Skrevet av Emne: Klagemuren V2  (Lest 25458 ganger)

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Klagemuren V2
« Svar #50 på: 06. feb, 2013, 20:37 »
Har hatt helt jævelig dysfori de to siste dagene. Har dritet i alt som heter helse og bundet med bandasjer(fordi jeg ikke har binder). Ryggen er ikke helt fornøyd, men det er bedre enn å føle seg jævelig og ville legge seg ned å grine hele tiden.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #51 på: 07. feb, 2013, 08:39 »
Her sitter jeg med skylda fordi jeg ikke får beskjed om at fadern er langt faen borti gokk med lastebil og ikke har mulighet til å kjøre meg til skolen.

Hadde jeg gådd nå hadde jeg kommet så heavily forseint at jeg ikke hadde vist hvor de var. Vi skulle være guider i dag, og guide noen klasser rundt på skolen og rundt om i byen. Jeg aner ikke hvor mange av plassene er verken på skolen eller i byen, siden ingen har vist meg. Gleda meg egentlig litt, men fuck it.

er litt sint anyway, så å være guide for 9klassinger på en helt ny plass hadde ikke vært optimalt anyway. Fadern oppførte seg som den største fjortiskjerringa i verden på telefonen "Ja alt e min skyld! haaadee!!1 >:(" -leggepå-
også prøver jeg å ta tilbake for å sende han også på guilt trip, bare for å se hvordan han reagerte, Jo, han sender meg på en enda værre guilttrip tilbake. Great.

>_<

Sodax

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 404
  • Icon laget av chimmy :D
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #52 på: 07. feb, 2013, 15:04 »

Min store irritasjon:
Jeg for min del tror ikke at jeg lider av asbergers, men joda psyklogen og morra mi har fått for seg det..
jeg vil heller si en form for deppressiv lidelse og sosial angst. virker som om psykologen bare jatter med det morra mi sier, " jada, jada" som at JEG gjennerelt er mindereverdig og er hoved problemet her. Veldig støttende? .. nei ikke akuratt, alt nå dette forbaska halvåret har slitt mer psykisk på meg enn noen gang... i tilegg til at jeg har mistet minst 2 venner, har kontakt med den ene sånn smålig, meneh vi kan nok aldri gå tilbake til å vere venner I guees. Nermeste jeg kommer er spille WOW, HoN eller minecraft med personen.... på en måte greit også, slipper jeg å bli bitchet med.




jeg har det på en måte det samme , eller ikke på en måte , jeg har det samme. Jeg tør ikke spørre noen om å være med en og jeg er veldig ofte trist  :( det er ikke gøy i det hele tatt

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Klagemuren V2
« Svar #53 på: 07. feb, 2013, 19:20 »
Dermed var pc skjermen til den stasjonere pc, n ødelagt

Saifer

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 100
  • Aldri la meg klage, for jeg lever veldig godt!
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #54 på: 07. feb, 2013, 22:21 »
Jeg føler at jeg ikke har noen rett til å klage om dette siden... jeg ikke egentlig har... men... MEH...
Jeg kranglet med moren min for 3 dager siden... hun er sint fordi jeg har lyst å bruke MINE penger som jeg tjener ved å jobbe på å bygge en gamming rig, siden nå har jeg en børbar media PC, uten grafikk kort innebygd... så alt som krever 3D grafikk går omtrent like raskt som busturen inn til oslo som jeg må ta VÆR DAG!

Jeg vet det er ikke mye å klage over, det bare irriterer meg at det ble et så stort styr over noe som hun faktisk ikke har noe hun skulle ha sakt i til å begynne med.
Det finnes ingen problemer som er så store at du ikke kan ta deg en pause å se på de andre som sliter mer enn deg.

Kereshni

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 536
  • http://kerayne.com/
    • Vis profil
    • Kerayne
Sv: Klagemuren V2
« Svar #55 på: 08. feb, 2013, 11:02 »

Min store irritasjon:
Jeg for min del tror ikke at jeg lider av asbergers, men joda psyklogen og morra mi har fått for seg det..
jeg vil heller si en form for deppressiv lidelse og sosial angst. virker som om psykologen bare jatter med det morra mi sier, " jada, jada" som at JEG gjennerelt er mindereverdig og er hoved problemet her. Veldig støttende? .. nei ikke akuratt, alt nå dette forbaska halvåret har slitt mer psykisk på meg enn noen gang... i tilegg til at jeg har mistet minst 2 venner, har kontakt med den ene sånn smålig, meneh vi kan nok aldri gå tilbake til å vere venner I guees. Nermeste jeg kommer er spille WOW, HoN eller minecraft med personen.... på en måte greit også, slipper jeg å bli bitchet med.




jeg har det på en måte det samme , eller ikke på en måte , jeg har det samme. Jeg tør ikke spørre noen om å være med en og jeg er veldig ofte trist  :( det er ikke gøy i det hele tatt

Avv leit å høre Ingrid... Bare vit at jeg og Rayne komemr alltid til å støtte deg, og håper vi kan hjelpe deg hvis du får problemer :) Jeg har også lidd av depresjon og sosial angst av stor grad, så jeg vet hvordan du har det... Det er en kjip følelse... Men ikke gi opp ;)

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Klagemuren V2
« Svar #56 på: 08. feb, 2013, 13:14 »
Noen folk.. *krype under dyna igjen*

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #57 på: 08. feb, 2013, 15:55 »
Mamma og pappa skjønner ikke konseptet innestemme ved middagsbordet.

