Skrevet av Emne: NorCon II - The Sequel  (Lest 17953 ganger)

MouseClick

  • Gjest
Sv: NorCon II - The Sequel
« Svar #25 på: 01. apr, 2011, 20:17 »
Nå er det vel litt meningen å ha det i Trondheim ettersom det bilir mye mer sentralt i landet. Jeg syns det er litt urettferdig at der er så mange cons i Oslo... Må tenke på stakkars nordlendingene x3

Er det så mange cons i Oslo? Er vel et par anime/manga festivaler og Arcon i alle fall...

Men hvem som helst kan jo stelle i stand treff. Bare fint at de lengre nord klarer å få samlet seg også. Hvis noen vil invitere til kinofilm og overnatting her i Oslo, så er det jo fritt frem.
Jeg burde vel heller si at jeg får inntrykk av at de fleste treff generelt holdes i Oslo. Såklart er jo det fordi Oslo har den største konsentrasjonen, så det er jo forståelig. Tankegangen min var vel mer at siden Oslo har så mye bedre mulighet for småtreff osv, så kan jo et con holdes en mer sentral plass i Norge slik at det blir "rettferdig" for alle :P Sort of xD

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: NorCon II - The Sequel
« Svar #26 på: 02. apr, 2011, 10:17 »
uansett hvor i norge det er jeg er med =P
jeg kom bare med et forslag til eventuelle fremtidigheter
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

MouseClick

  • Gjest
Sv: NorCon II - The Sequel
« Svar #27 på: 02. apr, 2011, 14:29 »
uansett hvor i norge det er jeg er med =P
jeg kom bare med et forslag til eventuelle fremtidigheter

^.=.^

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: NorCon II - The Sequel
« Svar #28 på: 02. apr, 2011, 16:36 »
Har jeg tid og penger kommer jeg nok, men det er heller tvilsomt. >:

TheSilentFox

  • Gjest
Sv: NorCon II - The Sequel
« Svar #29 på: 02. apr, 2011, 19:44 »
Jeg vil gjerne, men det kan jeg ikke si noe på akkurat nå. Må jobbe i sommer. Men har jeg penger, så er jeg inn.  [ureshii]

Rayne

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: NorCon II - The Sequel
« Svar #30 på: 02. mai, 2011, 18:45 »
nå bare kaster jeg en tanke ut i det blå, men det er en Hall med et hotell bygd på rett ved hvor jeg bor som hadde vært perfect for et con eventuelt. det ligger næme gardermoen også og jeg tror det går busser dit fra gardermoen


Nå er det vel litt meningen å ha det i Trondheim ettersom det bilir mye mer sentralt i landet. Jeg syns det er litt urettferdig at der er så mange cons i Oslo... Må tenke på stakkars nordlendingene x3

ka me oss vestlendinger [laugh]? :D

hadde vært kult å vært me, men som mange andre så har eg ikkje råd te det (men får se koss ting går i løpet av ei uka ) :/ :S
« Siste redigering: 02. mai, 2011, 18:49 av Rayne »

Logen Felxon

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
Sv: NorCon II - The Sequel
« Svar #31 på: 02. mai, 2011, 19:37 »
Jeg er med.

Håper å dra med meg iallefall en lillesøster på Nordcon men er ikke sikkert at jeg får til å dra henne med :P

Nei, ellers, så mener jeg og håper jeg at jeg vil ha penger nok, tid nok til å komme. Kan hende at jeg må jobbe i den helga MEN! Jeg prioriterer cons atm. :3
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?

