Skrevet av Emne: Min fursona  (Lest 2682 ganger)

Hundehode

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 153
  • Hvað er að frétta?
    • Vis profil
Min fursona
« på: 21. jan, 2012, 23:02 »


Tenkte jeg skulle introdusere fursonaen min skikkelig. Håper ikke det sjenerer at han sitter i bar overkropp på bildet, isåfall skal jeg bytte det ut med et annet. Han forsøker seg på meditasjon.

Navn: Ikke noe egentlig navn, kan kalles Hundehode, Bikkja, Feiging/Coward
Rase: Hund, Golden Retriever
Høyde: 1,78 m
Vekt: 69 kg
Kroppsbygning: Slank, småtrent
Klær: bohem, punk, 90-talls alternativ-kultur. Mye jordfarger.
Annet tilbehør: To store øredobber, en i hvert øre nær tuppen (fargene er valgfrie) og en ring ca. i midten av venstre øre.
Pelsfarge: Kremhvit
Hårfarge: Blond
Øyne: Blå
Yrke: Mystiker, magiker, sosialarbeider

Et litt rufsete utseendet, men stort sett renslig av seg. Litt melankolske øyne, gjerne et litt søvnig uttrykk.Ungt, gutteansikt. Hakeskjegg.

Rolig, laidback og egentlig ganske snill fyr. Liker å fundere og undre, bli kjent med nye folk og høre deres historier. Smart, men nokså naiv. smånevrotisk og blir lett stresset av urolige, høylydte folk. Ofte bekymret over hvordan andre oppfatter han - derfor er han en slags feiging. Flink til å lese andre mennesker og hans rolige vesen gjør at mange opplever han som trygg. Han har også sine eksentriske sider som kanskje gjør at hans selskap kun er for de spesielt interesserte.

Glad i musikk og spiller bass, piano og saksofon. Liker å lese, trene og ta seg en øl med kompiser. Litt passiv og lat av seg. Har null retningssans. En smule fascinert av okkulte skikker, spiritualitet, pistoler, styrketrening, språk, anime, Western-filmer, matlaging, sjonglering, platesamling og kroppspråk.
« Siste redigering: 03. sep, 2012, 20:32 av Hundehode »
Oslo-født bikkje i Stavanger for å bli smart.