av "Beginning" må vel kunne sies å være min klare favoritt-track fra hele serien... Eller muligens ending theme't til samme spillet. Det er bare epic! Hver gang man runner det spillet er et stort øyeblikk.


Forøvrig nyter jeg akkurat nå å høre på:

50 Hertz - Warsawa

http://www.youtube.com/watch?v=yrWi17DvWjQ

Har hørt "the beginning" i mange versjoner, men er ikke favorittlåten desverre. favorittene mine er mange egentlig, men digger musikken i siste delen av slottene i dos, por og ooe.(ds)

og må si att cod (ps2) har episk castlevania musikk, måtte få tak i spillet fra england siden eg ikke så det her i norge, og må si att musikken der skapte 60% av spenningen, minst.

klart ett av favorittspillene mine, mest grunnet musikken og zombie/monsterslaktingen. eneste som skuffet var ps3 versjonen los som minner meg mer om gow enn castlevania, og musikken er også skuffende og uorginalt..

Har dessverre ikke spilt alle, så blir vanskelig for meg å uttale meg noe større om det. Men syntes ikke LoS var veldig bra nei. Spilte det en del hos en kompis. For ikke å snakke om Castlevania Judgment til Wii som var helt latterlig. Spillet hadde vel egentlig større fokus på pupper enn på en god story. Når jeg tenker meg om hadde jo spillet ikke noen story i det hele tatt. Men poenget er at det spillet dreit på alt som gjør castlevania epic. De to spilla er vel de eneste "nye" Castlevania spillene jeg har spilt litt.

Så jeg holder meg nok til de gode gamle klassikerne. Super Castlevania IV til SNES vil nok alltid være min favoritt sammen med de 3 første til NES. Syntes også Rondo of Blood og SotN var bra. Har testet flere Castlevania spill også, men det er vel disse som har gjort mest inntrykk på meg. Men ja, musikken er alltid bra. Må vel nesten også nevne Bloody Tears, Vampire Killer og Wicked Child også som noen av de gjengående klassikerne når det kommer til soundtrack.


Ooog forøvrig så nyter jeg at dagens undervisning er avlyst og hører for øyeblikket på:

Nikola Sarcevic - Love Trap  [cool]

http://www.youtube.com/watch?v=a0cf4SwpnaM
« Siste redigering: 11. okt, 2011, 12:56 av Laffe the Fox »
Hunting is not a sport. In a sport both sides should know they're in the game.
- Paul Rodriguez Sr.

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva hører du på?
« Svar #1991 på: 11. okt, 2011, 13:19 »

For ikke å snakke om Castlevania Judgment til Wii som var helt latterlig. Spillet hadde vel egentlig større fokus på pupper enn på en god story. Når jeg tenker meg om hadde jo spillet ikke noen story i det hele tatt. Men poenget er at det spillet dreit på alt som gjør castlevania epic. De to spilla er vel de eneste "nye" Castlevania spillene jeg har spilt litt.

Så jeg holder meg nok til de gode gamle klassikerne. Super Castlevania IV til SNES vil nok alltid være min favoritt sammen med de 3 første til NES. Syntes også Rondo of Blood og SotN var bra. Har testet flere Castlevania spill også, men det er vel disse som har gjort mest inntrykk på meg. Men ja, musikken er alltid bra. Må vel nesten også nevne Bloody Tears, Vampire Killer og Wicked Child også som noen av de gjengående klassikerne når det kommer til soundtrack.


Judgement ligner ikke så veldig på castlevania nei, men musikken der er eg ganske fornøyd med da og har selv vunnet spillet x3
den største negatatativiteten med castlevania judgement er mangel på episke monstre og bosser. ellers er jo Cornell som anthro
var ganske episk. egentlig derfor eg kjøpte spillet, og syns selv det var vært det, hehe

og ja, bloody tears og wicked child er også noen av favorittene mine :3
« Siste redigering: 11. okt, 2011, 13:21 av Chrono »
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

iRenia

  • Gjest
Sv: Hva hører du på?
« Svar #1992 på: 11. okt, 2011, 13:24 »

D sko ha våre t PC...da hadde æ lasta ned som ein galning bare for å få de ned X3
men men...TV funke jo foreløpig, heilt t æ finne de ein plass på nette som ein MP3 .

kjøp og laste ned fra steam, hadde fått tak i det første dag x3

:C
Why me... XC
Jammen....d e koste...å økonomien min akkurat nå e dårlig som FUU!!

