Skrevet av Emne: [Tegning] Fra et hundehode  (Lest 1922 ganger)

Hundehode

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 153
  • Hvað er að frétta?
    • Vis profil
[Tegning] Fra et hundehode
« på: 14. feb, 2012, 22:10 »
Heisann. Begynte å tegne for omlag en måned siden og tenkte å begynne å legge ut litt saker og ting her. Foreløpig foregår all scanning av tegninger med mitt mobilkamera så får en litt uheldig vinkel på det meste av tegningene. Prøver meg fram med forskjellige ting hittil. Er åpen for konstruktiv tilbakemelding.


Begynner kronologisk med den første tegningen jeg tegnet av fursonaen min som har fått klengenavnet "Coward"


Neste forsøk var å improvisere en karakter - prøve å lage en litt typete figur. fant på en kort historie om henne mens jeg tegnet.


Nok et forsøk på en slags karakteristisk figur. Forsøkte å tegne briller for første gang.


En Zebra-karakter jeg tegnet som fikk klengenavnet "Zebra-chan" - Utseendet hennes er inspirert av Sumire i Haruki Murakami's "Sputnik Sweetheart"


Fanart av en dobermann-karakter jeg ble kjent med på FA. Ble litt fornøyd med tegninga igrunn.


Zebra-Chan og Coward slår av en prat.


Tegnet mens jeg var sjuk. Skal forestille en feberfantasi eller noe lignende. Prøvde å tegne spissere ører som jeg egentlig liker bedre..
Oslo-født bikkje i Stavanger for å bli smart.