Jeg løper jeg fra matbordet og slamrer gangdøra opp til loftet fordi stemninga gjørde meg sint, og lei meg, og redd. Fordi de to sitter å roper værandre i fjeset pga regninger elns. Det ødela matlysten, og det ødela lysten til å være nedi stua med dem at all. Er det rart jeg sitter alene i bekkmørkna oppe på rommet mitt 24/7..

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Klagemuren V2
« Svar #58 på: 08. feb, 2013, 16:17 »
Mamma og pappa skjønner ikke konseptet innestemme ved middagsbordet.

Jeg løper jeg fra matbordet og slamrer gangdøra opp til loftet fordi stemninga gjørde meg sint, og lei meg, og redd. Fordi de to sitter å roper værandre i fjeset pga regninger elns. Det ødela matlysten, og det ødela lysten til å være nedi stua med dem at all. Er det rart jeg sitter alene i bekkmørkna oppe på rommet mitt 24/7..

høres akuratt ut som hjemme, frister lite å være nedi i stua når foreldre holder på slik

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #59 på: 08. feb, 2013, 20:01 »
Her prøver man å være grei å hjelpe folka mine med å laste ned musikk for dem.

What do I get?

Kjefting og smelling.

Hvem sin feil er det?

MIN. apparently.

REX

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 299
  • REX
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #60 på: 08. feb, 2013, 20:21 »
Mamma og pappa skjønner ikke konseptet innestemme ved middagsbordet.

Jeg løper jeg fra matbordet og slamrer gangdøra opp til loftet fordi stemninga gjørde meg sint, og lei meg, og redd. Fordi de to sitter å roper værandre i fjeset pga regninger elns. Det ødela matlysten, og det ødela lysten til å være nedi stua med dem at all. Er det rart jeg sitter alene i bekkmørkna oppe på rommet mitt 24/7..

det var trist å høre:(
Voff voff:) Hei heter Rex :) Er en glad hund som liker å bli kjent med nye folk.
Skype:Rexthedog5

Seinos

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 188
  • dårlig ordspill
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #61 på: 08. feb, 2013, 20:35 »
*Rant*

Trenger jeg virkelig å bli sendt til BUP?
For å snakke med enda en psykolog?

Nei.
Men det tror foreldra mine tydeligvis
Selv om de har oversett problemene mine i flere år, skal de tydeligvis bry seg nå
Jeg vil ikke ha noen fagfolk å snakke med. Det kommer aldri til å hjelpe meg.

Og herre jemini, de tror tydeligvis ALT kan oppnås med skriking. Enten det er til meg eller bikkja.
Skype - Seinos.Sky | Steam - Seinos_sky

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #62 på: 08. feb, 2013, 23:54 »
^ Jeg var hos BUP i Hammerfest. Hjalp lite though.

De ville ha meg på ungdomsleir i karasjok. Jeg takka pent nei til det... <_< har en venn som har vært der, hun sa det var ille..

Miwa

  • Gjest
Sv: Klagemuren V2
« Svar #63 på: 09. feb, 2013, 00:34 »
Skal man til en psykolog, så dra til dem som forstår hvor hardt livet kan være. Nekter BUP siden alle der jeg bodde kun jobbet for pengene... Jeg ville føle meg hørt, ikke intervjuet for så bli dolket i ryggen av den ikke-eksisterende taushetsplikten som var blitt lovet.

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Klagemuren V2
« Svar #64 på: 09. feb, 2013, 02:00 »
Skal man til en psykolog, så dra til dem som forstår hvor hardt livet kan være. Nekter BUP siden alle der jeg bodde kun jobbet for pengene... Jeg ville føle meg hørt, ikke intervjuet for så bli dolket i ryggen av den ikke-eksisterende taushetsplikten som var blitt lovet.

føler ikke det hjelper noe med psykolog jeg da ...
de stiller e diagnose feks det er alt

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #65 på: 09. feb, 2013, 03:47 »
Skal man til en psykolog, så dra til dem som forstår hvor hardt livet kan være. Nekter BUP siden alle der jeg bodde kun jobbet for pengene... Jeg ville føle meg hørt, ikke intervjuet for så bli dolket i ryggen av den ikke-eksisterende taushetsplikten som var blitt lovet.

This. Alle de jeg snakka med bare nikka og skreiv ned ting som ikke egentlig var noe i nærheten av hva jeg sa. Og lagde et hælvettes styr med familie og barneværnet og skolen og faens oldemor. Etter det var det sending på det ene og det andre. Taushetsplink meg i rævva!

excuse my language.