Laffe the Fox

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 562
  • Die trying!
    • Vis profil
    • Laffe's FurAffinity
Sv: Hva hører du på?
« Svar #1993 på: 11. okt, 2011, 13:36 »

For ikke å snakke om Castlevania Judgment til Wii som var helt latterlig. Spillet hadde vel egentlig større fokus på pupper enn på en god story. Når jeg tenker meg om hadde jo spillet ikke noen story i det hele tatt. Men poenget er at det spillet dreit på alt som gjør castlevania epic. De to spilla er vel de eneste "nye" Castlevania spillene jeg har spilt litt.

Så jeg holder meg nok til de gode gamle klassikerne. Super Castlevania IV til SNES vil nok alltid være min favoritt sammen med de 3 første til NES. Syntes også Rondo of Blood og SotN var bra. Har testet flere Castlevania spill også, men det er vel disse som har gjort mest inntrykk på meg. Men ja, musikken er alltid bra. Må vel nesten også nevne Bloody Tears, Vampire Killer og Wicked Child også som noen av de gjengående klassikerne når det kommer til soundtrack.


Judgement ligner ikke så veldig på castlevania nei, men musikken der er eg ganske fornøyd med da og har selv vunnet spillet x3
den største negatatativiteten med castlevania judgement er mangel på episke monstre og bosser. ellers er jo Cornell som anthro
var ganske episk. egentlig derfor eg kjøpte spillet, og syns selv det var vært det, hehe

og ja, bloody tears og wicked child er også noen av favorittene mine :3

Haha, skjønner. Var vel heller ikke meningen med spillet at det skulle være akkurat som de andre spillene i serien. Musikken til Judgment derimot var ikke så verst, nei. Men som sagt har de fleste Castlevania spill bra musikk og det er alltid noen spennende nye versjoner av gamle klassikere. Må innrømme at jeg spilte det en del selv. Ikke det at jeg på noen måte syntes spillet var bra, men det var et greit tidsfordriv, underholdene til en hviss grad.
Hunting is not a sport. In a sport both sides should know they're in the game.
- Paul Rodriguez Sr.

TheSilentFox

  • Gjest
Sv: Hva hører du på?
« Svar #1994 på: 11. okt, 2011, 16:03 »
The Neverending Story - Happy Flight (remix)  :D

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hva hører du på?
« Svar #1995 på: 11. okt, 2011, 17:01 »
Har spilt litt Skate 3 i det siste, og har funnet en god favoritt innpå der :P
Dream Evil - Immortal
Heldigvis ikke så mye rap, hip hop og slikt på skate 3  [razz]

Glennikit

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 77
  • Like rawr, and stuff!
    • Vis profil
Sv: Hva hører du på?
« Svar #1996 på: 12. okt, 2011, 02:40 »
heh, gamle sanger fra tidligere GTA spill. X3
Spesielt denne jeg liker da. har ikke peling hvorfor da men.  :D
http://www.youtube.com/watch?v=KGiXK8BGAuI
Bare en rev, som rever rundt... :3
Fa Profil:
http://www.furaffinity.net/user/vikingfops/

TheSilentFox

  • Gjest
Sv: Hva hører du på?
« Svar #1997 på: 12. okt, 2011, 18:49 »
Scooter - Neverending Story

Raywolf

  • Gjest
Sv: Hva hører du på?
« Svar #1998 på: 12. okt, 2011, 20:24 »
--slettet--

Laffe the Fox

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 562
  • Die trying!
    • Vis profil
    • Laffe's FurAffinity
Sv: Hva hører du på?
« Svar #1999 på: 12. okt, 2011, 20:57 »
The Offspring - The Kids aren't Alright

http://www.youtube.com/watch?v=CKEiUURUVR8

The Offspring var virkelig bra en gang i tida! De er jo ikke SÅ verst nå heller da. I hvertfall ikke sammenlignet med band som f. eks. Millencolin, Green Day og Sum 41.
Hunting is not a sport. In a sport both sides should know they're in the game.
- Paul Rodriguez Sr.