MouseClick

  • Gjest
Sv: NorCon II - The Sequel
« Svar #32 på: 04. mai, 2011, 09:38 »
nå bare kaster jeg en tanke ut i det blå, men det er en Hall med et hotell bygd på rett ved hvor jeg bor som hadde vært perfect for et con eventuelt. det ligger næme gardermoen også og jeg tror det går busser dit fra gardermoen


Nå er det vel litt meningen å ha det i Trondheim ettersom det bilir mye mer sentralt i landet. Jeg syns det er litt urettferdig at der er så mange cons i Oslo... Må tenke på stakkars nordlendingene x3

ka me oss vestlendinger [laugh]? :D

hadde vært kult å vært me, men som mange andre så har eg ikkje råd te det (men får se koss ting går i løpet av ei uka ) :/ :S
Er da vestlending jeg også da xD Men er nordvestlending xD

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: NorCon II - The Sequel
« Svar #33 på: 14. mai, 2011, 13:07 »
jeg kan kanskje bli med om jeg får meg dit x) siden jeg er i oslo da elns

TheSilentFox

  • Gjest
Sv: NorCon II - The Sequel
« Svar #34 på: 19. mai, 2011, 20:19 »
Nå er jeg 60% sikker på at jeg kan komme. i værstefall er det bare å ta fri de dagene. [razz]
Men, er fortsatt usikker på når og hvor vi kan møte opp den 13. Reiser jeg tidlig tar jeg bussen fra brønnøysund og videre forbi grong og til trondheim. Men er det en møteplass jeg skal stikke til, eller er det folk som kommer til meg? i dunn no. Im just that paranoid.... [w-dizzy]

TheSilentFox

  • Gjest
Sv: NorCon II - The Sequel
« Svar #35 på: 22. mai, 2011, 18:03 »
Nå er jeg 60% sikker på at jeg kan komme. i værstefall er det bare å ta fri de dagene. [razz]
Men, er fortsatt usikker på når og hvor vi kan møte opp den 13. Reiser jeg tidlig tar jeg bussen fra brønnøysund og videre forbi grong og til trondheim. Men er det en møteplass jeg skal stikke til, eller er det folk som kommer til meg? i dunn no. Im just that paranoid.... [w-dizzy]

Og btw, where the f*** er stedet vi skal være?  [w-confused] (Dette her blir min første furmeet noensinne.)

Logen Felxon

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
Sv: NorCon II - The Sequel
« Svar #36 på: 26. mai, 2011, 09:56 »
Trondheim er byen. :3

Og for å klarere på det- Så vil jeg iallefall mest sannsynelig være tilgjengelig for å møte og ta med rundt omkring folk :3

Er ikke helt klar på hvordan det blir med soveplass men det er sikkert noe man kan finne ut etter hvert :3


Redigert av Administrator, unødig dobbeltpost.
« Siste redigering: 09. jun, 2011, 18:20 av Aikho »
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?

Mikio

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 521
    • Vis profil
Sv: NorCon II - The Sequel
« Svar #37 på: 26. mai, 2011, 16:41 »
Tror han mente hvor i Trondheim. Hehe. Er det spesielt sted som er møte stedet? Eller er det hos en person vi blir hos?
Eller blir det over alt? Hehe..
Jeg kan komme hvis jeg har fått meg jobb. Tror det blir hotell på meg da. Tanken på at jeg reiser langt, og er ikke den som er glad i å overnatte hos folk. Haha. Liker å legge meg da jeg vil legge meg, ikke når andre vil legge seg  [laugh]

TheSilentFox

  • Gjest
Sv: NorCon II - The Sequel
« Svar #38 på: 26. mai, 2011, 18:28 »
Og for å klarere på det- Så vil jeg iallefall mest sannsynelig være tilgjengelig for å møte og ta med rundt omkring folk :3

Er ikke helt klar på hvordan det blir med soveplass men det er sikkert noe man kan finne ut etter hvert :3
Tror han mente hvor i Trondheim. Hehe. Er det spesielt sted som er møte stedet? Eller er det hos en person vi blir hos?
Eller blir det over alt? Hehe..
Jeg kan komme hvis jeg har fått meg jobb. Tror det blir hotell på meg da. Tanken på at jeg reiser langt, og er ikke den som er glad i å overnatte hos folk. Haha. Liker å legge meg da jeg vil legge meg, ikke når andre vil legge seg  [laugh]

Jepp^^

Og nå har jeg fått vite at jeg har fått sommerjobb på sykehjemmet, så nå er jeg sikker på at jeg kan dra. ^^

