Skrevet av Emne: DESUCON 8! 29-30 JUNI  (Lest 50477 ganger)

Catya

  • Gjest
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #100 på: 20. mai, 2013, 20:12 »
Et lite spørsmål til Bergen furs: tar dere fly eller tog til Oslo?

Zammy

  • Gjest
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #101 på: 21. mai, 2013, 21:38 »
Skal på DesuCon begge dagene! Kjæresten min skal ha stand, så kommer til å sitte bak standen en del, tenker jeg!

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #102 på: 22. mai, 2013, 02:42 »
Skal på DesuCon begge dagene! Kjæresten min skal ha stand, så kommer til å sitte bak standen en del, tenker jeg!

<3 Gleder meeeg til å møte dere  :D <3 <3 *panda hugs*  ; )

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #103 på: 22. mai, 2013, 12:01 »
Et lite spørsmål til Bergen furs: tar dere fly eller tog til Oslo?

Eg tar ihvertfall tog, med en non-fur (men hun er veldig grei), og mest sannsynlig Ayatomi. Så slipper han å ta buss hele veien.  Men vi tar tog på fredag morgen, så er det i 14-15 tiden i Oslo ^^

Tar natt-toget hjem igjen :D (altså fra søndag kveld)

Catya

  • Gjest
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #104 på: 22. mai, 2013, 19:37 »
Klarte å få tak i flybilletter, så jeg er på Desucon i 13-14 tiden. Skal slappe av litt og orientere meg i lokalet før jeg tar på meg kostymet.

Ayatomi

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 68
    • Vis profil
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #105 på: 22. mai, 2013, 20:24 »
Et lite spørsmål til Bergen furs: tar dere fly eller tog til Oslo?

Eg tar ihvertfall tog, med en non-fur (men hun er veldig grei), og mest sannsynlig Ayatomi. Så slipper han å ta buss hele veien.  Men vi tar tog på fredag morgen, så er det i 14-15 tiden i Oslo ^^

Tar natt-toget hjem igjen :D (altså fra søndag kveld)

Eg er ikkje bergensar då, eller bur ikkje i bergen. Så i tillegg bomma alt av buss og tog og sant. Så eg bestilte fly billett ned :P Framme tidleg på fredag så eg kan komme meg inn i ting der nede og få faktisk slappe av! Men vist noken andre her skal bu på Thon Hotel Arena så møter eg dåkke gjerne :) Eg har dobbel rom for meg sjølv <3 Blir første gang eg tar suiten min ut i public. Så vi får sjå :D Hadde våre veldig kjekt å møte folk der nede som kjem dagen før enn å sitte på hotell rommet og ikkje gjere noke!!!!!!!!

Catya

  • Gjest
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #106 på: 23. mai, 2013, 00:50 »
Et lite spørsmål til Bergen furs: tar dere fly eller tog til Oslo?

Eg tar ihvertfall tog, med en non-fur (men hun er veldig grei), og mest sannsynlig Ayatomi. Så slipper han å ta buss hele veien.  Men vi tar tog på fredag morgen, så er det i 14-15 tiden i Oslo ^^

Tar natt-toget hjem igjen :D (altså fra søndag kveld)

Eg er ikkje bergensar då, eller bur ikkje i bergen. Så i tillegg bomma alt av buss og tog og sant. Så eg bestilte fly billett ned :P Framme tidleg på fredag så eg kan komme meg inn i ting der nede og få faktisk slappe av! Men vist noken andre her skal bu på Thon Hotel Arena så møter eg dåkke gjerne :) Eg har dobbel rom for meg sjølv <3 Blir første gang eg tar suiten min ut i public. Så vi får sjå :D Hadde våre veldig kjekt å møte folk der nede som kjem dagen før enn å sitte på hotell rommet og ikkje gjere noke!!!!!!!!

Skriften din minner om Strile dialekt ;D
« Siste redigering: 23. mai, 2013, 00:52 av Catya »

Ayatomi

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 68
    • Vis profil
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #107 på: 23. mai, 2013, 14:32 »
Et lite spørsmål til Bergen furs: tar dere fly eller tog til Oslo?

