Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4830206 ganger)

archalla

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #13050 på: 06. mai, 2013, 08:54 »
Kort uke <3 Uheldigvis så har pcen min konka x.x

Blackred Paws

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 214
  • Min musikk side :) https://soundcloud.com/blackred
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #13051 på: 06. mai, 2013, 11:43 »
Sitter her og hører på musikk. Mens Elghunden til huseiern woffer, er ingen hjemme så hun driver og woffer fra de drar på jobb om morgenen til de kommer hjem. :P Skal reise til Stjørdalen på jobb igjen senere i dag  [smile]
husky1992 (FA)
Stein Horten (Facebook)
Blackred Paws (Soundcloud, Twitter, Battle.net)

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #13052 på: 06. mai, 2013, 12:56 »
Slår hodet i bordkanten fordi jeg er overbevist over at det er noe feil med meg når jeg ber om commissions.
Noen ganger kommer feil persfarger, noen ganger kommer feil rase, andre ganger feil kroppdeler. Tror det er noe skikkelig feil med ref-en min...

Men er jeg den eneste som tenker at om artisten som tegner legger ut bildet du har bestilt til deg selv, selv om du har sagt ifra, så gir ham/hun bort en del av det du har betalt for?

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #13053 på: 06. mai, 2013, 12:58 »
Har vondt i magen etter å ha drukket eplejuice..

:c

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #13054 på: 06. mai, 2013, 12:59 »
=n= *deprimert*

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #13055 på: 06. mai, 2013, 13:02 »
Har vondt i magen etter å ha drukket eplejuice... :c

Er det det eneste du har drukket. Tror melk kan hjelpe uansett

=n= *deprimert*

Hvorfor det da?

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #13056 på: 06. mai, 2013, 13:37 »
*trøtt*

Og den ene arbeidsgiveren min irriterer meg. Snakker til meg som om jeg er et barn. Jeg tror ikke det er noe hun bevisst går inn for , da, så føler det blir slemt å si ifra. Hun andre overholder sånn ingen av avtalene vi har. xb Hun er ganske hyggelig ellers, da, så da er det vanskelig å være sur. Er litt sliten pga arbeids-fri ratioen. Til når har den vært arbeid i 5-6 dager, også fri en dag.

Oh well, 4,5 timer til jeg skal ta det siste skiftet. Nå skal jeg kose meg med mat og eu lcs summer promotion. Yes, det er LoL. Jeg er veldig nerd. :)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #13057 på: 06. mai, 2013, 14:20 »
Har vondt i magen etter å ha drukket eplejuice... :c

Er det det eneste du har drukket. Tror melk kan hjelpe uansett

Laktoseintålerant.

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #13058 på: 06. mai, 2013, 14:34 »
Sukk.
I går fikk vi vite at moren til en god venninne i klassen døde. I dag har vi vært og bestilt en gigantisk blomsterbukett som vi skal levere til henne i morgen. Jeg gruer meg, hva skal man si når sånt skjer?

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #13059 på: 06. mai, 2013, 14:36 »
Sukk.
I går fikk vi vite at moren til en god venninne i klassen døde. I dag har vi vært og bestilt en gigantisk blomsterbukett som vi skal levere til henne i morgen. Jeg gruer meg, hva skal man si når sånt skjer?

Si at du kan være der for henne om hun vil snakke, gi henne en klem og så gi henne litt rom

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #13060 på: 06. mai, 2013, 14:53 »
Sukk.
I går fikk vi vite at moren til en god venninne i klassen døde. I dag har vi vært og bestilt en gigantisk blomsterbukett som vi skal levere til henne i morgen. Jeg gruer meg, hva skal man si når sånt skjer?

Har vært i samme situasjon. Jeg sippa som en liten unge i begravelsen dshuafadf. Var grusomt å se vennina mi så lei seg.. Jeg holdt henne godt fast i armene mine på kirkegården. Virka som det hjalp litt though.

Jeg sa ingenting, jeg bare prøvde mitt beste på å ta vare på vennina mi. Aner ikke hva du skal si though..

