Kan faktisk huske å ha sett en video på FVN-TV (vår lokale tvstasjon) Der det var en i en foxsuit som blir jaktet på. Tenkte meg, hvis ikke det er furry så vet ikke jeg, kan bare ikke huske når det var og hva det het
Ikke det at jeg kjenner til det du har sett, men det er ikke alltid at dyredrakt == furry.
Er vel flere enn en tv-serie som har hatt noen oppdressa som ett dyr bare for å ha det morsomt... Man lager vel egentlig barne-TV på den lesten.
Eller hva sier mengden, er sånn som Bamse's hörn og Big Bear in the Blue House(eller hva det heter helt) eksempler på furry? (I motsetning til det å spille på det antropomorfe, mener jeg)
Som du sa, så vet vi jo ikke om den roo_fan så var en furry. Så, det er godt mulig han hadde rett. ^^
Er mange furries som opptrer profesjonellt for tv og andre steder de kan tjene på å ha på seg kostyme.
Men, jeg kjønner også påenget ditt, Chen. Man kan ikke vere sikker på at en person er furry selv om han har på seg kostyme.
Å være furry er mye mer enn kun å ha på seg fursuit.
Det kommer innenfra.
Men, det er vanskelig å se om en person som har på seg drakt er furry eller ikke.
Må nesten se an situasjonen, kroppspråk og sånt. Men, kan aldri vere helt sikker.
JEg kan huske for omtrent ett år siden så var det en som hadde en fursuit...Ble kalt Reinsdyrmannen...Han gikk in i hagan til folk kledd ut som ett reinsdyr, satt seg godt til rette tok bilder av seg selv og la bildene igjen i postkassa til folk
haha! genialt.