Eg tar ihvertfall tog, med en non-fur (men hun er veldig grei), og mest sannsynlig Ayatomi. Så slipper han å ta buss hele veien.  Men vi tar tog på fredag morgen, så er det i 14-15 tiden i Oslo ^^

Tar natt-toget hjem igjen :D (altså fra søndag kveld)


Eg er ikkje bergensar då, eller bur ikkje i bergen. Så i tillegg bomma alt av buss og tog og sant. Så eg bestilte fly billett ned :P Framme tidleg på fredag så eg kan komme meg inn i ting der nede og få faktisk slappe av! Men vist noken andre her skal bu på Thon Hotel Arena så møter eg dåkke gjerne :) Eg har dobbel rom for meg sjølv <3 Blir første gang eg tar suiten min ut i public. Så vi får sjå :D Hadde våre veldig kjekt å møte folk der nede som kjem dagen før enn å sitte på hotell rommet og ikkje gjere noke!!!!!!!!

Skriften din minner om Strile dialekt ;D

Say wuut?! Nei eg skrive på ein blandings dialekt mellom gloppa, Eidar, bergensar og Peaceberbia (fantasi landet mitt).

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #108 på: 23. mai, 2013, 17:41 »
Ayatomyi.. du e sær.. eg bare nevner det :P

Jo nærmere Desu kommer, jo mer har eg lyst til å lage en Con-video... Må bare skaffe meg et ok-kamera til ok pris. (Altså ikke Chrono kvalitet her :P) For da kan eg næmlig løpe rundt å filme når eg ikke suiter :D
http://www.elkjop.no/product/foto-og-video/videokamera/HMXF90BLK/samsung-hmx-f90-videokamera-sort kanskje denne kan være noe :/

Ayatomi

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 68
    • Vis profil
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #109 på: 23. mai, 2013, 18:47 »
Ayatomyi.. du e sær.. eg bare nevner det :P

Jo nærmere Desu kommer, jo mer har eg lyst til å lage en Con-video... Må bare skaffe meg et ok-kamera til ok pris. (Altså ikke Chrono kvalitet her :P) For da kan eg næmlig løpe rundt å filme når eg ikke suiter :D
http://www.elkjop.no/product/foto-og-video/videokamera/HMXF90BLK/samsung-hmx-f90-videokamera-sort kanskje denne kan være noe :/

http://www.canon.no/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital_SLR/EOS_700D/index.aspx FULL HD! Veldig bra kamera :)

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #110 på: 23. mai, 2013, 23:26 »
Ayatomyi.. du e sær.. eg bare nevner det :P

Jo nærmere Desu kommer, jo mer har eg lyst til å lage en Con-video... Må bare skaffe meg et ok-kamera til ok pris. (Altså ikke Chrono kvalitet her :P) For da kan eg næmlig løpe rundt å filme når eg ikke suiter :D
http://www.elkjop.no/product/foto-og-video/videokamera/HMXF90BLK/samsung-hmx-f90-videokamera-sort kanskje denne kan være noe :/

http://www.canon.no/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital_SLR/EOS_700D/index.aspx FULL HD! Veldig bra kamera :)


klar over dette, men som eg sa, ikke Chrono kvalitet. Har du sett på prilappen til din? Ikke i nærheten av verdt det til mitt bruk

Ayatomi

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 68
    • Vis profil
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #111 på: 23. mai, 2013, 23:45 »
Ayatomyi.. du e sær.. eg bare nevner det :P

Jo nærmere Desu kommer, jo mer har eg lyst til å lage en Con-video... Må bare skaffe meg et ok-kamera til ok pris. (Altså ikke Chrono kvalitet her :P) For da kan eg næmlig løpe rundt å filme når eg ikke suiter :D
http://www.elkjop.no/product/foto-og-video/videokamera/HMXF90BLK/samsung-hmx-f90-videokamera-sort kanskje denne kan være noe :/

http://www.canon.no/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital_SLR/EOS_700D/index.aspx FULL HD! Veldig bra kamera :)


klar over dette, men som eg sa, ikke Chrono kvalitet. Har du sett på prilappen til din? Ikke i nærheten av verdt det til mitt bruk
eg kjem til å filme litt, så kanskje vi kan skifte på det. (Skal sende link til eit beire kamra for samme pris :)

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #113 på: 29. mai, 2013, 04:26 »
Er det noen som vet om det vil være et skifterom der igjen i år? Med tanke på fursuiting.

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #114 på: 29. mai, 2013, 09:09 »
Er det noen som vet om det vil være et skifterom der igjen i år? Med tanke på fursuiting.

Har sendt mail, vet ikke om noen andre også har gjort det. Men de skulle se hva de kunne få gjort, siden de må finne ut hvor mange rom de
får og slikt. Men håper nå på at de skal få det til.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #115 på: 29. mai, 2013, 10:59 »
Sist melding jeg fikk for skifterom var at ingenting var planlagt ennå.
Men så lenge vi maser/minner litt, så blir det nok noe :)

Selv får jeg kanskje tilgang til bil den helgen, så kan lett dra med fursuit + reserverutstyr (repair kit + ekstralange sugerør).

