Skrevet av Emne: Klagemuren V2  (Lest 25460 ganger)

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Klagemuren V2
« Svar #100 på: 18. feb, 2013, 21:03 »
Favoritt <>skipet mitt har sunket til bunnen av havets dyp ;n;

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Klagemuren V2
« Svar #101 på: 20. feb, 2013, 12:04 »
"Vinterferie" = Sove -> Spise -> Jobb -> Sove -> Spise -> Jobb /repeat

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Klagemuren V2
« Svar #102 på: 20. feb, 2013, 13:22 »
mere deppping .___.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Klagemuren V2
« Svar #103 på: 20. feb, 2013, 16:44 »
Stresset fordi reise. Har ikke hatt matlyst til å spise noe som helst i hele dag. |:

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #104 på: 20. feb, 2013, 16:57 »
Det er noe som virkelig mangler, føler jeg. Jeg er på ferie, også vil jeg hjem!?
Altså, hva f**n er det som kan være så viktig for meg akkurat nå?
Kan jo innrømme at jeg savner å være med andre folk, men...
Jeg har virkelig ikke peiling, egentlig. Er det at jeg faktisk vil hjem, eller ønsker jeg meg bare bort herfra som jeg noen ganger gjør til vanlig?
Savner å snakke med andre, så jeg vil gjerne chatte.

Seinos

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 188
  • dårlig ordspill
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #105 på: 20. feb, 2013, 20:49 »
Hvorfor suger jeg sånn på å bli kjent med folk? ;___;
Klarer jo ikke engang å holde en samtale gående på skype.
Skype - Seinos.Sky | Steam - Seinos_sky

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Klagemuren V2
« Svar #106 på: 20. feb, 2013, 21:08 »
Hvorfor suger jeg sånn på å bli kjent med folk? ;___;
Klarer jo ikke engang å holde en samtale gående på skype.

You're not alone...

Har slitt med det samme i årevis. Klarer liksom kun å bli kjent med folk som har samme interesser eller samme politiske meninger som meg.
Som kan være litt vanskelig til tider.  :(

Prøv å bli kjent med folk som er interessert i samme ting som deg, eller som har like meninger, tro meg, blir utrolig mye lettere da. :)
FurAffinity          DeviantArt


Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #107 på: 20. feb, 2013, 21:12 »
Hvorfor suger jeg sånn på å bli kjent med folk? ;___;
Klarer jo ikke engang å holde en samtale gående på skype.

#¤%&@ please.
Join meg og folka på en skypesamtale så skal du se det blir FART PÅ SAKENE HEHEHEHEeee

neida, men for real though.
---

jeg syns det er teit å være ontopic.

Oh snap paradox.
« Siste redigering: 20. feb, 2013, 22:07 av Tellos »

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Klagemuren V2
« Svar #108 på: 20. feb, 2013, 21:44 »
Hvorfor suger jeg sånn på å bli kjent med folk? ;___;
Klarer jo ikke engang å holde en samtale gående på skype.

@#¤% please.


That's kinda offensive
« Siste redigering: 20. feb, 2013, 22:14 av Tellos »

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #109 på: 20. feb, 2013, 21:53 »
Hvorfor suger jeg sånn på å bli kjent med folk? ;___;
Klarer jo ikke engang å holde en samtale gående på skype.

@#¤% please.


That's kinda offensive

Åh jeg beklager, viste ikke at du var neger.
« Siste redigering: 20. feb, 2013, 22:14 av Tellos »

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #110 på: 20. feb, 2013, 22:01 »
Hvorfor suger jeg sånn på å bli kjent med folk? ;___;
Klarer jo ikke engang å holde en samtale gående på skype.

@#¤% please.


That's kinda offensive

Åh jeg beklager, viste ikke at du var neger.

sukk tina...
« Siste redigering: 20. feb, 2013, 22:14 av Tellos »
The more i learn about people, the more i like my dog.

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Klagemuren V2
« Svar #111 på: 20. feb, 2013, 22:03 »
Hvorfor suger jeg sånn på å bli kjent med folk? ;___;
Klarer jo ikke engang å holde en samtale gående på skype.

@#¤% please.


That's kinda offensive

Åh jeg beklager, viste ikke at du var neger.

VELL SORRY DA FOR AT JEG ER SOM JEG ER!

Sure jeg dissa brillene dine litt, men d var for at jeg var sur fordi at du hadde sagt ting til en nær venn av meg som jeg synes var slemt...

Folk har kalt meg slie ting hele lungdosskolen nesten........ Skjønner ikke at en farge skal ha noe å si , men greit.
Du vinner... Du klarte å såre meg helt å fullstendig.
« Siste redigering: 20. feb, 2013, 22:15 av Tellos »

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 993
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: Klagemuren V2
« Svar #112 på: 20. feb, 2013, 22:08 »
Posten til wolfglow er editert. Utsagnet vil bli tatt tak i og jeg ber om at dere holder dere for gode for slike utsagn. Advarsel til alle --> Denne tråden er kilde til mest tull på forumet akkurat nå. Hvis dette fortsetter så vil den bli stengt.

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Klagemuren V2
« Svar #113 på: 20. feb, 2013, 22:15 »
Posten til wolfglow er editert. Utsagnet vil bli tatt tak i og jeg ber om at dere holder dere for gode for slike utsagn. Advarsel til alle --> Denne tråden er kilde til mest tull på forumet akkurat nå. Hvis dette fortsetter så vil den bli stengt.

