**Lusker seg sakte bort**
Vi sier at samtidig med prosjektet holdt Oslo kommune en prøvesprenging for å test ut EMP effekten,
og at det derfor ikke finnes igjen noen elektroniske opptak.
Neida. Jeg må bare få lastet opp å se om jeg har nok til å lage noe brukendes.
Jeg må samtidig utveklse litt filmmaterial med Tellos.
Super kort oppsummering:
Vi startet selve treffet på operahuset. Suiterne tjuvstartet ved å bytte hos Mittens, mens jeg og Susp traff studentene ved Operaen.
Der fant vi uten en veldig nyttig ting til neste gang. Forvent minst 2-3 ganger så lang reisetid når man inkluderer suitere. Suiterne skal ha vært ganske populære på vei inn mot Operaen

Uansett, vi på Operaen slo ihjel ventetiden med diverse prat om fandommen og om suiting.
Selve fotograferingen gikk greit. Det varierte mellom at forbipasserende ville ta bilder, studentene tok bilder, små unger som ville ha klem og "store unger" som ville bli tatt bilde av sammens med suiterne. Jeg telte også 3 unger som ble lettere skremt av opplevelsen, og 2 hunder som holdt uttrykket "Hva er det og hvorfor går det på to bein?".
Vi startet i 15.00 tiden og drev på til vi gikk tom for dagslys. Etter det var det rett bort til Mittens for å skifte og videre spørsmål av studentene.
Kvelden ble avsluttet med en spising på TGI Friday og en veldig dyr t-bane billett på Dax (automat nektet å ta min helt nye 50 lapp, så jeg sneik og ble tatt i kontroll) :p
Uansett en morsom opplevelse. Det blir moro å se hvordan oppgaven ender opp.
Håper dere (KHIO studenene) får masse ros.