Hei hei, jeg vet at dette er kanskje litt dumt nå som WoW feberen er så høy som den er nå, etter som Cataclysm har akkurat blitt lansert.
Men ja, jeg har ikke blitt bitt av WoW basilusken, og har mistet mye av interessen av det. Men jeg har fått en annen bakteria, LOTRO (Lord of the Rings online). Om det er noe som er interesert i og spille, så spiller jeg det ganske mye. Jeg har funnet ut av at det er ganske morsomt, systemet er litt annerledes enn WoW men på en annen måte, grafikken er omtrent den samme om du spiller på høy og den trenger ikke så mye og kjøre, ++++++ det er helt gratis!
Hvis noen er interesert så er dette linken:
https://www.lotro-europe.com/Home/Index/endette er helt gratis, men du nyter goder av og liste deg opp som VIP eller Premium medlem, men det betyr ikke at du ikke kan spille, bare betyr at ting koster litt mere ingame når det kommer til fantasy-pengene.
men er det noen som vil joine meg i verdenen av Alver, Mennesker, Hobbiter eller Mennesker som sloss mot den slemme Sauron så kom med meg!
Historien på spillet er ganske morsomt, du får litt mere av hva som skjedde imellom filmene, hva som skjedde før og hva din karakter gjorde for å hjelpe Frodo på hans reise til Mt.Doom, men allt er online. Så langt har det sluppet ut Mines of Moria til Lothorien og Mirkwood.
Blir dere med, så legg in her, jeg spiller på [EN-RP] Leurelin