Skrevet av Emne: Hvilken musikk liker du best?  (Lest 126187 ganger)

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Hvilken musikk liker du best?
« Svar #50 på: 12. jul, 2011, 20:02 »
hører på mye rart , går mest i rock. Alt avhenger av hva jeg føler for å høre på,
liker egentlig det meste uttatt rap og R,n,b  og  diversse populære sanger som går på tv, som jeg ikke skjønner hvorfor er populære : 3

Roxas

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • I be a cat dammit :)
    • Vis profil
Sv: Hvilken musikk liker du best?
« Svar #51 på: 12. jul, 2011, 20:14 »
metall <3
yada yada! "lille emo faggot" har hørt det før....
skype: Fanartistxd
facebook: Roxas Shitload

iRenia

  • Gjest
Sv: Hvilken musikk liker du best?
« Svar #52 på: 12. jul, 2011, 20:34 »
Hører på det meste egentlig...kommer ann på om musikken er bra (for min del) og om det er god tekst i sangen...d pleie å være et trekkplaster for mæ..eller meodien ^^'
Det er forskjellig fra gren t gren...men...ja, hører på det meste, det jeg IKKE hører på i det hele tatt er Country musikk....det hører hjemme i bilen på lange bilturer ^^

Staiain

  • Gjest
Sv: Hvilken musikk liker du best?
« Svar #53 på: 12. jul, 2011, 21:24 »
Enya, Secret Garden, Pink Floyd, Sonata Arctica, Rhapsody, Nightwish... masse rart egentlig ^^

Darkferal

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 265
  • Who am I? Who wants to know?
    • Vis profil
« Siste redigering: 13. jul, 2011, 23:21 av Darkferal »
We all hunger for family, unity and belonging, but those three come at a hell of a cost.

Laffe the Fox

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 562
  • Die trying!
    • Vis profil
    • Laffe's FurAffinity
Sv: Hvilken musikk liker du best?
« Svar #55 på: 13. jul, 2011, 23:14 »
Punk og bitpop!  [w-happy]

Når det gjelder punk hører jeg mye på NOFX, Alkaline Trio, Bad Religion, Anti-Flag, the Lawrence Arms, Rise Against, the Misfits, the Casualties, Pennywise, Strike Anywhere osv...

Når det gjelder bitpop og chiptunes hører jeg mye på Slagsmålsklubben, Rymdkraft, Multifaros, 50 Hertz, Din Stalker, Bossfight, Ninjaspark, Dunderpatrullen og massevis av andre ukjente artister jeg har blitt litt kjent med.
Hunting is not a sport. In a sport both sides should know they're in the game.
- Paul Rodriguez Sr.

DrowsySnore

  • Gjest
Sv: Hvilken musikk liker du best?
« Svar #56 på: 19. jul, 2011, 02:52 »
Jeg hører på det meste egentlig. Men mye gammelt.

Jeg liker slow rock og alternativt (om det er rett navn) som Nine inch Nails, The killers, MUSE, U2 og Gorillaz.
Ellers er jeg og stor fan av klassisk og filmmusikk. Der er vel Akira Yamaoka og Tchaikovsky favorittene.
De gamle klassikerne, The Beatles og Elvis er og høyt oppe på listen.

Men på toppen av alle rager Tom Waits. Herregud den stemmen! :o Dyyyp og raspende!
 Jeg dør litt innvendig hver gang jeg hører på ham.
"Waltzing Matilda" og "You`re innocent when you dream" er yndlingssangene mine fra ham.

Nonih

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 37
  • Dangerous mute lunatic.
    • Vis profil
Sv: Hvilken musikk liker du best?
« Svar #57 på: 24. jul, 2011, 14:07 »
Musikksmaken min er kjempevariert og går over hele spekteret.

Men det jeg for tiden er mest opptatt av er elektronika og den type.

Jeg hører mye på Portal 2 soundtracket, en del Daft Punk fortsatt og litt Skrillex.
Look at you, soaring through the air like an eagle.

Piloting a blimp.

FurryFur

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 187
    • Vis profil
Sv: Hvilken musikk liker du best?
« Svar #58 på: 24. jul, 2011, 15:08 »
Stort sett metal, ellers er det rock og punk. Men har ikke noe imot andre sjangrer.
I'm Dr Rockzo, the Rock 'n' Roll clown. I do cocaine!