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #13061 på: 06. mai, 2013, 15:24 »
Sukk.
I går fikk vi vite at moren til en god venninne i klassen døde. I dag har vi vært og bestilt en gigantisk blomsterbukett som vi skal levere til henne i morgen. Jeg gruer meg, hva skal man si når sånt skjer?

Har vært i samme situasjon. Jeg sippa som en liten unge i begravelsen dshuafadf. Var grusomt å se vennina mi så lei seg.. Jeg holdt henne godt fast i armene mine på kirkegården. Virka som det hjalp litt though.

Jeg sa ingenting, jeg bare prøvde mitt beste på å ta vare på vennina mi. Aner ikke hva du skal si though..

Noen ganger er det kanskje nok å bare vise at man er der og bryr seg, at man ikke trenger si så mye.

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #13062 på: 06. mai, 2013, 15:35 »
Nettopp blitt minnet på at jeg spiser for mye og er feit.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #13063 på: 06. mai, 2013, 15:51 »
Nettopp blitt minnet på at jeg spiser for mye og er feit.
Hold opp. Du er ikke feit. :P Om jeg skulle kategorisert deg ville jeg sagt at du var tynn.

Delta Shepherd

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #13064 på: 06. mai, 2013, 15:52 »
Prøver å bli ferdig med en presentasjon til i morgen, men de tar så lang tid.
Sitter også å gruer meg til å spille piano på opptaksprøven til musikk linja som er i morgen  [sad]
Håper det går bra, eller så får jeg vel nøye meg med elektro
Steam: Frostgauge
Skype: Stian900
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #13065 på: 06. mai, 2013, 15:56 »
Nettopp blitt minnet på at jeg spiser for mye og er feit.
Hold opp. Du er ikke feit. :P Om jeg skulle kategorisert deg ville jeg sagt at du var tynn.

Ja, innerst inne vet jeg det. Men jeg ble nettopp kalt det, fordi jeg spiser visst for mye, det var det jeg mente

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #13066 på: 06. mai, 2013, 15:58 »
Nettopp blitt minnet på at jeg spiser for mye og er feit.
Hold opp. Du er ikke feit. :P Om jeg skulle kategorisert deg ville jeg sagt at du var tynn.

Ja, innerst inne vet jeg det. Men jeg ble nettopp kalt det, fordi jeg spiser visst for mye, det var det jeg mente
I know that feel. For ikke så lenge siden var det en som sa til meg at "Du er ikke tynn akkurat." da jeg nevnte at jeg ikke hadde særlig med matlyst for tiden. Var en ganske idiotisk ting å si.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #13067 på: 06. mai, 2013, 20:02 »
Sukk.
I går fikk vi vite at moren til en god venninne i klassen døde. I dag har vi vært og bestilt en gigantisk blomsterbukett som vi skal levere til henne i morgen. Jeg gruer meg, hva skal man si når sånt skjer?

kondolerer og gir henne en klem. bare det sier mer en 1000 ord, å vise at du bryr deg. trist at slikt skjer da :(


Nettopp blitt minnet på at jeg spiser for mye og er feit.

har blitt kalt feit i mange mange år, har ikke brydd meg, men nå siden jeg fikk brev fra militæret, så har jeg faktisk kjøpt treningsutstyr og begynt å jogge, nå skal sideflesket bort, en gang for alle!
« Siste redigering: 06. mai, 2013, 20:04 av Arrius »
The more i learn about people, the more i like my dog.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #13068 på: 06. mai, 2013, 21:14 »
Nettopp blitt minnet på at jeg spiser for mye og er feit.
Hold opp. Du er ikke feit. :P Om jeg skulle kategorisert deg ville jeg sagt at du var tynn.

Ja, innerst inne vet jeg det. Men jeg ble nettopp kalt det, fordi jeg spiser visst for mye, det var det jeg mente

Halla søster, å spise til du er mett er sunt. Det du eter etter du er mett, legger du på deg av.