Sorry for å ha skapt litt trøbbel fram å tilbake Tellos... I guess denne tråden får frem det verste i oss alle.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #114 på: 20. feb, 2013, 22:21 »
Posten til wolfglow er editert. Utsagnet vil bli tatt tak i og jeg ber om at dere holder dere for gode for slike utsagn. Advarsel til alle --> Denne tråden er kilde til mest tull på forumet akkurat nå. Hvis dette fortsetter så vil den bli stengt.

Sorry for å ha skapt litt trøbbel fram å tilbake Tellos... I guess denne tråden får frem det verste i oss alle.


du gjorde hva du kunne gjøre, du sletta den første klagemuren når du så at den gikk over stokk og stein.
The more i learn about people, the more i like my dog.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #115 på: 20. feb, 2013, 22:29 »
Felix: Wow jeg beklager o_O jeg viste ikke.. og det er bedre du bare sier hva jeg gjorde galt isteden for å lage et helt forferdelig leven av det. Her har jeg sittet uvitende om hva jeg hadde gjort som hadde fått deg så sur på meg. Jeg ble litt halv frustrert i og med at det ikke var meninga å skade en sjel. Men jeg hadde vist klart det likevel. Jeg beklager. Du trenger ikke tilgi meg, men det bestemmer du selv.

Jeg tror det er best jeg bare fjerner meg fra forumet, iallefall for en stund. Virker bare som at jeg steller i stand problemer for hele Norpaws sin befolkning. Om folk har problemer med meg så er det bedre dere sier det rett ut til meg så jeg kan endre meg og bli en bedre person isteden for at jeg skal fortsette og skade alt og alle med ting jeg sier og gjør uten å vite det selv.


Jeg er på skype, og om folk vil snakke/lire av seg hva de missliker ved meg, så er jeg online 24/7 så og si. De som ikke ønsker å snakke kan bare blokke/slette meg. Om det er jævlig vanskelig å bruke skype så er det mulig å sende en PM. kan hende jeg svarer, men mest sannsynlig ikke.

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Klagemuren V2
« Svar #116 på: 20. feb, 2013, 22:32 »
håret mitt er fucked :I

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #117 på: 20. feb, 2013, 22:34 »
Ser god grunn til å stenge tråden selv en del ganger, og det her er ikke første gangen.
Istedet for å nevne andre eksempler på dårlig bruk av tråden, vil jeg bare be alle om å skjerpe seg.
Jeg ga dere regler, og jeg ser folk overtre dem hele tiden. Det er ikke noe tråd for å klage bare fordi man kan, det er en tråd for å legge fram en klage som man føler at man vil ha hjelp med. Enten om det vil hjelpe å snakke om det, si ifra om det, eller nie annet.

Jeg vet at dere er klar over hva den ekte klagemuren brukes til. Jeg vil at dere skal bruke den på samme måte, bare at de som leser her er de som kan hjelpe. Hvis dere allerede vet hvem dere skal snakke til, er det ikke så stor grunn til å poste her.

Og wolfglow, du er ikke et problem. Ingen trenger å gå vekk fra forumet.

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Klagemuren V2
« Svar #118 på: 20. feb, 2013, 22:55 »
Kan vi ikke bare gjøre om navnet på tråden til "Dramatråden", så er liksom de siste sidene ok. Nei, men srsly. Virker ikke som at noen får noe positivt ut av denne tråden egentlig. Hvis noen virkelig har problemer med noe og vil dele det med andre for å snakke om det etc. Så er det vel bedre å lage en egen tråd om det..? Da får de jo mer direkte og seriøse tilbakemeldinger. Og wolfglow, jeg ser ingen grunn til å forlate forumet :3 alle kan gjøre feil, men er jo ikke akkurat verdens største problem ^^"

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #119 på: 20. feb, 2013, 23:03 »
Kan vi ikke bare gjøre om navnet på tråden til "Dramatråden", så er liksom de siste sidene ok. Nei, men srsly. Virker ikke som at noen får noe positivt ut av denne tråden egentlig. Hvis noen virkelig har problemer med noe og vil dele det med andre for å snakke om det etc. Så er det vel bedre å lage en egen tråd om det..? Da får de jo mer direkte og seriøse tilbakemeldinger. Og wolfglow, jeg ser ingen grunn til å forlate forumet :3 alle kan gjøre feil, men er jo ikke akkurat verdens største problem ^^"

ser ikke ut som alle vet hva det menes med å "klage" :p dramatråden var en ide :p 
The more i learn about people, the more i like my dog.

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #120 på: 20. feb, 2013, 23:18 »
Nei nei.
Tar og stenger tråden nå, siden jeg egentlig ikke klarer å holde ordentlig styr på den selv.
Mye lettere og også bedre å bare få den bort nå, når alle har en god anelse over hvorfor det er en dårlig tråd. Ikke begynn å lur på om hvem det var sin skyld eller noe slikt. Det fører ikke til noe godt, og jeg ville ha følt meg skyldig.

Så, vær så snill, la dette ligge nå, og om dere har noe å klage over, som dere virkelig føler for å snakke om, ta det heller opp med noen enten via PM, Psykisk helse-tråden i bakrommet (om det passer inn), eller utenfor forumet.

Jeg beklager overfor de som faktisk likte denne tråden, men slik blir det.
Med vennlig hilsen, Kazookie