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Hvilken musikk liker du best?
« Svar #59 på: 24. jul, 2011, 16:25 »
Men på toppen av alle rager Tom Waits. Herregud den stemmen! :o Dyyyp og raspende!
 Jeg dør litt innvendig hver gang jeg hører på ham.
"Waltzing Matilda" og "You`re innocent when you dream" er yndlingssangene mine fra ham.

Tom Waits er meget bra! Skulle gjerne sett ham live, men virker som han holder seg mest til hjemtraktene. Et par av mine favoritter er vel "Fish & Bird" og "I Don't Wanna Grow Up", men han har mange veldig gode sanger.


Roxas

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • I be a cat dammit :)
    • Vis profil
yada yada! "lille emo faggot" har hørt det før....
skype: Fanartistxd
facebook: Roxas Shitload

TheSilentFox

  • Gjest
Sv: Hvilken musikk liker du best?
« Svar #61 på: 27. jul, 2011, 02:39 »
Jeg har en åpen musikk smak. Metal er ganske greit. Men blir det Bare skriking (som Death),sier hjernen STOP...THIS....NOW...
Og klarer ikke contry eller RMB/Rap. Sorry mac, men det er ikke akkurat min kopp med te for å si det sånn.  [w-dizzy]

Mally Azure

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 698
  • Energydrink Connoisseur
    • Vis profil
    • DeviantArt
Sv: Hvilken musikk liker du best?
« Svar #62 på: 27. jul, 2011, 02:54 »
Hmmm METHULZ!!!, for det meste progressive-, symphonic-, folk-, groove- og thrash metal...noe death og black metal blir litt kjedelige med bare blastbeats og growling i hele sangen.
Liker også drum'n'bass, alt. rock, prog. rock, klassisk (moderne og romantisk), og litt av hvert. Tolererer ikkje hiphop, rap, listepop og generelt sanger som følger de "velkjente akkordene" som man kan høre i 90% av all kommersielt crap musikk som spilles på radioen..

Miyuki

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 29
  • Oh Deer
    • Vis profil
Sv: Hvilken musikk liker du best?
« Svar #63 på: 29. jul, 2011, 04:24 »
Jeg har en åpen musikk smak. Metal er ganske greit. Men blir det Bare skriking (som Death),sier hjernen STOP...THIS....NOW...
Og klarer ikke contry eller RMB/Rap. Sorry mac, men det er ikke akkurat min kopp med te for å si det sånn.  [w-dizzy]

Slenger meg på den  ;)
Band som: Skillet og Breaking Benjamin
er favoritter  [w-happy]
All you need is love... and a cat.

TheSilentFox

  • Gjest
Sv: Hvilken musikk liker du best?
« Svar #64 på: 03. aug, 2011, 01:46 »
Jeg har en åpen musikk smak. Metal er ganske greit. Men blir det Bare skriking (som Death),sier hjernen STOP...THIS....NOW...
Og klarer ikke contry eller RMB/Rap. Sorry mac, men det er ikke akkurat min kopp med te for å si det sånn.  [w-dizzy]

Slenger meg på den  ;)
Band som: Skillet og Breaking Benjamin
er favoritter  [w-happy]

Å ja. De er kjempe bra.  [w-happy]

Tahami

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 582
  • (ㅎ___ㅎ✞)७ *Real Norwegian Trolling*.
    • Vis profil
Sv: Hvilken musikk liker du best?
« Svar #65 på: 03. aug, 2011, 14:58 »
Jeg liker soundtrack best ;D
jeg liker også band som f.eks. Slipknot, Avenged sevenfold ;D<3 liker litt Dimmuborgir også  ;D
også liker jeg Apocalyptica  ಠwಠ hurr
Og masse japansk 8D
[inserts passende signatur]

Coast Wolf

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 297
  • Sover aldri til riktig tid...
    • Vis profil
Sv: Hvilken musikk liker du best?
« Svar #66 på: 11. aug, 2011, 05:05 »
liker nesten all slags musikk alt fra klassisk til det mest absurde [laugh], går mest i teckno(mest 90talls). har for det meste sjanger perioder som jeg kaller det, denne sommern går mest i reggae. alborosie, collie buddz og jabaman for å nevne noen jeg hører på for tiden.
Ask and u shall receive. var det noen som sa, og det gjør jeg å :3
FA - Twitter

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvilken musikk liker du best?
« Svar #67 på: 11. aug, 2011, 14:20 »
Jeg hører egentlig på alt, men foretrekker techno/trance/dubstep/drum & bass og metal.

