Skrevet av Emne: Piercings  (Lest 96776 ganger)

RefleXio

  • Gjest
Piercings
« på: 06. mar, 2008, 15:44 »
Non her som har piercings? Planlegge sjøll å få ordna mæ non støkka, en industrial barbell (stang igjennom to hull) i brusken øverst i venstreøret og en BCR (ball closure ring) eller en vertical labret (vetrikal stang midt på leppa) i leppa.

Diskuter piercings og rengjøring/vedlikehold her =D

VVolfsong

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 398
  • Rawr
    • Vis profil
Sv: Piercings
« Svar #1 på: 06. mar, 2008, 17:24 »
Har ingen og kommer ikke til å få noen heller med det første da jeg ikke liker piercing. Aldri skjønt poenget. Men dere får gjøre som dere vil med dere selv =)

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: Piercings
« Svar #2 på: 06. mar, 2008, 19:33 »
Jeg vurderer og kommer til å fortsette å vurdere en ring i et øre, men utover det, neitakk :P

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Piercings
« Svar #3 på: 06. mar, 2008, 21:50 »
har hull i ørene, kunne godt tenke meg flere i/på øreområdet  [laugh]

RefleXio

  • Gjest
Sv: Piercings
« Svar #4 på: 09. mar, 2008, 11:42 »
Får mest sansynlig handla mine i vinterferien =D

Tirga

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 665
  • Not used
    • Vis profil
Sv: Piercings
« Svar #5 på: 09. mar, 2008, 12:54 »
Håper at, jeg tar meg tid til å fylle på 5 til på venstre øret, og 6 på høyre,..
Vis jeg hadde klart å kvitte meg med denne chuby magen min, pluss legge til  noe ekstra mer muskulatur på brystkassen, så hadde jeg sikkert vurdert niplene også  [smile]

 
"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

 Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)

RefleXio

  • Gjest
Sv: Piercings
« Svar #6 på: 11. mar, 2008, 10:22 »
Hehe, najs Tigra^^

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Piercinger
« Svar #7 på: 11. mar, 2008, 13:50 »
Au, au, au, au, au.

Har småvurdert ring i øret selv, men tror nok ikke det er noe jeg kommer til å gjøre. Ser alt for vondt og ubehagelig ut.

Gray Fang

  • Gjest
Sv: Piercings
« Svar #8 på: 13. mar, 2008, 08:52 »
Hadde det ikke sett så utrolig gay ut så hadde jeg nok vurdert det, men det gjør det etter min mening da så det kommer neppe til å skje hehe.

Zammy

  • Gjest
Sv: Piercinger
« Svar #9 på: 13. mar, 2008, 18:36 »
Har tre hull i venstre øret. Fra øreflippen og opp!  [cool]

Au, au, au, au, au.

Har småvurdert ring i øret selv, men tror nok ikke det er noe jeg kommer til å gjøre. Ser alt for vondt og ubehagelig ut.
Det gjør ikke noe vondt å pierce øreflippen! ^^ Du kjenner såvidt et lite stikk, åsså er det bare å ha en sånn midlertidig piercing-greie i 2 måneder (or so..). Men det er kjekt å rense den litt ofte, så det ikke kommer betennelse.. Etter et par måneder kan du putte i noe annet enn den standard-greia.. x]

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 993
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: Piercings
« Svar #10 på: 02. apr, 2008, 20:41 »
nese (oksering) det ene øyenbrynet og iallefall 3 i hvert øre er planen... men så feig som jeg er kommer det til å ta litt tid. vi får nå se.

Gray Fang

  • Gjest
Sv: Piercings
« Svar #11 på: 03. apr, 2008, 07:57 »
scarry pierced ppl! hmm hva skjer om noen drar dere etter neseringene da? haha

Felix

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 598
  • I'm a nomnivore. If it's nom, i'll eat it!
    • Vis profil
Sv: Piercings
« Svar #12 på: 03. apr, 2008, 20:27 »
Braxa: http://i262.photobucket.com/albums/ii109/FelixCarni/desktop.jpg Hun har/jobber med sleeves på begge armene, har 12g i nesa pr i dag (hvis jeg ikke husker feil. bildet er noen måneder gammelt), ørene veit jeg ikke hva er, men det ser du.. I tillegg til div andre piercings, "pointed ears" (ikke helt ferdig), fuglesilhuett "scarification" på ryggen, splittet tunge (*murr*) og en haug med andre tattoveringer. Jeg er for feig til å tenke på å prøve å matche det selv, dessuten tror jeg det ser bedre ut på henne enn på meg iallefall :P
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Piercings
« Svar #13 på: 04. apr, 2008, 10:45 »
Yeah rammla innom et peircing studio etter en fuktig ettermidag-kveld på byn.
Komm ikke på før fyrn sto der med en diger nål, som minnet mer om et spyd at jeg var livredd nåler. [w-dizzy]
Men jeg var såpass dritings at jeg gjennomførte det [w-happy], Det var ikke smerten som var Ille men den lyden som å kjøre en kniv gjennom papp. [w-dizzy] Så siden den gang har jeg hatt en nokså stor ring i øret, Og den sitter der permanent, må fjernes med vinkel sliper eller en kraftig tang om jeg skal ha den av lol [w-happy]

