Skrevet av Emne: Siste Filmen du så var:  (Lest 1627061 ganger)

Felix

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 598
  • I'm a nomnivore. If it's nom, i'll eat it!
    • Vis profil
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #350 på: 04. jul, 2009, 23:09 »
Ice Age 3 på meg også..

Jeg lo.. MYE!
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

DarkFurryEmoWolf

  • Gjest
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #351 på: 06. jul, 2009, 03:10 »
såååååååååååååååååååg transformers 2 for en stund siden ooooooooooooooog som VVolfsong påpekte sugen story humoren var et helvete siden vi såg den på premieren og alt faenskap av feite sataner satt perfekt utplassert i salen for å kunne lettere la oss andre få høre at de lo seg ihjel vært tredje minutt av hele faenskapet av en meget bra laget film sånn sett med et moment hvor jeg måtte flire litt men nesten ingen andre lo var av strøm balle vitsen han ene kom med i filmen ellers under den satt jeg og lekte med godteriet plaserte en og annen sjokolade bit på kneet til broren min og knipset de utover i salen til tider ellers var den bare blæh og hvor faen ble det av epic fight på slutten trodde det skulle være den store showdownen men neida to minutter og de snille vant YAY kjeeeeeeeeeeeeedelig gøyt var folk som måtte skrike av at jeg at jeg skulle slutte å knipse godterie men ingen merket at det var meg!^^

Felix

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 598
  • I'm a nomnivore. If it's nom, i'll eat it!
    • Vis profil
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #352 på: 06. jul, 2009, 07:14 »
Sitat
såååååååååååååååååååg transformers 2 for en stund siden ooooooooooooooog som VVolfsong påpekte sugen story humoren var et helvete siden vi såg den på premieren og alt faenskap av feite sataner satt perfekt utplassert i salen for å kunne lettere la oss andre få høre at de lo seg ihjel vært tredje minutt av hele faenskapet av en meget bra laget film sånn sett med et moment hvor jeg måtte flire litt men nesten ingen andre lo var av strøm balle vitsen han ene kom med i filmen ellers under den satt jeg og lekte med godteriet plaserte en og annen sjokolade bit på kneet til broren min og knipset de utover i salen til tider ellers var den bare blæh og hvor faen ble det av epic fight på slutten trodde det skulle være den store showdownen men neida to minutter og de snille vant YAY kjeeeeeeeeeeeeedelig gøyt var folk som måtte skrike av at jeg at jeg skulle slutte å knipse godterie men ingen merket at det var meg!^^

Kaster et par håndfuller med punktumer til DarkFurryEmoWolf.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #353 på: 06. jul, 2009, 07:22 »
Sitat
såååååååååååååååååååg transformers 2 for en stund siden ooooooooooooooog som VVolfsong påpekte sugen story humoren var et helvete siden vi såg den på premieren og alt faenskap av feite sataner satt perfekt utplassert i salen for å kunne lettere la oss andre få høre at de lo seg ihjel vært tredje minutt av hele faenskapet av en meget bra laget film sånn sett med et moment hvor jeg måtte flire litt men nesten ingen andre lo var av strøm balle vitsen han ene kom med i filmen ellers under den satt jeg og lekte med godteriet plaserte en og annen sjokolade bit på kneet til broren min og knipset de utover i salen til tider ellers var den bare blæh og hvor faen ble det av epic fight på slutten trodde det skulle være den store showdownen men neida to minutter og de snille vant YAY kjeeeeeeeeeeeeedelig gøyt var folk som måtte skrike av at jeg at jeg skulle slutte å knipse godterie men ingen merket at det var meg!^^

Kaster et par håndfuller med punktumer til DarkFurryEmoWolf.

Henger meg på, og fjerner en go' del unødvendige bokstaver.

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #354 på: 08. jul, 2009, 14:17 »
Pan's Labyrinth. Ganske god, meget trist, veldig uvanlig for en fantasy film å være. Ble lettere oppskaket etter å ha sett den, men var ikke så disturbing som jeg trodde at den skulle være - bare trist. Minnet litt om Peter Jacksons Heavenly Creatures.


Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #355 på: 08. jul, 2009, 14:27 »
Fascination, ganske merkelig film egentlig..