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #116 på: 29. mai, 2013, 18:12 »
Selv får jeg kanskje tilgang til bil den helgen, så kan lett dra med fursuit + reserverutstyr (repair kit + ekstralange sugerør).

Sugerør, yes please! XD Ingen på Desu som husker å ha det tilgjengelig noen gang. Kan sende noen masemailer når Desu nærmer seg.
Selvfølgelig kan jo flere sende mail, om de ikke har sendt noe enda. Jo fler som spør, jo større er sjangsen for at de gjør noe med det.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #117 på: 29. mai, 2013, 19:44 »
Sugerør, yes please! XD Ingen på Desu som husker å ha det tilgjengelig noen gang. Kan sende noen masemailer når Desu nærmer seg.
Selvfølgelig kan jo flere sende mail, om de ikke har sendt noe enda. Jo fler som spør, jo større er sjangsen for at de gjør noe med det.

Grunnen til at Desu ikke hadde det i fjor var fordi de er nærmest umulige å finne.
Jeg hadde flere tråleturer i byen uten hell. Så de jeg tar med nå blir utelukket til fursuitere.

Catya

  • Gjest
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #118 på: 29. mai, 2013, 19:54 »
Sugerør, yes please! XD Ingen på Desu som husker å ha det tilgjengelig noen gang. Kan sende noen masemailer når Desu nærmer seg.
Selvfølgelig kan jo flere sende mail, om de ikke har sendt noe enda. Jo fler som spør, jo større er sjangsen for at de gjør noe med det.

Grunnen til at Desu ikke hadde det i fjor var fordi de er nærmest umulige å finne.
Jeg hadde flere tråleturer i byen uten hell. Så de jeg tar med nå blir utelukket til fursuitere.

Tenikmagasinet selger Øl-hjelmer med lange elastiske sugerør, de funker fint. Tror kanskje jeg har et eller to rør igjen (kan ikke love noe, men skal se etter imorgen, har de ikke her) Jeg kan ta de med til Desucon hvis du skulle trenge de?

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #119 på: 29. mai, 2013, 20:24 »
Tenikmagasinet selger Øl-hjelmer med lange elastiske sugerør, de funker fint. Tror kanskje jeg har et eller to rør igjen (kan ikke love noe, men skal se etter imorgen, har de ikke her) Jeg kan ta de med til Desucon hvis du skulle trenge de?

Neida, ingen fare. Her er det snakk om at jeg tar med 2-3 tjuepakninger med sugerør (har igjen 24 pakninger totalt).
Rakkerne koster bare 10 for en pakning hos søstrene Grenes akkurat nå.
Vil bare sikre at det går til folk som faktisk trenger de. Litt uheldig hvis alle forsvant fordi andre vil bruke de til fekting el. :)

Catya

  • Gjest
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #120 på: 29. mai, 2013, 21:44 »
Ah,ok.

Zaxx

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 219
  • iPhone 4s? aw yeah, gotta love Siri.
    • Vis profil
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #121 på: 30. mai, 2013, 12:37 »
Mulighetene for at jeg drar på Desu er ganske store ihvertfall :3
Lev sundt og godt, men husk å kos deg av og til også! :3

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #122 på: 30. mai, 2013, 15:18 »
Da er det bestemt, jeg kommer på desu. :D Bare på lørdagen, tho, men bedre enn ikkenoe! Om dere som skal suite plutselig får en surprise-glomp er det sikkert meg. (eller ikke siden jeg er så sjenert ehehhe.)

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #123 på: 30. mai, 2013, 17:43 »
Da er det bestemt, jeg kommer på desu. :D Bare på lørdagen, tho, men bedre enn ikkenoe! Om dere som skal suite plutselig får en surprise-glomp er det sikkert meg. (eller ikke siden jeg er så sjenert ehehhe.)

er nok bare å stirre hard nok så kanskje en suiter tar hintet :P men vi er jo greie da :D

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #124 på: 30. mai, 2013, 19:11 »
Da er det bestemt, jeg kommer på desu. :D Bare på lørdagen, tho, men bedre enn ikkenoe! Om dere som skal suite plutselig får en surprise-glomp er det sikkert meg. (eller ikke siden jeg er så sjenert ehehhe.)

Vil anbefale å si i fra først just in case ;)