Så, masse masse godteri og sånne snacks etterpå kan du legge på deg av, om du spiser mye av det ofte. Spørs også _hva_ du snackser på.

Og hvis jeg kan få legge til hvordan jeg ser på deg, så ser jeg en vakker dame! :3 Om du nå skulle ha noe flesk, så tror jeg ikke det skulle endra på det uansett.

---

Akkurat sett Life of Pi. Asdfghjkllkjhg feels.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #13069 på: 06. mai, 2013, 21:26 »

[/quote]
Akkurat sett Life of Pi. Asdfghjkllkjhg feels.

[/quote]

>w< ååå ja. den er så såååå FEELS!!!!!!! D;

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #13070 på: 06. mai, 2013, 21:50 »
Følte meg veldig nedfor isted. Sitter på omegle og brøyter meg vei gjennom de idiotene som ikke er der for å snakke, og når jeg endelig finner noen å snakke med, så fucker internet opp og går "Neh, trur jeg stopper opp i tre sekunder, jeg" slik at jeg mister forbindelsen. Så skjer det flere ganger også. *Gir opp, og går tilbake til matte R2 boka*

Ugh. Satte på litt Return så ble det litt bra igjen da. Men blir så utrolig irritert når det skjer. Hadde det vært noe som skjedde sånn en gang i uka så hadde det vært ok, men når det skjer hver bidige dag så blir det litt for mye.

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #13071 på: 06. mai, 2013, 21:59 »
Litt sånn..Uttafor på en måte..Merkelig følelse det å føle at man står i verden men er ikke en del av den o.o

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #13072 på: 06. mai, 2013, 22:07 »
Litt sånn..Uttafor på en måte..Merkelig følelse det å føle at man står i verden men er ikke en del av den o.o



But in all seriousness. Det ordner seg.

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #13073 på: 06. mai, 2013, 22:30 »
Jada, det er over nå..Men fikk bare en helt sånn fukka følelse plutselig, var litt sykt..Satt og leste innlegg og plutselig..WHAM..

tror jeg er sliten..Men den følelsen var rar på en..merkelig måte..Var ikke noe farlig, deprimerende eller noe..

Var som at..Jeg forsvant fra virkeligheten..Satt der jeg gjorde, men bare..At om noen hadde kommet hadde jeg sett dem og de ikke meg..

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #13074 på: 07. mai, 2013, 03:44 »
Jada, det er over nå..Men fikk bare en helt sånn fukka følelse plutselig, var litt sykt..Satt og leste innlegg og plutselig..WHAM..

tror jeg er sliten..Men den følelsen var rar på en..merkelig måte..Var ikke noe farlig, deprimerende eller noe..

Var som at..Jeg forsvant fra virkeligheten..Satt der jeg gjorde, men bare..At om noen hadde kommet hadde jeg sett dem og de ikke meg..

Det er bra. Sånne følelser kommer og går. Hvis du en dag vil snakke litt mer om det finner du meg på Skype.

---

Har vondt i meg og vil skylde på mitt naturlige hormon som skaper konflikter mellom kropp og sinn, om noen skjønner betydningen av det.
Har liksom hatt en episode venner har beskrevet som overreagering. Var sikkert bare det... med litt hjelp av uønskede hormoner som forstyrret følelsesbildet mitt. Er teit, skal snakke med ei i morgen om å få fjernet dem, ikke følelsene altså. Gleder meg til å bare få snakket om det.

Sitter oppe i natt og tenker på det, men har også fått verk i hånden igjen. Men som jeg skrev på twitter, det lar meg øve å skrive på hele tastaturet med en hånd, og hvis en er litt fanasifull kan en gjøre en lek utav det. Som jeg gjør nå. Jeg skal ikke slippe en tast før en finger er borti en annen ellers taper jeg :P

Kanskje poten min egentlig ikke er en pote, det er en astronaut med magnetsko og vis ikke en av føtene er i kontakt med en tast vil astronauten flyte ut i det tomme verdensrommet og bli fortapt for alltid.

« Siste redigering: 07. mai, 2013, 03:46 av SarahLynx »