Once Upon A Time er et kortspill hvor målet er å fortelle et eventyr ved hjelp av motivene på kortene man har fått utdelt. Den som vinner er den som klarer å få spilt sitt
Happily Ever After kort som har en sluttfrase som eventyret må avsluttes med - som f.eks. "And they lived happily ever after", "The evil witch got what she deserved", osv. Selvfølgelig er ikke ting alltid så enkelt, siden de andre spillerne vil prøve å kapre fortellingen slik at de kan få spilt sitt eget sluttkort.
Man kan også kjøpe en tilleggspakke til spillet som inneholder blanke kort som man selv kan illustrere med egne motiver. Siden
Tellos liker dette kortspillet (og var den som introduserte meg for det) tenkte jeg det ville være artig å prøve å få flere furry tegnere assosiert med forumet til å illustrere noen kort til ham som en bursdags- eller julegave. Det tok litt tid, og en del planlegging, men jeg fikk endelig gitt den litt forsinkede gaven til ham på gårsdagens furmeet.
De som bidro var:
Catya,
Gray Fang,
hukka (en finsk fur som har designet
Norwegian Paws logoen),
Pumzie (hennes bidrag blir ettersendt),
Regandor,
SpiceyFeline (som dessverre ser ut til å ha forlatt forumet), og
Ziggy Wolf.
Tusen takk til dere alle sammen! Det virket som Tellos likte gaven.
![fox-smile [smile]](/forum/Smileys/default/redfox_smile.gif)
Dere finner kortene som vedlegg til denne meldingen, og jeg lastet også opp en liten video på YouTube som viser frem alle kortene
her.