Skrevet av Emne: NokiaKiller (den gale revkatta) ny info og navnskifte.  (Lest 2182 ganger)

nokiakiller

  • Gjest
Navn: Zintrex Reppola
Kallenavn /nic: NokiaKiller

Rase: Rødrev / Caracal mix
Kjønn: Male / Homofil (sorry damer  :P )
Alder: Varierende mellom 3 og 24

NokiaDrepern som han også kaller seg er en litt skjenert kar, men blandt venner er han mye mer selvsikker.
han er en god venn og prøver alltid og stille opp for vennene sine,
Kaller seg selv gal, og har en samling syngende poteter! selv om ingen noensinne har sett disse.

Liker:
Biler, motorsykler og generelt alt med motor, kose seg med en god wisky og en kosete rufse foran tv'n, IS!!, Annanas, å utforske/ besøke nye steder.

Liker Ikke:
Fremmede personer som kommer for nære (stor intimsone), negative personer,

Jeg har vell hadd denna sonaen i flere år, men han har forandret seg en del over årene.
han har også hadd navnet Migrax men har egentli altid ver NokiaKiller da det navnet er meg.
er for tiden litt usikker på "fur pattern" på han, har prøvd og tegne han med et mer normalt fur pattern,
men liker fortsatt det gamle patternet mitt, og siden jeg driver og funderer på og skaffe meg en suit av han, så må jeg vell bestemme meg snart.

Oki oppeatering.
Har ganske lenge brukt navnet Zintrex så etter mye tenking så kom jeg frem til att han faktisk heter det,
Etternavnet Reppola kom etter jeg leste et par bøker i eve serien, men er også et navn jeg har hadd i huet ganske lenge.
Han bruker navnet NokiaKiller mye og de fleste som kjenner han bruker også det navnet om han.
Han er ikke så vant med att folk bruker det rigtige navnet hans, så han har en tendens til og bli litt defansiv når han hører folk bruke det.

Fur pattern:
Ny ref på plass, og sletta noen gamle bilder
« Siste redigering: 17. aug, 2013, 21:12 av nokiakiller »

nokiakiller

  • Gjest
Sv: NokiaKiller (den gale revkatta)
« Svar #1 på: 22. jul, 2013, 21:26 »
Liten opdate med en commission jeg fikk for en liten stund siden.

Jeg og balder var ute å gikk tur, å vi fant et tre å slappe av under.
Based on a true story.

PulsarIV

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 20
    • Vis profil
Sv: NokiaKiller (den gale revkatta)
« Svar #2 på: 22. jul, 2013, 22:45 »
Awwwee :3 velkommen skal du være, føler allerede at du er en super venn! :D du er også veldig ærlig, og derfor har du min respekt for alt  :3