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #356 på: 12. jul, 2009, 00:12 »
Erhm, så Full Metal Jacket for noen dager siden xP
ellers så ser jeg og Sauronold (eller Quintus som han nå kaller seg)  på Futurama nesten hver dag ^_^ x3

Siden kinoen her i Kristiansund, hvor jeg er at the moment, ikke viser av Drag Me To Hell eller Hangover, så får jeg ikke akkurat sett de >,.,< og har så klart lyst til å se de xP

EDIT: la bare til det Sauronold nå kaller seg, samt noen små ting her og der
« Siste redigering: 12. jul, 2009, 00:14 av Aurelius »

Quintus

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 148
    • Vis profil
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #357 på: 12. jul, 2009, 00:32 »
Full Metal Jacket er jo en godfilm det, når man ser den filmen så er det bare å glede seg til førstegangstjenesten hehe  [razz]. Jeg har jo sett alle Futurama episodene uttallige ganger + filmene , men jeg blir jo aldri lei hehe  [smile]. Beklagelig vis så vises ikke Drag me to hell her på "landet" før den 17 juli  [ureshii] noe som så klart egentlig her helt uakseptabelt.

Jeg byttet til Quintus for det er det jeg heter på SL så jeg tengte det passet bedre.



Logen Felxon

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #358 på: 12. jul, 2009, 19:30 »
Siste filmen jeg så var vel faktisk Angels and demons... Den var ikke i det heletatt bra i forhold til boka, men hvis du ikke har lest boka så anbefaler jeg deg til å gjøre det altså... ;D
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #359 på: 13. jul, 2009, 00:05 »
Transformers 2, grei underholding, morsom og litt overdreven as normal =P

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #360 på: 16. jul, 2009, 07:10 »
Elektra o.O
eh.. jah, ikke så veldig imponerende, storyen kunne vært langt bedre.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #361 på: 18. jul, 2009, 18:40 »
Harry Potter og Halvblodsprinsen - grei nok underholdning, rotete og for mye hopping i historien

Pom Poko - dårlig til å være Ghibli.. It almost made me cry...
« Siste redigering: 18. jul, 2009, 23:11 av Wolftale »

Chen

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #362 på: 19. jul, 2009, 00:44 »
Pom Poko - dårlig til å være Ghibli.. It almost made me cry...

Jeg syns'n var artig jeg.. trist, men morsom. En av de bedre filmene til de folka..
Japser er pervoer :P
Why wasn't I informed?

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #363 på: 19. jul, 2009, 11:23 »
Pom Poko - dårlig til å være Ghibli.. It almost made me cry...

Jeg syns'n var artig jeg.. trist, men morsom. En av de bedre filmene til de folka..
Japser er pervoer :P
Bli litt for mye balletull x.x'' Storien utenom det var til å leve med.. men OMG, Raccoon nuts everywhere x-x

Felix

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 598
  • I'm a nomnivore. If it's nom, i'll eat it!
    • Vis profil
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #364 på: 20. jul, 2009, 21:19 »
Nettopp sett "The sky crawlers", en anime film som fanget interessen min sist jeg var på Outland.
Etter å ha sett den, så ser jeg omtrent slik ut;

O.o
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Regandor

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 884
  • Kittyfox =3
    • Vis profil
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #365 på: 21. jul, 2009, 02:43 »
Pom Poko - dårlig til å være Ghibli.. It almost made me cry...

Jeg syns'n var artig jeg.. trist, men morsom. En av de bedre filmene til de folka..
Japser er pervoer :P
Bli litt for mye balletull x.x'' Storien utenom det var til å leve med.. men OMG, Raccoon nuts everywhere x-x


Liker du ikke nøttene til oss vaskebjørner? Men, det er de beste nøttene man kan få tak i. :P

Men, jeg synes Pom Poko var veldig fin. Og, de måtte jo tegne nøttene dems siden de var Tanukier. ^^
Vanskelig å holde tårene tilbake på den filmen. synes den er rørende, men fin.

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #366 på: 21. jul, 2009, 16:57 »
The Cave-   uhhh.. Bra nok. Digget slutten ^^
Constatine- Elsket den : D  Skulle slutten da han liksom bare "FU", men.. x3
Harry Potter og Halvblodsprinsen- Liker boka bedre. nuff said.
Kill Bill- I don't know what to say ._.  Helt grei, i guess.

Felix

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 598
  • I'm a nomnivore. If it's nom, i'll eat it!
    • Vis profil
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #367 på: 21. jul, 2009, 21:11 »
Så på James Bond QoS til middag i dag, fordi serveren hadde hikke så filmen jeg hadde planlagt måtte utsettes. Har vel omtrent samme mening om den filmen som sist jeg så den. Helt grei actionfilm
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #368 på: 27. jul, 2009, 07:01 »
Public Enemies - Interessant action film.  [ureshii]

Chris

  • Gjest
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #369 på: 27. jul, 2009, 21:38 »
Sitter nå og ser på Drømmen om Narnia på Blu-Ray.
Sinnsykt bra bildekvalitet, og en utrolig bra film.
Blir liksom ikke lei den, selv om jeg har sett den utallige ganger...