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Piercings
« Svar #14 på: 14. okt, 2008, 14:22 »
Fikk nylig piercing i øreflikken på fredagen i forige uke x3 skal utvide hølet mer, så jeg har bare en midlertidlig piercing der x3 skal også kanskje ta noe mer på øret, og øyenbrynet x3 hihi
Bilde? ehhh.. kan heller ta når jeg har utvidda til 4mm, og fått inn en piercing jeg skal ha, har bare en ring med en kule på nå x3

Ramla innom Leading Light i Drammen på Fredagen før jeg skulle på kino, og tok bare et høl mens jeg var der :P gadd ikke å gå til frisøren for å ta et høl på ca. 1mm som jeg ikke kan utvide senere på samme sted, så jeg tok det der.

Smerte? Neih.. svei litt i det piercer'n tok å stakk nåla igjen, og satt inn piercingen etterpå, ellers i etterkant så dunka det litt i øret samme dagen, og svidde litt de 1-2 første gangen(e) jeg skulle rense.



Gray Fang

  • Gjest
Sv: Piercings
« Svar #15 på: 17. okt, 2008, 08:20 »
eeeeeepppp... gærner pelser :P la folk stikke spisse ting gjennom dere o.O er ikke bra :P
søstra mi hadde en sånn tunge greie.. grose ^^ + ødela mesteparten av tenna på ett år eller noe da ble det enda mere grose  [eek]
eneste som ikke er SUPER skummelt og som ikke gir meg det kalde gufset opp ryggraden er øre pircingsa... men kan ikke ha det når man er gutt da... det er da litt... err :P skal ikke si det ^^

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Piercings
« Svar #16 på: 17. okt, 2008, 11:47 »
Vel, har aldri helt skjønt hvorfor man ska a piercing i tungen ved tanke på at de er stor sjans for infeksjon og ikke minst... at det ødelegger tennene..
 Kunne tenkt meg en piercing til på øret, men kommer vel aldri så langt

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Piercings
« Svar #17 på: 17. okt, 2008, 12:46 »
eeeeeepppp... gærner pelser :P la folk stikke spisse ting gjennom dere o.O er ikke bra :P
søstra mi hadde en sånn tunge greie.. grose ^^ + ødela mesteparten av tenna på ett år eller noe da ble det enda mere grose  [eek]
eneste som ikke er SUPER skummelt og som ikke gir meg det kalde gufset opp ryggraden er øre pircingsa... men kan ikke ha det når man er gutt da... det er da litt... err :P skal ikke si det ^^

haha x3 kanskje litt crazy? :P hehe, er ikke så ille å bli stikki litt vel? x3
men hvorfor kan ikke gutta ha øre piercing da? x3 tell us! >:3
har tenkt meg en, eller to til i øret (spørs litt på hva jeg skal ha), plus i øyenbryet, og da er det nok for meg :P haha

I tunga, ehh, nei takk, det blir litt drøyt ja x3 mye bedre å ta noe som sitter på utsiden av kroppen :P bare ikke for mye

Felix

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 598
  • I'm a nomnivore. If it's nom, i'll eat it!
    • Vis profil
Sv: Piercings
« Svar #18 på: 17. okt, 2008, 13:05 »
Sitat
men hvorfor kan ikke gutta ha øre piercing da? x3 tell us! >:3

Fordi det er teh geyh vel! :P
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Piercings
« Svar #19 på: 17. okt, 2008, 13:24 »
Sitat
men hvorfor kan ikke gutta ha øre piercing da? x3 tell us! >:3

Fordi det er teh geyh vel! :P
Haha, da er det greit da x3 haha :P
Har liksom ikke i begge øra da, har bare i venstre, og kommer til å forsette å sette på noe til der x3



Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Piercings
« Svar #20 på: 17. okt, 2008, 16:57 »
Ingen piercing til meg takk </3 [w-sniff]

Klikketiklikk :D

Tirga

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 665
  • Not used
    • Vis profil
Sv: Piercings
« Svar #21 på: 18. okt, 2008, 00:56 »
Sitat
men hvorfor kan ikke gutta ha øre piercing da? x3 tell us! >:3

Fordi det er teh geyh vel! :P
Kaller du meg homo eller ?   [razz]
"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

 Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Piercings
« Svar #22 på: 18. okt, 2008, 18:14 »
haha x3 da kaller han meg det også :P skal ta mer i øret >=3 en scaffold tenker jeg, og en på øyenbrynet x3 da er det nok for meg .. O.o
« Siste redigering: 20. okt, 2008, 10:49 av Aurelius »

Gray Fang

  • Gjest
Sv: Piercings
« Svar #23 på: 20. okt, 2008, 08:02 »
Var Felix som sa det! :P jeg kunne antyda noe helt annet ^^  [laugh]

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Piercings
« Svar #24 på: 20. okt, 2008, 10:49 »
whops, my bad >,< beklager for den der  [eek]