Artister og band jeg har en ting for er bl.a..
Skrillex, Infected Mushroom, Deadmau5, KoRn, In Flames, Nomy, ItaloBrothers, Pendulum, The Prodigy. .. osv. :D

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: Hvilken musikk liker du best?
« Svar #68 på: 14. aug, 2011, 14:04 »
Mener jeg har nevnt før at jeg hører på mye rart, dog for det meste elektronisk og det er som jeg tror det er for mange, perioder nå og då så er det musikk som høres spesielt bra ut, en sjanger eller to som er mer interessant enn de andre.

Nå for tiden er jeg tilbake i Schranz/HardTechno humøret jeg var i for drøye to år siden. Rullende rytme, skrikende synths og beats som er så tunge og harde at man skulle tro det var noe alvårlig galt med masteringen til den som fiksa den delen av sangen. :D

Nevneverdige Artister: Viper XXL, Boris S., Felix Kröcher, Rob Stalker, Sepromatiq, FL-X, Rob Stalker, Svetec, Andre Frauenstein.

AniTheFennec

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 12
  • SHIT I GOT EYE CONTACT WITH AZTEC O///O
    • Vis profil
    • dA of Pawsomnesssss
Sv: Hvilken musikk liker du best?
« Svar #69 på: 22. aug, 2011, 10:34 »
Aerosmith
Skillet
Treat
Depeche Mode

4 band - 4 beste ever o3o
Hard musikk og elektrisk forevar  ;D
Aztec...
Whaa!? I'm not daydreaming! >///<

FluffyFurry

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 185
  • Jeg er tilbake baby!
    • Vis profil
Sv: Hvilken musikk liker du best?
« Svar #70 på: 23. aug, 2011, 15:55 »
hmm.. vanskelig når man har så mange fav. ... hmm.. alle dise http://www.youtube.com/artist/Brennan_Heart?feature=watch_video_title er jo fav. mine [w-wink]

Rayne

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: Hvilken musikk liker du best?
« Svar #71 på: 24. aug, 2011, 13:24 »
Av musikk kan eg høra på det meste, e ganske åpen ^_^ Men favorittene er vel Trance, Dance, Electro og House, får alltid lyst te å dansa når eg finne noge bra innen der  [ureshii] Musikk typer eg ikkje tåle e Blues, meste Country og Jazz :/

Mikio

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 521
    • Vis profil
Sv: Hvilken musikk liker du best?
« Svar #72 på: 02. sep, 2011, 20:50 »
Lenge siden jeg har skrevet her. Og musikksmaken min har vel forandret seg litt. I det siste året har det blitt så mye forskjellig. Liker goth/alternative metal, forskjellig electro musikk, rock og noe pop. Liker mest det som ingen andre hører på. Men som alltid blir det som jeg hører på så utrolig kjent at jeg blir fort lei. Sånn som HIM. Utrolig oppbrukt av folk. Haha. Så nå er mitt nye favorittband End Of Green. For det finner kanskje under 5 stk i hele Norge som hører på dem. Hvis ikke bare jeg og eksen min XD Folk fra Tyskland får sjokk når dem finner ut at jeg hører på dem  :D

Caeruz

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 663
    • Vis profil
Sv: Hvilken musikk liker du best?
« Svar #73 på: 02. sep, 2011, 21:07 »
Metal!!!!!!

Har likt det siden sent på ungdomsskolen. Startet med hardcore/metalcore og har utviklet seg til de fleste sjangere innenfor metal  ;D
I can feel it growing strong, the wolf inside of me!
-Timeless Miracle - Curse of the werewolf

naetaru

  • Gjest
Sv: Hvilken musikk liker du best?
« Svar #74 på: 26. sep, 2011, 23:10 »
Hører på mye rart, men det går mye i...
Dead By April
Thousand Foot Krutch
Seether
Sonic Syndicate

Osv x3