Chet

  • Gjest
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #370 på: 27. jul, 2009, 22:11 »
Den siste jeg så var 51th State og Pulp Fiction før det igjen ^.^

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #371 på: 28. jul, 2009, 18:58 »
Pom Poko - dårlig til å være Ghibli.. It almost made me cry...

Jeg syns'n var artig jeg.. trist, men morsom. En av de bedre filmene til de folka..
Japser er pervoer :P
Bli litt for mye balletull x.x'' Storien utenom det var til å leve med.. men OMG, Raccoon nuts everywhere x-x


Liker du ikke nøttene til oss vaskebjørner? Men, det er de beste nøttene man kan få tak i. :P

Men, jeg synes Pom Poko var veldig fin. Og, de måtte jo tegne nøttene dems siden de var Tanukier. ^^
Vanskelig å holde tårene tilbake på den filmen. synes den er rørende, men fin.

Nøttene har jo faktisk en viktig del i historien da, så det ville jo kanskje vært merkelig hvis de ikke var med. o.o

Men I agree with the raccat. Filmen er kanskje litt weird her og der (men det er jo tross alt underholdning, ikke en dokumentar :3), men jeg synes plottet er ganske rørende, og filmen har et bra budskap.
« Siste redigering: 28. jul, 2009, 19:02 av TrashWolf »

DarkFurryEmoWolf

  • Gjest
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #372 på: 29. jul, 2009, 01:04 »
Sitat
såååååååååååååååååååg transformers 2 for en stund siden ooooooooooooooog som VVolfsong påpekte sugen story humoren var et helvete siden vi såg den på premieren og alt faenskap av feite sataner satt perfekt utplassert i salen for å kunne lettere la oss andre få høre at de lo seg ihjel vært tredje minutt av hele faenskapet av en meget bra laget film sånn sett med et moment hvor jeg måtte flire litt men nesten ingen andre lo var av strøm balle vitsen han ene kom med i filmen ellers under den satt jeg og lekte med godteriet plaserte en og annen sjokolade bit på kneet til broren min og knipset de utover i salen til tider ellers var den bare blæh og hvor faen ble det av epic fight på slutten trodde det skulle være den store showdownen men neida to minutter og de snille vant YAY kjeeeeeeeeeeeeedelig gøyt var folk som måtte skrike av at jeg at jeg skulle slutte å knipse godterie men ingen merket at det var meg!^^

Kaster et par håndfuller med punktumer til DarkFurryEmoWolf.

Henger meg på, og fjerner en go' del unødvendige bokstaver.

herre.... okey greit.... but can you blame me?!?! jeg fikk en toer i norsk!:P og firer i engelsk!^^ ha ironien! ^.^ men greit så skal jeg prøve da, <-- (see!!! I try, men den skal sikkert ikke være der men det er en start) siden hvor enn jeg skriver (altså overalt og det mener jeg) kommer det klager!:P

men ja såg nettopp "gran torino", det var vel tittelen. med clint estwood... faen.... ja, vet ikke hvordan det navnet staves... men ja den var drittbra og en skikkelig koselig film ..!.. ^.^ ..!.. dog, dette er noe sikkert bare jeg vil si, men ja, det var en skikkelig koselig film clintyen på sitt beste!^^

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #373 på: 29. jul, 2009, 02:08 »

herre.... okey greit.... but can you blame me?!?! jeg fikk en toer i norsk!:P og firer i engelsk!^^ ha ironien! ^.^ men greit så skal jeg prøve da, <-- (see!!! I try, men den skal sikkert ikke være der men det er en start) siden hvor enn jeg skriver (altså overalt og det mener jeg) kommer det klager!:P


Jeg tror ingen klager, er nok heller konstruktiv kritikk, heh. Ingen ber deg om å skrive Shakespear, men det vil hjelpe stort med et komma her og der!
« Siste redigering: 29. jul, 2009, 02:12 av TrashWolf »

Chris

  • Gjest
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #374 på: 03. aug, 2009, 23:47 »
Da har jeg nettopp sett Transformers på Blu-Ray.
Kan ikke si jeg ble veldig imponert over selve bildekvaliteten.
Litt bedre enn dvd kanskje, men det var liksom ikke så ekstremt mye bedre.
Så nesten ut som oppskaleringen var gjort i litt hastverk.

Nuvel, filmen er bra uansett den [ureshii]