Og ellers, Planen med overnatting var at hvis Hated kunne dra, skulle vi sove på hotell. Men hvis det er bare jeg som drar, Er det da mulighet at jeg kan sove hos noen furz? Planla å dra den 12 juli for da er jeg kanskje i trondheim ca kl 2000. Så lenge jeg får tak over hodet så er det greit. Kan ta med et teppe just in case, så dekker jeg maten min selv selvfølgelig. Jeg er ganske snill.^^

Kunne ikke skade en flue engang. x3
*ser en edderkopp på gulvet*  AAAAARRHH!!! Dx  *kaster sko etter den*
« Siste redigering: 03. jun, 2011, 12:45 av TheSilentFoxBat »

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: NorCon II - The Sequel
« Svar #39 på: 08. jun, 2011, 22:06 »
Så fremt det ikke kommer så mange fler enn sist så kan alle sove her, slik som sist. Dere må da ha med egen sovepose og evt. liggeunderlag, er det noen som har problemer med ryggen eller slikt vil de få dibs på sofaen.
Altså, vi har tak til hodene deres, men vi har ikke tepper, pledd, puter og slikt til alle. Maten er det en selvfølge at dere står for selv. Skal dere ha hotell så må dere også ordne med dette selv da vi ikke har noen som helst form for avtale med slike instanser nedi byen her, det er derimot en mulighet for de som ønsker det.

Møtested, Trondheim, sentrum, torget. For de som ikke vet hvor det er så kan man få tak i mitt telefon nummer når det nærmer seg og dere kan da få hjelp fra stasjonen siden både tog og buss ankommer samme sted fra både nord og sør.

Dere som vet, helt sikkert, at dere skal komme, kunne dere ha sendt meg en PM her på forumet så vi får begynt å se hvor mange det blir? Skriv "Jeg skal til NorCon!" i emnefeltet.

Dr. Al Zheimer

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 13
    • Vis profil
Sv: NorCon II - The Sequel
« Svar #40 på: 08. jun, 2011, 22:56 »
Jeg kommer såfremt det rår til med penger.

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: NorCon II - The Sequel
« Svar #41 på: 09. jun, 2011, 18:22 »
Og forresten, for dere som lurer på _når_ man skal møte opp... I løpet av den 13. skal det ikke fåregå noe annet enn at folk kommer og at vi spiser mat når vi trenger det, så folk kan komme når som helst.

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: NorCon II - The Sequel
« Svar #42 på: 10. jun, 2011, 01:06 »
Jeg kan bekrefte at jeg ikke kan komme :<

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: NorCon II - The Sequel
« Svar #43 på: 10. jun, 2011, 13:53 »
For en sugen ting å bekrefte! D=

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: NorCon II - The Sequel
« Svar #44 på: 10. jun, 2011, 14:24 »
For en sugen ting å bekrefte! D=

i know >_> jeg vil! men det ser ut som det kræsjer med alt for mange ting som skjer på sørlandet >_<

SarahLynx

  • Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: NorCon II - The Sequel
« Svar #45 på: 25. jun, 2011, 20:33 »
Oppdaterte hovedtråden igjen.
For det meste om aktivitetene :)

SarahLynx

  • Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: NorCon II - The Sequel
« Svar #46 på: 01. jul, 2011, 13:34 »
http://www.norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=1756

People, share.

Vil unødig ringe rundt til alle :P

MouseClick

  • Gjest
Sv: NorCon II - The Sequel
« Svar #47 på: 01. jul, 2011, 17:40 »
Hvordan er det med sove arrangement?

SarahLynx

  • Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: NorCon II - The Sequel
« Svar #48 på: 01. jul, 2011, 18:14 »
Stuen vår, som sist. Ev. om det kommer for mange finner vi andre måter å organisere oss på

TwoSocks

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 113
    • Vis profil
    • Jckf.no
Sv: NorCon II - The Sequel
« Svar #49 på: 05. jul, 2011, 02:12 »
I'll be there =)