Kereshni

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 536
  • http://kerayne.com/
    • Vis profil
    • Kerayne
Sv: Klagemuren V2
« Svar #66 på: 09. feb, 2013, 10:00 »
Skal man til en psykolog, så dra til dem som forstår hvor hardt livet kan være. Nekter BUP siden alle der jeg bodde kun jobbet for pengene... Jeg ville føle meg hørt, ikke intervjuet for så bli dolket i ryggen av den ikke-eksisterende taushetsplikten som var blitt lovet.

This. Alle de jeg snakka med bare nikka og skreiv ned ting som ikke egentlig var noe i nærheten av hva jeg sa. Og lagde et hælvettes styr med familie og barneværnet og skolen og faens oldemor. Etter det var det sending på det ene og det andre. Taushetsplink meg i rævva!

excuse my language.

Samme resultat her... Jeg har vært med BUP siden jeg vart diagnotisert med ADHD. En gang så for jeg skrikende til BUP for å få hjelp, noe om foreldrene mine og at jeg ikke føler meg hjemme osv (skikkelig stor situasjon), men fast legen min hadde ingen planer den dagen, men likevel så ble det sånn at legen snakket med meg i 5 minutt, så vart jeg kastet ut av kontoret... Ingen hjelp å få der gitt. Fikk bare svaret:

"Det her er ikke foreldrene dine sin skyld. De er helt perfekte. Det er din skyld og det er du som skal fikse det."

Jahaja... Min skyld for at mamma og pappa ikke gjør noe. Min skyld at pappa ikke respekterer at jeg har ADHD og sammenligner meg med andre... Min skyld at jeg ikke føler meg velkommen i hjemmet mitt... BUP er rar.

S.Z.

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 200
    • Vis profil
    • FA
Sv: Klagemuren V2
« Svar #67 på: 10. feb, 2013, 16:55 »
Selv om det for det meste kan være greit å være alene, har en litt lett for å føle seg ensom når det ikke er noen å dele livet sitt med. Er nok en av de få tingene jeg ikke har blitt særlig klokere på selv om jeg allerede er 26 år gammel, og ser ikke ut til å bli klokere på det heller, blir vel egentlig bedre på å klare ting alene. Langvarig mobbing setter dype spor, og det har tatt sin tid å lære det med å være noenlunde fornøyd med sin tilværelse.

Selv om jeg har blitt mye bedre med å omgås med folk generelt, så er jeg egentlig usikker på om jeg noen gang har lært å være helt meg selv rundt andre.
« Siste redigering: 10. feb, 2013, 16:59 av S.Z. »

Click anywhere above to view szgoesbananas's stream.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Klagemuren V2
« Svar #68 på: 11. feb, 2013, 04:39 »
Jeg må opp før 10 fordi jeg har stuff å gjøre, men får ikke sove, noe som betyr at jeg ikke får gjort en så god jobb som jeg kunne ha gjort uthvilt. Men det er min egen feil som har skaffet meg så dårlig døgnrytme, I guess.

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Klagemuren V2
« Svar #69 på: 11. feb, 2013, 13:51 »
GAWD! Dette forumet er i ferd med å bli en eneste stor depresjonsgrop......

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #70 på: 11. feb, 2013, 14:14 »
^ Klagemuren er til for å klage i?
ellers er det ikke noe klaging? utenom noen FÅ I "DIN STATUS" SOM TYDELIGVIS IKKE VET AT KLAGEMUREN FINNES.

c:

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Klagemuren V2
« Svar #71 på: 11. feb, 2013, 14:32 »
^ Klagemuren er til for å klage i?
ellers er det ikke noe klaging? utenom noen FÅ I "DIN STATUS" SOM TYDELIGVIS IKKE VET AT KLAGEMUREN FINNES.

c:


Er en grunn til at jeg sletta den gamle da.... Syns deppresive saker osv kunne blitt tatt via PM ens. Ble liksom konstant en sak ens så ville ha den delen bort fra forumet, men nei.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #72 på: 11. feb, 2013, 14:41 »
Hvis det plager deg kan du jo bare la være å gå inn på emnet?

problem solved?

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Klagemuren V2
« Svar #73 på: 11. feb, 2013, 14:56 »
Hvis det plager deg kan du jo bare la være å gå inn på emnet?

problem solved?

Det er som å si at man skal ignorere kreft om man får det. Selv om man ignorerer det så er det der enda.

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Klagemuren V2
« Svar #74 på: 11. feb, 2013, 15:08 »
Errrh, det er jo ditt valg om du vil gå inn på emnet eller ikke. Forsvinner dette emnet, blir "din status"-emnet forpestet med negative og klageposter, som du da blir nødt å se uansett.
Så det er opp til deg om du vil la være å lese og heller prøve å ignorere dette emnet, eller å få de slengt inn i ansiktet ditt uansett om du går inn på "Din Status".