Skrevet av Emne: My Little Pony: Friendship Is Magic  (Lest 129101 ganger)

bassofthe

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 125
  • Eira
    • Vis profil
Sv: My Little Pony: Friendship Is Magic
« Svar #175 på: 20. jul, 2013, 04:56 »
Syntes egentlig Equestria Girls var ganske kjedelig. Den hadde sine øyeblikk, men var stort sett altfor forutsigbar/"etter skjemaet". Slutten var forresten helt bæsj.
Meow =^^=

Ariin

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 170
  • Yo, what's up? :3
    • Vis profil
Sv: My Little Pony: Friendship Is Magic
« Svar #176 på: 22. jul, 2013, 13:19 »
Halp! Oh nos'

Tror jeg har blitt oppgradert fra "fan" av MLP, til en fullblods "Brony"...

Bytta wallpaper i går og jeg liker den! [[ http://fc04.deviantart.net/fs70/f/2013/202/0/c/20130721_curr_wallpaper_by_ariinphd-d6efh6h.png ]]


EDIT: Delvis enig med bassofthe.
Equestrian Girls var, for min del, utrolig kul. Morsomt plot, god humor, hærlig synging, men slutten var bæsj. Årntlig bæsj. "Hasbro" rusha det litt for mye... Sier "Hasbro" fordi det ikke er de som laga det, men *SANSYNLIGVIS* de som ba om at de måtte endre på slutten slik at den ble kortere og mer bleh. <.<;;

MILES: Hvorfor angrer du? :o Har veldig lyst på den *hinthint* menneh er det noe galt med'n? ;_;
« Siste redigering: 22. jul, 2013, 13:29 av Ariin »
=============================
//Ariin

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: My Little Pony: Friendship Is Magic
« Svar #177 på: 26. jul, 2013, 21:36 »
MILES: Hvorfor angrer du? :o Har veldig lyst på den *hinthint* menneh er det noe galt med'n? ;_;

Fordi jeg har lyst på den, men bestilte den ikke når den var tilgjengelig.

Men fikk denne i posten i dag! Da er det bare å prøve å finne en ramme som passer, som sjelden er særlig enkelt.

Mally Azure

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 698
  • Energydrink Connoisseur
    • Vis profil
    • DeviantArt
Sv: My Little Pony: Friendship Is Magic
« Svar #178 på: 27. jul, 2013, 00:26 »
Endelig nettopp sett gjennom sesong 3, siste episode fikk meg til å få våte øyne <3. Min brony følelse har økt 100%  [laugh]
Hvis dere ikkje har fått det med dere så er det premiere på 4 sesong den 23 november ^^
« Siste redigering: 27. jul, 2013, 00:27 av Malstorm »

AndyPandy

  • Gjest
Sv: My Little Pony: Friendship Is Magic
« Svar #179 på: 10. aug, 2013, 09:04 »
Endelig nettopp sett gjennom sesong 3, siste episode fikk meg til å få våte øyne <3. Min brony følelse har økt 100%  [laugh]
Hvis dere ikkje har fått det med dere så er det premiere på 4 sesong den 23 november ^^


Celestia singing anyone!? Gud jeg hadde hjertet mitt i halsen altså <3 Kjøpte nylig første bladet i en todelt historie om Big Mac som skal kjøpe spiker! Den var skikkelig funny altså, spesielt biten med Luna og alt som sto på T-skjorten hennes.

Er det noen andre som har lagt merke til hvor ekstremt mye fanservice det er i bladene? Vi ser The Doctor, Derpy, og til og med ett par shippinger her og der 8D

bassofthe

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 125
  • Eira
    • Vis profil
Sv: My Little Pony: Friendship Is Magic
« Svar #180 på: 18. des, 2013, 19:11 »
Meow =^^=

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: My Little Pony: Friendship Is Magic
« Svar #181 på: 20. des, 2013, 23:24 »
Så at en dokumentar om bronies dukket opp på VG idag faktisk! http://www.vgtv.no/#!/video/73696/bronies-den-uventede-fanskaren-av-my-little-pony

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: My Little Pony: Friendship Is Magic
« Svar #182 på: 16. jan, 2014, 19:40 »
Så, hva synes vi om sesong 4 så langt?

Synes episodene har vært konsistent meget bra. Det er ikke alle konseptene jeg har vært like begeistret over, men de har nesten alltid klart å utføre konseptene på en meget bra måte, slik at det blir underholdende uansett.

Den eneste episoden jeg ble litt irritert på var "Daring Don't". Synes det ødela litt poenget med Daring Do, som jo skulle vise at lesing var tøft og spennende (og derav at fantasi og kreative sysler er en bra ting). Men hvorfor lese bøkene når man heller kan bli med på de faktiske eventyrene? Hvorfor glede seg til bokversjonen av et eventyr, når man faktisk kan oppleve det selv? Og virker rart at det tydeligvis har foregått episke, verdenstruende eventyr bare et steinkast unna Ponyville som ingen av the mane six har lagt merke til. Og er rart at Daring Do da heller ikke har kjent til og har ønsket å hjelpe til med de verdenstruende problemene som the mane six har slitt med.

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: My Little Pony: Friendship Is Magic
« Svar #183 på: 16. jan, 2014, 20:38 »
Er enig med deg miles. Daring Don't ble for dumt........ Men Digga cutie marks crousaders episoden! Sangen herats as strong as horses traff innertieren min <3 Ellers den nyeste episoden var veldig bra også og spillte mye på humor + big mac sang!!!

Steeboo

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 10
  • Lady Gaga <3
    • Vis profil
Sv: My Little Pony: Friendship Is Magic
« Svar #184 på: 28. jan, 2014, 17:20 »
Wow, den nye episoden... Det var helt utrolig skuffende! Det var til og med en discord episode, så det skal ikkje være vanskelig å lage noe bra ut av det, men wow. Her falt de virkelig pladask! Har ikke irritert meg sp mye over en episode siden Spike at your service
Furrypride through my heart <3
Born this way
-Lady Gaga

Catya

  • Gjest
Sv: My Little Pony: Friendship Is Magic
« Svar #185 på: 29. jan, 2014, 20:48 »

Fordi ingen andre en Twilight liker deg, Princess Celestia.....?

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: My Little Pony: Friendship Is Magic
« Svar #186 på: 29. jan, 2014, 22:27 »
fikk denne av Dax i går =)

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: My Little Pony: Friendship Is Magic
« Svar #187 på: 11. feb, 2014, 00:25 »
Sangen herats as strong as horses traff innertieren min <3

Vel, var ikke så begeistret for den sangen selv, men elsker denne remixen av den!

Og forresten, Juntafil hadde en reportasje om folk som tenner på My Little Pony. Den er tilgjengelig her.