Sorry folkens var litt dårlig med beskrivelsen hehe...
først av alt er veldig glad for engangsjemanget som dere viser... jeg liker det..
Tilleggs informasjon:
Tegn rasene med undertøy eller uten tøy, sånn at vi kan diskutere klærne , rustninger og våpen senere..
fur rasene går på to ben og de her ben som menneskene har det gjør ogå det lettere for dere som tegner
å få et godt inntrykk overall looken.
Pluss at kroppsformen er mye lik mennesker når det gjelder hofter, ben, midje, bryst område, armer, med forskjellen
at hodet er veldig likt dyrenes.
De har ikke hår som mennesker men pels på hodet.
Halen til reve rasen skal være fluffy og gjerne litt stor. Til katte rasen sånn hale som tigeren har, til ulve rasen sånn
som ulvene har kan være en nyanse større..
Så i stor grad er de like mennesker men hodet er ulikt, samt de har hale og pels..
ang betaling driver jeg og undersøker hva proffesjonelle tar for dette, men dette er et projekt hvor jeg ikke
kan betale så altfor mye per bilde. Vi får komme tilbake til det men jeg tror betalingen vil falle i smak hos alle.
Pluss at de som er bidrar med tegninger blir creditert på hjemmesiden min som kommer opp etterhvert.
Så gratis reklame for dere.. link til deres hjemmeside hvis dere har noen er også en selvfølge.
ang klær, kostymer kan jo være interessant hvis noen er veldig flinke på dette området og har livlig fantasi med noe
som er bra,
kort forklart:
robes: tettsittende til midjene og fremhever bryst området..
rustninger: kan være litt kreative her men ikke overdimensjoner alla anime/manga
våpen: har selv tegnet våpen vil ikke ha overdimensoner alla anime/manga
Malstorm: det var et meget bra lydspor, vurdere å bruke den som bakgrunnsmelodi på hjemmesia..
du har gjort en bra jobb og jeg skal ta å prøve å sette sammen teasern sånn at man får rikti tempo variasjon
ettersom tempoet skal variere litt mot action preget (rask), litt mer rolig (for generelt)
Flame: vi finner en løsning på denne jobb i hovedsak med tegningen du.. dette er minor detail so vi kan lett finne
måter å løse på.
Ukamii Wolf: tegn uten klær eller med undertøy i første omgang.. så kommer vi tilbake til klærne etterhvert.
Disse bildene er i hovedsak ment for teaseren som vi skal lage for boka.
foruten coveret (har allerede cover artist) så blir det ingen bilder i første utgave ettersom det vil øke kostnadene mine
betraktlig og dette er et prosjekt som jeg selv finanserer.
Tusen takk igjen for all interessen dere har visst så langt..
er det noe jeg har glemt å legge til ikke nøl å si ifra eller spør om mer..